Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

T-Mobile PIT: onbeperkt internetten [ deel II ]

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

Verwijderd

Topicstarter
@Mex, je topic heeft bijzonder goed gelopen en de moderator zocht iemand die een nieuw topic wilde openen over T-mobile PIT.

Aldus hier de nieuwe draad. Ik hoop op serieuse reacties van iedereen en dat we ook de positieve kanten mogen inzien.

Ten inleiding:

Draadloos internet in de letterlijke vorm heeft vele voordelen.
1. Je kunt overal (check je policy) internetten, waar ook.
2. De Web&Walk stick is het modem zelf. Dat ontlast vooral de onboard kaartjes in laptops!
3. Geen FUP en onbeperkt internetten, na een aantal MB wel maximaal 128 kbps dus.
4. Kost de eerste 12 maanden 8,19 euro en daarna 16,38 euro, vergeet dat niet
5. Op sommige locaties alleen GPRS zoals hier en dat is minder, maar het doet wat het moet doen.
6. Vermoeddelijk een heel stabiel netwerk, GPRS is via de telefoon zendmast.
7. Ook internet op je vakantieadres en ook in de trein
8. Onafhankelijk zijn van een vaste provider op een vast adres (verhuizingen toch altijd melden)

Zover alleen in Nederland. (Tja, voor 99% van de tijd ben ik in Nederland). Kan een nadeel zijn, maar het buitenland is niet bepaald goedkoop. Daarvoor moeten we nog 2 a 3 jaartjes wachten.

Sinds vandaag ben ik on-line via PIT en het is niet snel, maar het werkt wel en meteen uit de doos. Inderdaad waar. Van doos openmaken tot internet; 5 minuten als je langzaam bent.

Ik had Ziggo en dat stopt per 1 oktober. Ik had altijd een kabel in mijn laptops zitten en als ik internet wilde op mijn 2e laptop moest ik telkens de modem resetten. Nu hoeft dat niet meer. Plug & surf.

----
Niet geschikt om grote bestanden mee te downloaden. Het is meer bedoeld voor mensen die amper downloaden en gewoon wat surfen of dingen moeten bijhouden. Mail, surfen, forums zullen prima gaan, maar verwacht er geen film mee te kijken in real time of je bent duurder uit. Controleer dan of je ook UMTS edge kan ontvangen eer je betaald, anders is het zonde
----

Hier: ter inleiding http://www.metjelaptoponline.nl/mobielinternet
Prijzen: http://www.metjelaptoponline.nl/vergelijk

Vraag? Hoe veilig is mobiel internet?

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-10 13:28
Je verward GPRS met GPS, GPRS is gewoon via de telefoon zendmast internetten (redelijk traag ong. 56kbit/s)

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel, pas ik meteen even aan :)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17

Dit topic is gesloten.