Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] USB Hardware Installeren zonder admin rights

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen.

Ik zit namelijk met de volgende vraag: Is het mogelijk om een account met beperkte rechten in xp intestellen zodat deze usb hardware kan installeren zonder het administrator te hebben?

Ik ben zelf de administrator van de computer maar het gaat over de usb devices van zoon/vrouw etc...

Dank bij voorbaat

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Jup kan vast wel, maar we verwachten toch echt dat je eerst zelf even op zoek gaat naar een mogelijke oplossing. Bijvoorbeeld [google=user install hardware] had je al tientallen opties geleverd.
We zien hier graag wat je hebt geprobeerd, wat je hebt gevonden, eventueel je zoekwoorden en vooral dat je actief bezig bent om dit op te lossen.
als ik terugkijk in je posthistorie zie ik dat je vaker topics hebt geopend met erg weinig toegevoegde waarde voor dit forum, zou je daarom [faq]FAQ[/faq] en Windows Servers en Server-Software - Policy nog even goed willen doornemen voordat je verder post. Dan sluit ik nu dit topic.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.