Extern beeldscherm gaat heel even aan, en direct weer uit

Pagina: 1
Acties:

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hoi allemaal,

Ik heb een Lenovo ThinkPad T60 laptop met een klassieke VGA-uitgang. Op deze uitgang heb ik een extern beeldscherm aangesloten, een BenQ FP937s+ (ook al weer even oud... :P) Ik heb de monitor een halfjaar niet gebruikt en sloot m'n laptop er op aan. Het beeldscherm ging heel eventjes aan, en na een seconde ongeveer weer uit. Het maakt niet uit op welke stand ik het beeldscherm zet (extended, mirror, primair), alles geeft hetzelfde resultaat.

Het indicatieledje van het beeldscherm blijft nadat het scherm is overgegaan op zwart beeld op groen staan, wat impliceert dat er nog steeds signaal ontvangen wordt. Zodra ik de stekker uit m'n laptop haal verandert het ledje in oranje wat dus betekent: aan, maar geen signaal.

Is dit een vaker voorkomend probleem of heeft iemand tips om het beeldscherm continu aan te houden? Ik wil m'n beeldscherm graag nog langer gebruiken indien mogelijk :D

Thanks!

[ Voor 6% gewijzigd door Mafkees op 27-08-2008 10:57 ]

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-05 23:48

r0b

Gebruik je IBM's eigen utilities om de Fn keys te benutten? Heb je daarmee al de diverse opties doorlopen? (Fn + F7 was het, meen ik)

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Dat ook geprobeerd idd. Zowel via beeldscherminstellingen van Windows als met de FN keys gebruikt, allemaal hetzelfde resultaat... ;(

F7 idd ;)

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-05 23:48

r0b

Kan je wellicht in de setup van de monitor schakelen tussen VGA/DVI signaal?