Ik was op zoek in de shopreview naar de Wlan Shop bv , maar deze kwam niet voor. Toen ik deze dan maar wilde toevoegen, zag ik dat de shop al bestaat, maar dan onder de naam Professional Telecom Support B.V., te Hilversum. Even verder zoeken leerde me dat zowel Wlan Shop BV én Professional Telecom Support B.V. twee verschillende bedrijven zijn (die heel veel met elkaar te maken hebben), allebei met een eigen KvK inschrijving, en allebei op hetzelfde adres gevestigd. Dat kan.
Professional Telecom Support B.V. runt naar eigen zeggen 62 webwinkels, die allemaal dezelfde voorwaarden hebben, nl die van Wlan Shop BV. Deze 62 webwinkels ga je dus nooit in de shopreview-database opnemen, maar welke dan wel, en welke niet? Professional Telecom Support B.V. is zelf geen winkel, maar een overkoepelende organisatie. Prima, maar hoe vind ik nu die ene webwinkel terug in de shopreview?
Ik ging even zoeken, en vond een (oudere) reactie die wat kan verklaren over handelsnamen:
Professional Telecom Support B.V. runt naar eigen zeggen 62 webwinkels, die allemaal dezelfde voorwaarden hebben, nl die van Wlan Shop BV. Deze 62 webwinkels ga je dus nooit in de shopreview-database opnemen, maar welke dan wel, en welke niet? Professional Telecom Support B.V. is zelf geen winkel, maar een overkoepelende organisatie. Prima, maar hoe vind ik nu die ene webwinkel terug in de shopreview?
Ik ging even zoeken, en vond een (oudere) reactie die wat kan verklaren over handelsnamen:
Ik heb nu 3 vragen:Longbeard schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 16:58:
De winkel die de website Plasma-discounter beheerd staat al in de Pricewatch. Aangezien we maar één vermelding per KvK registratie toestaan plaatsen we Plasma-discounter niet in de database.
- onder welke naam wordt een shop eigenlijk opgevoerd in de shopreview, wat zijn hiervoor de criteria?
- worden de shops in de database nagekeken of hun (handels)namen op internet nog overeenkomen met dat wat ze hebben opgegeven? (lijkt me een beste puist werk trouwens)
- klopt nu de shopreview wel, aangezien de naam en het KvK nummer van Professional Telecom Support BV zijn, maar de link naar de webwinkel die van de Wlan Shop bv?
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..