Toon posts:

Laptops WSXGA+ 17"

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag tweakers,

Kent iemand bedrijven als "Dell" waar je zelf het e.e.a. kan aanpassen aan een laptop.
Ik ben opzoek naar een 17" laptop met een WSXGA scherm.

Nou is het prijsverschil op dell niet zo een heel groot verschil tussen een WSGA scherm en een WSXGA.

Echter bij de laptops die kant en klaar verkocht worden beginnen de wat degelijkere toch al gouw bij de 1100+ euro.

Een videokaart kan me vrij weinig schelen, en geheugen en HD kan ik altijd upgraden.

Tot 800ex vind ik wel genoeg eigenlijk.

Iemand alternatieven.

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11-2025
Heb je al gekeken in Pricewatch van Tweakers?

Voor jou geregeld:

http://tweakers.net/price...Field=prijs&orderSort=asc

Onder voorbehoud!

Helaas red je niet met 800 euro.... zeker niet met specifieke eisen die je stelt.

[ Voor 90% gewijzigd door Silver7 op 26-08-2008 14:30 . Reden: Laatbloeier ]

Verwijderd

Topicstarter
uiteraard, hele pricewatch al doorgespit.

Een sony vaio vond ik wel leuke specs hebben echter ben ik niet zo een groot voorstander van sony laptops.

Verwijderd

Topicstarter
800ex btw.. rond de 950-1000 max.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:16
Tsja gewoon zelf zoeken? GoT is geen helpdesk, zie ook Het algemeen beleid.

In ieder geval zijn "Wat moet ik kopen"-topics ook niet toegestaan op GoT. Zie ook het CSL Beleid .

Kortom, je zult zelf moeten zoeken. Er zijn vast wel notebooks met een dergelijke resolutie te vinden. Maar de meesten zitten toch echt boven de 1000 euro inc. Ik zou het proberen bij Dell en HP, daar heb je de meeste kans. Misschien dat XXODD nog wat heeft. Desnoods de pricewatch afspeuren naar 17"-ers in je budget en kijken.

Ik sluit dit topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.