Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Dat is idd alles wat live view doet: net als een compactcam je een compositie laten bepalen zonder door de zoeker te kijken. Handig als je 's boven je hoofd moet fotograferen, maar niet super spannend
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ga maar 'ns met een 40D spelen: daar kan je niet scherpstellen terwijl Live View actief is. Dat is dus met Live View beeld afkaderen, spiegeltje klappen, scherpstellen, spiegeltje klappen, beeld controleren, eventueel herhalen, spiegeltje klappen, foto maken. De 50D kan scherpstellen op basis van contrastwaarden. Me dunkt dat dat een forse verbetering is
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Dan zou ik de zin op z'n minst veranderen, want zoals het er nu staat is het net alsof het bijzonder is dat je kunt scherpstellen zonder de spiegel op te klappen, terwijl dat juist heel normaal is voor een DSLR. Ik moet de eerste nog zien die met de spiegel neergeklapt niet kan focussen
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ok, dat van de 40D wist ik niet. Maar op deze manier is dat stuk tekst alleen te lezen voor mensen die nu een 40D hebben.
Andere mensen zullen niet eens weten wat Live View is, en denken op deze manier dat het een speciale functie is waardoor de spiegel niet meer hoeft te klappen om te focussen.
Mensen zoals ik weten wel wat Live View is, maar weten niet per sé dat er iets mis was met de Live View van een ander model.
Beetje herschrijven?
Andere mensen zullen niet eens weten wat Live View is, en denken op deze manier dat het een speciale functie is waardoor de spiegel niet meer hoeft te klappen om te focussen.
Mensen zoals ik weten wel wat Live View is, maar weten niet per sé dat er iets mis was met de Live View van een ander model.
Beetje herschrijven?
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Alinea was zeker nog niet lang genoeg
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Pagina: 1