12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Als je af en toe wilt gamen moet je voor de ATI kaart gaan. Laptops hebben vrijwel nooit een vervangbare videokaart. Deze twee zeker niet.
Verschillen kan je zelf wel ontdekken denk ik..? Gewoon de specificaties vergelijken, netzoals wij doen.
Verschillen kan je zelf wel ontdekken denk ik..? Gewoon de specificaties vergelijken, netzoals wij doen.
Verwijderd
die ati is veel beter, als de prijs hetzelfde is of niet veel scheelt zou ik zeker voor die gaan met ati.
(tip: in wehkamp moet je op HP kijken, 699 euro voor en gloednieuwe hp dv5t-1050, is een superstrakke aanbieding)
(tip: in wehkamp moet je op HP kijken, 699 euro voor en gloednieuwe hp dv5t-1050, is een superstrakke aanbieding)
Hier ongeveer Remco:RemcoDelft schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 09:32:
Waar heb je deze laptops gevonden?
Toshiba - laptop
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Beste Supertip,
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid
Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).
Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid
Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).
Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()