Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Active Sync 4.5] Niet meer synchroniseren, mappen behouden*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Samsung I600 (Windows 6.0 Smartphone) en Active Sync (versie 4.5.0) op mijn pc geinstalleerd.

Destijds heb ik in Active Sync aangegeven dat mijn contacten, agenda en email gesynchroniseerd dienen te worden (Outlook 2007), wanneer ik mijn Samsung I600 aan mijn pc verbindt. Synchroniseren hiervan gaat altijd goed.

Nu wil ik dat mijn contacten en agenda niet meer gesynchroniseerd worden. Ik start Active sync op, ga naar het tabblad extra en kies dan voor opties.
Wanneer ik hier het vinkje bij agenda weg haal, krijg ik de volgende melding. 'Als u verder wilt gaan, moet ActiveSync alle Agenda van uw smartphone verwijderen. Wilt u doorgaan? Keuze mogelijkheid is hier Ja of Nee.
Deze melding heb ik ook wanneer ik het vinkje weghaal bij contacten.

Ik wil dat contacten en agenda niet meer gesynchroniseerd worden, maar ik wil wel deze gegevens op mijn smartphone laten staan en niet meer in outlook hebben.

Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Kan je niet met een tooltje een content-backup maken (zou ik zo-ie-zo doen), vervolgens vink je inderdaad die sync-opties uit, en wordt je foon gewist, en ten slotte kan je met dat tooltje weer de contacten en agenda terug zetten... Zo iets zou toch moeten kunnen.

Houdoe

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Vanuit de pc de synchronisatie-relatie verbreken? Of gewoon niet meer aansluiten?
Een telefoon kan maar 1 agenda tegelijk via ActiveSync beheren. Waarom stel je anders niet gewoon een tweede agenda in in je outlook waarin je dingen zet waarvan je wil dat ze niet gesynced worden?

Titel aangepast (activesync) zegt natuurlijk niks. Wat had je zelf al ondernomen verder?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Active Sync verwijderd, opnieuw geinstalleerd en een nieuw profiel aangemaakt in Active Sync.

Email aangevinkt voor synchroniseren en nu is mijn probleem met synchroniseren opgelost.