Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Automatisch DVD's afspelen?

Pagina: 1
Acties:

• Tom90
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:04
Als ik een DVD in mijn DVD-drive doe , dan opent Vista die niet automatisch, en als ik er op klik zegt hij lege schijf? :( Met rechtermuisknop en dan openen zegt hij not found... 8)7

Kan iemand mij hier mee helpen ? Het is namelijk vrij irritant!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik neem aan met alle dvd's? Ook cd's? Probeer anders eens de DVD drive softwarematig te verwijderen en opnieuw te installeren. Hoe? Klik met de rechtermuisknop op 'Computer' in het startmenu en kies 'Eigenschappen'. Klik vervolgens op 'Apparaatbeheer' in het linkerbalk en zoek naar de DVD-drive. Klik met de rechtermuisknop op de DVD-drive en klik 'Installatie ongedaan maken'. Zeg ja of ok bij het waarschuwingsvenster en na de deinstallatie, klik je op het icoontje met een computer en een vergrootglas, om naar 'nieuwe' hardware te zoeken. Dan installeert'ie zichzelf opnieuw en moet je het opnieuw proberen. Werkt dat niet, kijk of je bij de fabrikant van de drive een nieuwe driver of firmware kan vinden. Anders lijkt'ie stuk te zijn...