Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wi-fi problemen MSI VR601

Pagina: 1
Acties:

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Onlangs voor iemand een MSI VR601 gekocht naar aanleiding van wat test. Vanaf het begint geeft deze notebook problemen met de wi-fi module. Deze verdwijnt regelmatig spontaan, apparaatbeheer, de installatie CD en Everest zien 'm dan ook niet meer. Alleen het verwijderen en terug stoppen van de accu zorgt ervoor dat ie weer verschijnt. Vista is vervangen door XP, maar ik geloof niet dat dit een softwarematig probleem is.

Zijn er mensen die dit probleem herkennen?

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:35
Gevalletje RMA? Twee dagen nadat ik me laptop kocht ging de harde schijf dood. Eerste wat ik dan doe is winkel contacteren en oplossing zoeken, in mijn geval terugbrengen en met nieuwe laptop naar huis. Lijkt me niet meer dan normaal bij een nieuw product?

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ja, dat was ook mijn eerste reactie. Ik vond het echter vooral vreemd dat ie het na het verwijderen en terug plaatsen van de accu weer wel deed. Kopiëren van bestanden van de XP setup blijft nu ook hangen...

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Zelfde probleem hier. Het is gewoon een brakke chip. (Atheros :r) Ik heb de module vervangen door een Intel en die werkt wel perfect.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

• sammyZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-11 19:45
Misschien een beetje late reactie maar... Ik heb deze laptop ook en had het zelfde probleem. ik had van alles geprobeerd, maar een BIOS update bleek uiteindelijk de oplossing te zijn.