Op dit moment heb ik een KPN Flexibel 27.50 abonnement voor 24 maanden waarvan 3 maanden voorbij zijn. Nu kreeg ik vandaag een rekening van 350 euro. Bleek dat 321 euro voor mobiel internet was. Bij het afsluiten van het abonnement had ik gekozen voor een Surf & Mail Totaal pakket, staat ook op de aanvraag. Heb al contact gehad met de klantenservice en dit gaat gecrediteerd worden zodra ik de aanvraag opnieuw opstuur. Ik kom van Vodafone af en KPN valt me eigenlijk heel erg tegen. Ontvangst is slecht, gesprek valt af en toe gewoon weg, klantenservice laat ook te wensen over nu komt dit er ook nog bij. Kortom grote spijt van KPN, nu is mijn vraag wat zijn de mogelijkheden om eerder met deze partij te stoppen?
ik denk dat je gewoon vroegtijdig moet opzeggen op de normale manier, vaak dus met een opzegtermijn van 3 maanden, denk zelf niet dat je het zomaar op nalatigheid van het contract af kan schuiven..
Voortijdig opzeggen gaat hem niet worden hoor. 2 jaar is 2 jaar. Als je er onderuit wil moet je het contract afkopen.
Schopje naar Telecomproviders
Ik geef je weinig kans. Afkopen is een optie, maar dat gaat je waarschijnlijk net zo veel kosten als dat je je contract gewoon uitzit.
Ik geef je weinig kans. Afkopen is een optie, maar dat gaat je waarschijnlijk net zo veel kosten als dat je je contract gewoon uitzit.
[ Voor 8% gewijzigd door pven op 27-08-2008 17:34 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dat kost volgens mij iets meer, anders is het wel een hele aantrekkelijke optie.pven schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 17:34:
Schopje naar Telecomproviders
Tja, je hebt een contract getekend voor 2 jaar, dus andere opties zitten er echt niet in.
Wat bevalt er verder (behalve de fout met mobiel internet) niet als ik vragen mag?
edit: Oeps niet goed gelezen...
Veel klagen over de ontvangst, heb je het vantevoren al aangegeven? Dit kunnen namelijk redenen zijn tot ontbinding voor bedrijven (ik weet dat T-Mobile hier soms sowieso toe overgaat, maar dan is het wel eerder aangegeven..)
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Maar men gaat alleen over tot ontbinding als onderzoek aantoont dat het idd wel eens belabberd kan zijn, ze zijn niet helemaal gek daar. 
Met wat geluk verandert er binnen die twee jaar een voorwaarde zodat je onder je contract uit kan komen; de kans is niet groot, maar het is een kansje waar nu nog niets over te voorspellen is.
Met wat geluk verandert er binnen die twee jaar een voorwaarde zodat je onder je contract uit kan komen; de kans is niet groot, maar het is een kansje waar nu nog niets over te voorspellen is.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Pagina: 1