Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

outlook 2007 en webmail express Planet Internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk veel met mijn laptop op locatie. Tijdens Evenementen in Nederland en buitenland. Al jaren gebruik ik Outlook en dat is zo'n beetje mijn mobiele kantoor. Op locatie kan ik sinds vorig jaar niet meer met outlook 2007 mail verzenden. Ik wordt door Planet (KPN nu) gedwongen WEBmail te gebruiken. Dit volkomen inferieure programma werk niet samen met Outlook 2007. Ergo elke keer als ik een mailtje wil sturen moet ik adressen uit Outlook 2007 zoeken plakken kopiëren enz. Vervolgens staan de verzonden mails in de openbare mappen van webmail en niet in mijn 'kantoor' Outlook 2007.
Ergo gewoon een waardeloos manier van werken.
Ik ben inmiddels op zoek naar een andere provider want en provider welke mij oplegt met welke email editor ik moet werken baal ik van. Maar wie heeft er goede tips of oplossingen voor mij.
Ik wil dus gewoon met outlook 2007 op diverse locaties en openbare locaties kunnen werken.

Steven

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Neem een eigen domein inclusief SMTP server. Dat Planet het niet toelaat is terecht, geen enkele provider doet dat zomaar; mogelijk kan je nog wel de SMTP server gebruiken als je autheniticatie gebruikt, maar lang niet alle providers laten dat toe.

Afgeven op Planet is hier niet terecht imo, SMTP servers moeten juist afgesloten zijn voor mensen op een ander netwerk ivm spam.

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 27-08-2008 15:39 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:54

lier

MikroTik nerd

Misschien niet helemaal de bedoeling...ga zelf een (mail) server draaien die ondersteuning voor Outlook heeft. Ben je altijd van al het gezeur af, kan je zelf instellen op welke manier mail (en andere zaken) afgehandeld worden.

Eerst het probleem, dan de oplossing

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:25
Thuis een computer neerzetten met outlook erop, RDP naar huis en voila :)

Edit: wat hierboven staat kan natuurlijk ook, maar is met Microsoft oplossingen een stuk duurder.

[ Voor 40% gewijzigd door asfaloth_arwen op 27-08-2008 15:28 ]

Specs

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:54

lier

MikroTik nerd

asfaloth_arwen schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:27:
Thuis een computer neerzetten met outlook erop, RDP naar huis en voila :)

Edit: wat hierboven staat kan natuurlijk ook, maar is met Microsoft oplossingen een stuk duurder.
En waarom is daarvoor een Microsoft oplossing nodig ?
Computer met Outlook is naar mijn idee duurder dan een pc met willekeurige Linux distro.

Eerst het probleem, dan de oplossing

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 13:37

talin

ES-MA

dit mischien iets voor jou ?

http://www.microsoft.com/...9ea66322d4&displaylang=en

een forward naar van je mail naar .live en dan binnen laten komen op je outlook.
Microsoft Office Outlook Connector
Brief Description
With Microsoft Office Outlook Connector, you can use Microsoft Office Outlook 2003 or Microsoft Office Outlook 2007 to access and manage your Microsoft Windows Live Hotmail or Microsoft Office Live Mail accounts, including e-mail messages and contacts for free!

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Topicstarter
Heb outlook connector geinstallerd en kan daarmme live goed lezen
Ben benieuwd of ik op locatie zo ook mijn planet account kan benaderen.

Ik laat het weten

Steven
Pagina: 1