Toon posts:

geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo.......

ik heb 192 MB in een PII 350 zitten maar na een aantal programma's heb ik nog maar 1MB vrij aan raM????.......ISDIT WINDOWS 98 of iets anders......los je dit op door win 2K te nemen?.....

alvast bedankt.....

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:11

Opa

Nu Multifocaal!

ff MemMax installeren. (Doe een search met google.com)
Als je daarmee veel kan terugclaimen heb je een geheugenlek. Dan kan Win2k uitkomst bieden.

Misschien kan je je virtueel geheugen wat groter instellen?

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

"Een aantal programma's" - welke programma's?
Als je een paar flinke 3D programma's hebt draaien dan kan ik wel begrijpen dat je geen geheugen meer vrij hebt... en Win2k verandert daar niets aan (misschien heb je zelfs nog minder geheugen vrij).

De beste oplossing is gewoon extra RAM erbij pluggen; het is nu toch niet zo duur meer.

Verwijderd

Topicstarter
met programma's bedoel ik geen grote programma's. Maar ik heb er vandaag 128 bij geprikt eindelijk scheelt een boel loopt allemaal beter maar iik vindt dat het snel opgebruikt wordt.

In ieder geval bedankt voor de tips!.....

Verwijderd

Hallo, allemaal

Even over dat geheugen als, jij er inderdaad 192, mb intern hebt inzitten dan zou je geen of weinig problemen, moeten hebben, ik zelf heb er nu 256 inzitten en ik kan wel 12 programmas, full 3d, games, of whatever draaien, dus mischien moet je je pc opschonen of opnieuw windows, installeren met meer, cach expand. Dit werkt altijd! *D