Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Donder op man, je zei dat ik zo'n mod tooltje moest gebruiken.-The_Mask- schreef op zondag 26 juli 2009 @ 22:26:
Ja en dat is ondertussen ook al 10 keer tegen hem gezegt.
Het is al opgelost met de oudere drivers. Wel gaar hoor, één van de redenen waarom ik geen ATI kaart neem.
chimo schreef op zondag 26 juli 2009 @ 23:21:
[...]
Donder op man, je zei dat ik zo'n mod tooltje moest gebruiken.
Het is al opgelost met de oudere drivers. Wel gaar hoor, één van de redenen waarom ik geen ATI kaart neem.

Je installeert de foute drivers (desktop ipv mobile versie) en je geeft de fabrikant de schuld? Dit probleem zou je ook bij nVidia hebben gehad, top post dus.

Zeker top post, ze moeten hun drivers gewoon goed regelen. Ga maar zoeken naar HD3450 drivers en Vista 32-bit, je krijgt toch echt de 9.7 hoor, die vervolgens niet wil installeren. Met detornators heb ik nog nooit gezeik gehad.Paprika schreef op maandag 27 juli 2009 @ 00:03:
[...]
![]()
Je installeert de foute drivers (desktop ipv mobile versie) en je geeft de fabrikant de schuld? Dit probleem zou je ook bij nVidia hebben gehad, top post dus.
tja topic niet gevolgd hè-The_Mask- schreef op zondag 26 juli 2009 @ 22:26:
Ja en dat is ondertussen ook al 10 keer tegen hem gezegt.
@ chimo
Of je een ATI kaart neemt of niet is jouw keus, echter zijn hun drivers gewoon dik in orde. Altijd up to date en nog nooit ernstige problemen gehad hier. Voor de mobility radeons ligt dat anders, aangezien je eigenlijk compleet afhankelijk bent van de fabrikant (moet je niet toevallige een HP hebben, kan je errug lang wachten). Anders ben je genoodzaakt om OMEGA drivers te gebruiken, wat opzich ook geen probleem hoeft te zijn. Begrijp me niet verkeerd, ik snap je frustratie maar dat probleem ligt toch echt niet bij ATI zelf
één is geen, twee is één
Anoniem: 58485
Iemand merkbaar performance-issues op resoluties van 1920x1080 ?
Sinds kort een 24Inch Full-HD scherm erbij, games op 1680x1050 ging prima maar 1920x1080 is vaak teveel voor een HD3870 512MB.
Sinds kort een 24Inch Full-HD scherm erbij, games op 1680x1050 ging prima maar 1920x1080 is vaak teveel voor een HD3870 512MB.
Zeg waar kun je eigenlijk oude driver downloaden? Ik heb me al suf gezocht, maar ik kan ze niet vinden
Ik zou graag 8.12 drivers willen hebben. Dit omdat ik een probleempje heb met MW2 en met GRID heb ik het ook opgemerkt. Na een uurtje spelen krijg ik een soort microstuttering idee maar aangezien ik niet eens crossfire draai lijkt me dat niet echt een optie. Ik heb met MSI afterburer toen mijn GPU gemonitord en daar kwam naar voren dat de GPU usage dan zonder verklaarbare reden afneemt...? Ik gebruik nu catalyst 9.11...
Zie hier de screenshots:
Goed

Slecht

Nu moet ik wel zeggen dat ik het op op alle hoogste settings speel op een 17"monitor dus mijn FPS houd sowieso niet over, maar ik haal toch nog precies 30+, normaal gesproken. Als ik de FPS met fraps bekijk dan blijft die ook wel redelijk stabiel, dat wil zeggen tussen de 30 en 60, maar toch lagt de boel een beetje.
Punt is gewoon dat ik het vaag vind dat mijn GPU de strijd op geeft na ongeveer een uurtje... En ja als ik de settings omlaag gooi is het wel over
De kaart wordt maximaal 86 graden dus dat zou hem ook niet kunnen zijn.
Maar om een lang verhaal kort te maken; er is toch wel een driver history ergens? Via Tweakers en andere sites kom je gewoon bij 9.11 drivers uit.
Zie hier de screenshots:
Goed

Slecht

Nu moet ik wel zeggen dat ik het op op alle hoogste settings speel op een 17"monitor dus mijn FPS houd sowieso niet over, maar ik haal toch nog precies 30+, normaal gesproken. Als ik de FPS met fraps bekijk dan blijft die ook wel redelijk stabiel, dat wil zeggen tussen de 30 en 60, maar toch lagt de boel een beetje.
Punt is gewoon dat ik het vaag vind dat mijn GPU de strijd op geeft na ongeveer een uurtje... En ja als ik de settings omlaag gooi is het wel over
Maar om een lang verhaal kort te maken; er is toch wel een driver history ergens? Via Tweakers en andere sites kom je gewoon bij 9.11 drivers uit.
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Kan ik mij niet voorstellen.StefanvanGelder schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 20:52:
Zeg waar kun je eigenlijk oude driver downloaden? Ik heb me al suf gezocht, maar ik kan ze niet vinden
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
De fan van mijn oude 3870X2 ratelt ook, die gaat nu op RMA naar Hongarije.
Wat denken jullie dat ik terug ga krijgen? Een gerepareerde of een compleet andere kaart?
Wat denken jullie dat ik terug ga krijgen? Een gerepareerde of een compleet andere kaart?
Alleen een kapotte fan?! Ik denk niet dat je daar een nieuwe kaart voor gaat terug krijgen.
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Anoniem: 58485
Ik denk dat je gewoon een andere heatsink retour krijgt op je kaart.
Om een werkende kaart te vervangen om de fan alleen ...
Wel leuk kaartje trouwens.
Om een werkende kaart te vervangen om de fan alleen ...
Wel leuk kaartje trouwens.
Heb ook problemen met Assassins Creed met die kaart, krijg dan een atikmdiag message en klap eruit. Heb dat ook aangegeven.
Ben benieuwd, als ik hem gerepareerd of een vervanger terug krijg, gaat die in de verkoop, heb nu een Sapphire HD5870
Ben benieuwd, als ik hem gerepareerd of een vervanger terug krijg, gaat die in de verkoop, heb nu een Sapphire HD5870