Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Al sinds de aanschaf van mijn N78 heb ik problemen met de Share Online mogelijkheid in combinatie met T-Mobile internet. Thuis via mijn Wlan werkt het wel gewoon, maar onderweg krijg ik steeds een foumelding (systeemfout-19).

Na contact gehad te hebben met zowel Nokia als T-Mobile ben ik eigenlijk benieuwd of er hier iemand is die dit tooltje icm T-Mobile gebruikt en hoe zijn/haar ervaringen zijn. Ik weet van iemand dat het met Vodafone wel gewoon lukt, maar daar heb ik weinig aan ;)

Mocht het bij jou wel lukken hoor ik het graag en mogelijk kun je mij dan ook op weg helpen.... Ben namelijk nog nergens een oplossing tegen gekomen en zowel Nokia als T-Mobile hebben er ook geen antwoord op.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 14:52 ]

• fotoklaasje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 00:37
heb je hier nog een oplossing voor gevonden? Ik zit met het zelfde probleem.

http://www.klaasje.com

Verwijderd

Topicstarter
Nope, ook op het Nokia support forum staat geen oplossing. Wel had daar iemand succes met een upgrade naar een nieuwere versie voor zijn toestel, echter was dat voor mijn toestel een downgrade waardoor hij nu helemaal niks meer doet :(

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-10 23:04
Heeft heel waarschijnlijk met de t-mobile speedmanager te maken. Je zou deze kunnen omzeilen m.b.v een vpn verbinding of een proxy.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had op advies van iemand deze al helemaal uitgeschakeld, maar ook dat hielp niks...

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-10 23:04
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 09:05:
Ik had op advies van iemand deze al helemaal uitgeschakeld, maar ook dat hielp niks...
Uitschakelen is niet echt uitschakelen. Je internet nog steeds via hun speedmanager proxy alleen laat deze de plaatjes nu door zoals ze binnen kwamen.
Pagina: 1