Ik werk veel met mijn laptop op locatie. Tijdens Evenementen in Nederland en buitenland. Al jaren gebruik ik Outlook en dat is zo'n beetje mijn mobiele kantoor. Op locatie kan ik sinds vorig jaar niet meer met outlook 2007 mail verzenden. Ik wordt door Planet (KPN nu) gedwongen WEBmail te gebruiken. Dit volkomen inferieure programma werk niet samen met Outlook 2007. Ergo elke keer als ik een mailtje wil sturen moet ik adressen uit Outlook 2007 zoeken plakken kopiëren enz. Vervolgens staan de verzonden mails in de openbare mappen van webmail en niet in mijn 'kantoor' Outlook 2007.
Ergo gewoon een waardeloos manier van werken.
Ik ben inmiddels op zoek naar een andere provider want en provider welke mij oplegt met welke email editor ik moet werken baal ik van. Maar wie heeft er goede tips of oplossingen voor mij.
Ik wil dus gewoon met outlook 2007 op diverse locaties en openbare locaties kunnen werken.
Steven
Ergo gewoon een waardeloos manier van werken.
Ik ben inmiddels op zoek naar een andere provider want en provider welke mij oplegt met welke email editor ik moet werken baal ik van. Maar wie heeft er goede tips of oplossingen voor mij.
Ik wil dus gewoon met outlook 2007 op diverse locaties en openbare locaties kunnen werken.
Steven