Draagbare CD of MP3 installatie voor in het zwembad

Pagina: 1
Acties:

• Sepio
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-02 12:32
Beste,

Binnen onze zwemvereniging geven wij het zwemdiploma synchroonzwemmen. Hierbij moeten de kinderen o.a. op de maat van de muziek bepaalde zwemslagen doen.

Om deze lessen te kunnen geven zijn we op zoek naar een geluidsinstallatie die draagbaar is en tegen water kan en op accu's werkt. We mogen immer geen 230 volt gebruiken langs het zwembad. De geluidsinstallatie moet CD's of MP3's kunnen afspelen en voldoende geluid kunnen produceren zodat alle kinderen het over een afstand van ongeveer 20 meter in een rumoerige ruimte kunnen verstaan.

Weet iemand een apparaat dat hieraan voldoet of een link naar een site waar je deze apparatuur kunt vinden. Ik heb al diverse losse boot of badkamer speakers gevonden maar daar zit geen versterker en cd of mp3 speler aan.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Joost

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:04
Geen omroep of geluidsinstallatie in de hal zelf? Lijkt me toch redelijk gebruikelijk. Hier in de buurt had je op elke laatste vrijdagavond van de maand het zogenaamde discozwemmen (geen idee of ze dat nog doen), deden ze ook gewoon met de interne installatie...

• Sepio
Ze hebben daar inderdaad een installatie. Maar omdat we naast dit onderdeel gelijktijdig ook nog plankspringen, snorkelen en survival geven willen we de muziek niet in het bad aan hebben staan.
Vandaar dat een draagbare installatie waarvan we de speaker in de richting en in de buurt van de groep konden zetten een beter idee is. Maar waar vind je die...

• sandz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-11-2024

• Verdicampo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-02 01:14
Misschien ook overkill, maar dat ligt meer aan je budget:

Seiwin PP200 Portable Sound System
"Portable luidspreker met 120 watt vermogen ingebouwde MP3/CD speler. Werkt tot 5 uur continu op de onboard accu, laadtijd +/- 10 uur. De PP200 gebruikt een 10"" woofer en een 1"" tweeter, zeer geschikt voor gebruik als spraak-luidspreker bij toespraken op schoolpleinen maar bijvoorbeeld ook bij begrafenissen. Aan de achterzijde aansluitingen voor microfoon en line apparaten en tevens de mogelijkheid om extra passieve speakers aan te sluiten om bij grotere evenementen een betere geluidsspreiding te krijgen. Aan de voorzijde van de PP200 bevinden zich de verschillende regelaars voor microfoon, CD en aux in signaal, naast regeling voor echo en hoge/lage tonen. De meegeleverde draadloze microfoon heeft een zendbereik van ongeveer 80 meter en werkt op UHF frequentie. Een completere portable geluidsset is gewoonweg niet te vinden!"

Afbeeldingslocatie: http://www.peterverspuy.nl/xx/images/catalogus/resize/1200x800_14984.jpg
http://www.peterverspuy.nl/cgi-bin/x/14984.html €599

Hier krijg je er ook nog 2 mics bij: http://muziekshop.berktekst.nl/accessoires.html

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
je kan op zoek naar een werfradio, van merken die ook (kwalitatieve) gereedschappen maken.
Werfradios zijn zo goed als allemaal spatwaterdicht en je vind zeker ook waterdichte exemplaren

• Sepio
Sandz,
Dit is inderdaad de radio die ik al gevonden had. Deze voldoet helaas niet omdat het aantal watt niet voldoende is om te gebruiken in het rumoerige bad.

Verdicampo,
Dit is inderdaad datgene waar ik naar op zoek ben. Ik ga eens informeren bij onze penningmeester of dit binnen het budget past.

Bedankt voor jullie hulp.
Joost

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

Ray

die all in one dingen zijn regelmatig bij de makro te koop voor een paar honderd euro en ook op andere plekken ruim te vinden. Bij ons in het zwembad gebruiken ze zo iets trouwens ook voor diverse activiteiten (aerobic zwemmen en weet ik het allemaal :))
Pagina: 1