Halo,
Ik wil mijn eerste auto gaan kopen, en in tegenstelling tot computers, weet ik niks van auto's..
Ik vraag dus raad aan kennissen, maar zou me hier ook wat willen informeren.
De grootste belemmering, ik moet rond de 1000 blijven.
Als ik op auto-zone zoek, vind ik niet veel soep.
Op ebay heb ik wel een paar objecten gevonden.
Wat is elke auto waard/wat is jullie mening, hoe lang zullen de auto's het uithouden? 3 jaar, 50000 km?
1 heel belangrijke zaak om mee rekening te houden, is dat de wegen waar ik woon helemaal kapot zijn, al jaren. Ik moet dus goede schokdempers hebben, denk ik. Een leuk interieur doet bij mij wel iets, net als de buitenkant, die ook wel netjes moet zijn (geen roestvlekken).
Volgende links verwijzen naar de intressante objecten op ebay
VOLKSWAGEN Golf Dsl 1.9 CL 1995 320000 km
*alternator riem vervangen, kan ik dat zelf (riem = 20euro?) hoeveel kost het bij een garage?
*Pa en kennis hebben wel veel verstand van automecaniek
W Golf 3 1.9 Turbo D Carnet d'entretien 5 portes 1997
SUZUKI Baleno Hatchback 1.3i GS Caballero 1996
VOLKSWAGEN Polo 1.3i 1994 150000 km CT OK !
ook nog deze verkoper, maar die gaat hem denk ik toch terugtrekken onder de 1500 euro als ik hem zo hoor
OPEL Astra 2.0i XEV Sport 1997 156837 km
M'n broer raad me een 5 deurs aan, mja hij rijd rond in de nieuwe Audi A4...
* uiteraard hoop ik nu niet dat iemand de auto's voor m'n neus gaat wegsnoepen, mja, anderzijds, iedereen kan googlen..
* zou een mod de titel kunnen verbeteren..
Ik wil mijn eerste auto gaan kopen, en in tegenstelling tot computers, weet ik niks van auto's..
Ik vraag dus raad aan kennissen, maar zou me hier ook wat willen informeren.
De grootste belemmering, ik moet rond de 1000 blijven.
Als ik op auto-zone zoek, vind ik niet veel soep.
Op ebay heb ik wel een paar objecten gevonden.
Wat is elke auto waard/wat is jullie mening, hoe lang zullen de auto's het uithouden? 3 jaar, 50000 km?
1 heel belangrijke zaak om mee rekening te houden, is dat de wegen waar ik woon helemaal kapot zijn, al jaren. Ik moet dus goede schokdempers hebben, denk ik. Een leuk interieur doet bij mij wel iets, net als de buitenkant, die ook wel netjes moet zijn (geen roestvlekken).
Volgende links verwijzen naar de intressante objecten op ebay
VOLKSWAGEN Golf Dsl 1.9 CL 1995 320000 km
*alternator riem vervangen, kan ik dat zelf (riem = 20euro?) hoeveel kost het bij een garage?
*Pa en kennis hebben wel veel verstand van automecaniek
W Golf 3 1.9 Turbo D Carnet d'entretien 5 portes 1997
SUZUKI Baleno Hatchback 1.3i GS Caballero 1996
VOLKSWAGEN Polo 1.3i 1994 150000 km CT OK !
ook nog deze verkoper, maar die gaat hem denk ik toch terugtrekken onder de 1500 euro als ik hem zo hoor
OPEL Astra 2.0i XEV Sport 1997 156837 km
M'n broer raad me een 5 deurs aan, mja hij rijd rond in de nieuwe Audi A4...
* uiteraard hoop ik nu niet dat iemand de auto's voor m'n neus gaat wegsnoepen, mja, anderzijds, iedereen kan googlen..
* zou een mod de titel kunnen verbeteren..
[ Voor 9% gewijzigd door g4wx3 op 26-08-2008 21:20 ]