wanadoo livebox klapt eruit door sweex router?

Pagina: 1
Acties:

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-10 08:22
Hey,

Ik zit hier sinds vandaag in een studentenhuis in maastricht. Ze hebben hier internet van wanadoo (is dat niet ziggo tegenwoordig?) met een livebox. Alleen klapt dat ding er constant uit. Nou ligt het modem bij de buren (de eigenaars) dus ik moet de hele tijd daarheen en dat vind ik een beetje irritant. Nou heb ik het net even aan die meneer gevraagd of ze hier vaak last van hebben, en hij zei van niet. Nou weet ie er ook niks van en waarschijnlijk zit ie ook nagenoeg nooit achter de pc maargoed ik heb niet meer informatie. Nou vroeg ik me af of het misschien kan komen omdat er sinds vandaag omdat ik hier ben nog een sweex router tussenzit. DHCP ed staan uit op dat ding en het enige wat ik ermee heb gedaan is een vast ip geven. Zou dit invloed kunnen hebben? Internet word trouwens verdeelt via het stopcontact, zou dat er eventueel iets mee te maken kunnen hebben? Of zit er bij wanadoo gewoon een storing?

Heb de router er nu uitgehaald dus eens kijken of dat verschil maakt. Alleen wel onhandig omdat mijn servertje nu offline is.

Artiest voorheen bekend als b3n666