Ik probeer met de onderstaande preg_match alle html uit mijn field entries te halen, echter krijg ik de error, " Compilation failed: missing terminating ] for character class at offset 31"
Ik heb al meerdere preg_match voorbeelden gebruikt. Helaas kom ik er niet uit (half uur zitten rotzooien). Het liefste filter ik alleen tekens zoals /\<>&*()#$ etc, maar het bovenstaande voldoet wat dat betreft prima als het werkt.
Wat veroorzaakt het probleem?
code:
1
2
3
4
5
6
7
| $html = "/[^a-zA-Z0-9\.\-\Ä\ä\Ö\ö\Ü\ü\]+$/s"; if (preg_match($html, $fname) || preg_match($html, $fsurname) || preg_match($html, $fresidence) || preg_match($html, $fcountry) || preg_match($html, $fzip) || preg_match($html, $ftel) || preg_match($html, $femail) || preg_match($html, $fspeciality) || preg_match($html, $comments)) { } else { echo "<div id='newscontent'>Only these characters are allowed.</div>"; $error++; } |
Ik heb al meerdere preg_match voorbeelden gebruikt. Helaas kom ik er niet uit (half uur zitten rotzooien). Het liefste filter ik alleen tekens zoals /\<>&*()#$ etc, maar het bovenstaande voldoet wat dat betreft prima als het werkt.
Wat veroorzaakt het probleem?