Ik heb een behoorlijke collectie mp3 bestanden, de albums staan los van de singles, albums op artiest, de rest op analfabetische volgorde. Ik speel ze doorgaans incidenteel af, dus gewoon stuk voor stuk in VLC laden. Ik kan zo langzamerhand door de bomen het bos niet meer zien en wil nu orde scheppen.
Er staat me bij dat er vroeger een tooltje was dat je hele collectie kon analyseren, ID3 tags corrigeren, en opnieuw in mappen (artiest\album) indelen, normaliseren, artwork erbij zoeken etc. Het mag zowel voor OSX als voor Windows zijn en het liefst gratis natuurlijk
.
Ook sta ik open voor mediaplayers die dit zou kunnen, als ik maar een handigere manier kan vinden om bij mijn muziek te komen.
De mp3's staan op mijn netwerk, dus importeren in iTunes zie ik niet zo zitten.
Er staat me bij dat er vroeger een tooltje was dat je hele collectie kon analyseren, ID3 tags corrigeren, en opnieuw in mappen (artiest\album) indelen, normaliseren, artwork erbij zoeken etc. Het mag zowel voor OSX als voor Windows zijn en het liefst gratis natuurlijk
Ook sta ik open voor mediaplayers die dit zou kunnen, als ik maar een handigere manier kan vinden om bij mijn muziek te komen.
De mp3's staan op mijn netwerk, dus importeren in iTunes zie ik niet zo zitten.
Nederlands is makkelijker als je denkt