Toon posts:

PC Samenstelling...

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben volkomen nieuw op tweakers en dit is dan ook mijn eerste topic. Over een maandje of anderhalf wil ik graag een nieuwe systeem in mijn kamer hebben staan. Ik heb het altijd gedaan en nu nog op een pc die mijn vader heeft gekocht. Nu ik wat "heftigere" spellen speel dat deze pc niet trekt heb ik besloten om deze vakantie eens hard te gaan werken voor een nieuw systeem.

Het probleem is dat ik geen enkele ervaring heb met het zelf samenstellen. Enkele vrienden van mij hebben dat wel gedaan maar ik besluit toch om hier op tweakers om raad te vragen.

Mijn budget ligt rond de 650 euro. Iemand misschien die iets heeft aan te raden. :)

Alvast bedankt!

groeten henk

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Zie bijvoorbeeld als tips de Tweakers.net: Best Buy Guide. Eventueel wat aangepast voor je eigen doeleinden. Eventueel gecombineerd met een videokaart-vergelijking. Succes! ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:31

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Beste Mr.deRijk,

Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie de Best Buy Guide topicoverzicht, dat zijn overzichten van verschillende types computers. Met die als handleiding kun je dan verder zelf gaan zoeken naar onderdelen. Zie verder ook Ik wil een nieuwe PC kopen, welke? in de CSL FAQ :)

(spuit 11...)

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 27-08-2008 19:09 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:16
Spuit 12 :+

Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.

Dit topic is gesloten.