Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verkeerde player laadt bij stream-video Uitzendinggemist

Pagina: 1
Acties:

• nurret
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-10 21:23
Gegroet Forummers,

Best vreemd dat ik dit probleem nog niet tegen gekomen ben op het forum. In ieder geval: Bij het laden van een stream van uitzendinggemist laadt Windows media player hem niet. Ik zou dit graag weer terug willen veranderen. Hoe kan dit?

Momenteel voordat de video laadt geeft de player een zwart scherm met daarin een witte tekst: "(no video)". In firefox staat geen aparte add-on voor een andere player. Een nieuwe versie van firefox 3 installeren heeft tevens geen effect. Ik heb bij Mapopties in XP ook al de standaardformaten .asf en .wmv gekoppeld aan WMP, helaas zonder resultaat. Wie kan mij helpen? |:(

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-11 19:22
Volgens mij is 'no video' van VLC, haal die er eens af en laat WMP zelf(!) dan even de extensies recht zetten.

• nurret
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-10 21:23
Dank je wel dat werkt. Weet iemand hoe ik in de toekomst dit soort dingen kan veranderen zonder te uninstalleren??

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-11 19:22
nurret schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 09:31:
Dank je wel dat werkt. Weet iemand hoe ik in de toekomst dit soort dingen kan veranderen zonder te uninstalleren??
Bij de installatie kun je 'Mozilla plugin' en 'ActiveX plugin' uitvinken, daardoor zal het niet meer gebeuren, aangezien die plugins in actie komen bij Uitzendinggemist.nl