Probleem branden tweede laag dual Layer

Pagina: 1
Acties:

• vipo10
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-02 21:19
Ik heb vrijdag een nieuwe brander gekocht, de Lite-on DH20A4H :) . Tevens had ik nieuwe Philips double layer printable schifjes gekocht. Sommige kopietjes werden goed afgespeeld ander hadden problemen. Ik heb toen met Nero discspeed die schijfjes geanalyseerd. De eerste laag werd uitstekend geschreven , de tweede liet enorm veel PI errors en failures zien :? :'( . Ik heb toen mijn firmware ge-update maar dat hielp niet.

Ik vraag me nu af waar het aan ligt ? Is de nieuwe brander niet goed of zijn de schijfjes verrot. Kan het aan de software liggen ? Ik krijg dezelfde fouten met zowel Nero als Alcehol 120 dus dat laatste zal wel niet.
Zijn er mensen met dezelfde ervaring of met een oplossing voor mij ? Wat is er fout ?

Bedankt ,

Vipo10

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 15:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Afgelopen week was er ookal een dergelijk topic, daarin werd vermeld dat de meeste duallayer DVD's problemen geven bij het branden van de tweede laag. Iemand rade daarom de duallayer DVD's van Verbatim aan, dze schijnen wel goede resultaten te hebben. Staar je overigens niet blind op het merk Philips, ant dat zegt in deze erg weinig.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• vipo10
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-02 21:19
Heb Vervattim gekocht en gebrand. testresultaten van Nerodiscspeed zijn stuuukken beter. De resultaten voor de de tweede laag blijven toch ook nog steeds slechter dan de eerste laag.

Maar even aankijken ;)

Score resultaat was 90
PI error gemiddeld 12 max 48
Pi failure gemiddeld 0.15 max 4

Niet zo slecht volgens mij