Net één dag terug van vakantie en wilde mijn foto's over gaan zetten vanaf mijn Externe Hardeschijf (Xs-Drive2Smart 2300, 120 gb). Op vakantie zo'n 20gb aan foto's hierop gezet via verschillende pc's. Werkte allemaal goed.
Echter een half uur geleden heb ik de externe hardeschijf ingeplugged en nadat hij herkend werd door windows (XP), kreeg ik een viruswaarschuwing van norton en de mededeling dat hij "INFO.exe" automatisch heeft verwijderd.
Alleen nu krijg ik geen toegang meer tot de externe hardeschijf!!! "J:\ Toegang geweigerd"
Moet dus wel komen doordat norton een verkeerde bestand verwijderd heeft.....
Melding hoe het in norton logboek staat:
Bron: J:\RECYCLER\INFO.exe
Klik voor meer info over dit risico op: W32.SillyFDC
Ondernomen actie: Automatisch verwijderd
Hoe kan ik dit bestand terug krijgen? Of hoe kan ik anders toegang krijgen tot de schijf?
Ik hoop dat er een goede oplossing voor is..... wil de 20gb aan vakantie foto's echt niet kwijt.......

Bij voorbaat dank,
Silvan
Echter een half uur geleden heb ik de externe hardeschijf ingeplugged en nadat hij herkend werd door windows (XP), kreeg ik een viruswaarschuwing van norton en de mededeling dat hij "INFO.exe" automatisch heeft verwijderd.
Alleen nu krijg ik geen toegang meer tot de externe hardeschijf!!! "J:\ Toegang geweigerd"
Moet dus wel komen doordat norton een verkeerde bestand verwijderd heeft.....
Melding hoe het in norton logboek staat:
Bron: J:\RECYCLER\INFO.exe
Klik voor meer info over dit risico op: W32.SillyFDC
Ondernomen actie: Automatisch verwijderd
Hoe kan ik dit bestand terug krijgen? Of hoe kan ik anders toegang krijgen tot de schijf?
Ik hoop dat er een goede oplossing voor is..... wil de 20gb aan vakantie foto's echt niet kwijt.......
Bij voorbaat dank,
Silvan