Toon posts:

Laptop Macro

Pagina: 1
Acties:
  • 1.205 views

Verwijderd

Topicstarter
Zoals iedereen wel weet is het binnenkort terug school. Ik ga dan ook een laptop kopen omdat ik deze op school wel kan gebruiken. Nu zag ik in de makro folder deze laptop staan:

http://www.makro.be/Media/inlegvellen/1/inlegvel_01.pdf

Het is een HP pavilion DV7-1050eb

Specs:

Intel Centrino 2 Processor Technology met Intel Core 2 Duo Processor T9400
640GB harde schijf
4GB DDR2-geheugen
Windows Vista
NVIDIA GeForce 9600M GT met 512MB dedicated videogeheugen, HDMI- en eSATA-aansluiting
17" scherm

Ik heb op Internet al wat rondgezocht maar vond zodra geen verdere info vandaar dat ik graag jullie advies zou hebben omdat ik er zelf bitterweinig van ken.
Het is de bedoeling dat de laptop toch enige grafische capaciteiten heeft.

Dus is het een goede aankoop of zouden jullie een andere laptop kopen, zoja welke

MVG Blackganon

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-01 17:51
Wat heb je zelf al opgezocht over de videokaart? Hint: benchmark. :+

[ Voor 17% gewijzigd door Leftblank op 27-08-2008 19:14 ]

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Niet echt "mobiele" laptop voor school... Leuk ding voor de desktop vervangers, maar niet een "school" laptop. Zelf vond ik de apple macbook serie altijd wel aansluiten voor school, mobiel.. lange accu, fijn dingetje.

edit: nvm, echt grafisch is de laptop niet (de macbook pro wel, maar die valt buiten je budget gok ik)

[ Voor 19% gewijzigd door Nielsvr op 27-08-2008 19:14 ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:31

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik wil een nieuwe laptop kopen, welke?

Tsja gewoon zelf zoeken? GoT is geen helpdesk, zie ook Het algemeen beleid.

In ieder geval zijn "Wat moet ik kopen"-topics ook niet toegestaan op GoT. Zie ook het CSL Beleid .
Kortom, je zult zelf moeten zoeken, er zijn meer dan voldoene sites met info en reviews en meer dan voldoende laptops die aan je eisen zullen voldoen. Of die Macro laptop daar ook bij hoort zal je zelf moeten bepalen, dat kunnen wij niet voor je doen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:16
Nog een klant :+
Net heb ik voor een ander hetzelfde aangeraden:

Ik kan je deze aanraden:
pricewatch: Asus M50VM-AS016C

Dat is de winnaar van de nog uit te komen september editie van de NBBG. De specs in de pricewatch kloppen niet helemaal, maar deze notebook biedt veel waar voor je geld. 15,4" (dus je kan hem vrij makkelijk meenemen itt een zware 17"-er), 1680x1050 scherm, lekker de ruimte dus voor CAD. Ook een numpad. Verder specs die wel in de buurt van de HP liggen, alleen geen 2e HDD dus 320GB en een iets tragere CPU, maar wel 10W zuiniger!

Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Dit topic is gesloten.