Toon posts:

Geen inkomende verbindingen Utorrent

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu de vista ultimate versie op mijn laptop staan ipv de basic versie. Nu moet ik dus alles opnieuw installeren en instellen.

Wederom wil ik gebruik maken van het programma Utorrent om torrents te downloade, dit werkte voorheen ook perfect.
Nu heb ik alleen een probleem met de instellingen van het programma.
Ik heb de poort open gezet (als ik doe testen of de poort open is zegt hij:OK! Port 25777 is open and accepting connections.

You will be able to receive incoming BitTorrent connections

Eigenlijk zal er onder in het beeld van Utorrent nu een groen bolletje verschijnen, echter krijg ik er een oranjese driehoek met daarin een uitroepteken. Als ik mijn cursor erop houd verschijnt er:No incomming connections

Wat is hier de oplossing voor?

Groeten Erik

(ik weet niet of dit in het goede topic staat, zoniet, verplaats hem dan aub naar het daar voor bestemde topic)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 20:49 ]

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:57

Reptile209

- gers -

Gokje: je hebt een nieuw (lokaal) IP gekregen van je router door de herinstallatie, en nu forwardt je router naar het verkeerde IP. Utorrent ziet alleen dat er geen firewall is die lokaal je poort blocked.
Vertel eens wat meer over je aansluiting?

[ Voor 19% gewijzigd door Reptile209 op 26-08-2008 20:51 ]

Zo scherp als een voetbal!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:58
Ben je ook een torrent aan het downloaden? Bij mij staat er ook een driehoekje, maar die veranderd in een groene cirkel met vinkje als ik iets aan het downloaden ben.

@Reptile209: ik weet niet of dat mogelijk is. Als ik uTorrent afsluit, verdwijnt de poort uit 'UPnP Port Forwarding' en verschijnt weer als uTorrent gestart wordt. Verder, mocht de poort niet verwijderd zijn (uTorrent niet netjes afgesloten), dan is het wel apart dat twee keer dezelfde (random) poort is gekozen uit grofweg 60.000 mogelijkheden. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een linksys router en een speedtouch modem.
Heb het ook geprobeert op de laptop van mijn zusje, maar daar heb ik hetzelfde probleem

Verwijderd

Topicstarter
@ Jaap-Jan, ja ik ben een torrent aan het downloaden. Echter is de download snelheid 0,0

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu ook nog een andere torrent geselecteerd, nu komt er wel zo'n groen bolletje te staan

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:58
Geen firewall op de clients die de boel blokkeert?

Ooh ja, gebruik Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/edit.gif als je zelf de laatste poster bent, in plaats van twee keer een bericht te plaatsen. ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:10:
Heb nu ook nog een andere torrent geselecteerd, nu komt er wel zo'n groen bolletje te staan
Zijn er wel seeders/ leechers voor die andere torrent die je probeerde te downloaden, anders was je niets aan het binnenhalen, natuurlijk. :)

[ Voor 42% gewijzigd door Jaap-Jan op 26-08-2008 21:13 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Net wat jaap-jan zegt, wanneer er niemand is om van/naar te down/uploaden (ofwel 0 seeders danwel 0 leechers) zal je ook geen inkomende verbindingen hebben (er is immers niemand om mee te verbinden) en dus die melding krijgen.

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600; Woonkamer: Asrock DeskMini B860, Core Ultra 5 245K, 16GB DDR5-7600

Pagina: 1