Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Canon Pixma MP750 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Ik heb het volgende probleem met mijn printer. Als ik de standaard software gebruik van canon om cd-labels rechtstreeks op een dvd te printen, dan komen de afbeeldingen er groenig uit. Er zit een groene waas over.

Ik dacht eerst dat het aan de printkop lag misschien, maar als ik dezelfde afbeelding afdruk op gewoon papier, dan komt hij wel goed uit de printer. Ik heb al meerdere malen gestoeit met CMYK en RGB, maar niets helpt.

Ik heb ook de nieuwste drivers geïnstalleerd, ik heb zelfs windows opnieuw geïnstalleerd, ik dacht dat het misschien aan het kleurprofiel lag, maar daar zit het niet in.

Kan iemand mij helpen?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:56
Heb je toevallig al andere cd's/dvd's/papier gebruikt voor op de CD/DVD? Persoonlijk weet ik niet hoe dat werkt, maar misschien dat het daaraan ligt?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik denk niet dat dat het verschil zou moeten zijn, of misschien wel. Ik gebruik altijd printable Verbatim dvds. Die komen redelijk goed uit de tests. Het rare is net, ik heb zojuist een cd geprint die wel goed was.

Deze afbeelding had ik gemaakt in cdlabelprint zelf. De andere afbeeldingen die die niet goed print heb ik gemaakt in Adobe Photoshop. Misschien dat er daar iets fout gaat?