Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:08
Hallo Tweakers,

Ik heb een HP Ipaq voice messenger telefoon.

Nu had ik deze bij mijn vorige werkgever gesynchroniseerd met mijn outlook, zodat contacten en en agenda gesynchroniseerd waren.

Nu wil ik dat dus bij mijn huidige werkgever weer doen met dezelfde telefoon, maar dan krijg ik onderstaande melding

cannot synchronize agenda, because it is already synchronizing with windows pc.
to enable, clear the agenda checkbox for windows pc and try again.

Hetzelfde geld voor m'n contacten.

Maar als ik hem dus wil clearen, krijg ik de melding dat alles van m'n mobile phone wordt afgehaald, en dit was nu juist NIET de bedoeling.

Weet iemand wat verstandig is :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Je kan maximaal met twee computer laten synchroniseren.

Waarbij de mail met maximaal één kan synchroniseren. Waarschijnlijk heb je er dus twee instaan.

Je kan op de computer waar je nog wel mee kan synchroniseren zorgen dat die up-to-date is.
In je telefoon beide profielen verwijderen. En dan met die computer op nieuw een synchroniseren verband instellen. Nu naar de andere computer en daar het zelfde doen.

• Grolsch
geforce5_guy schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:52:
Je kan maximaal met twee computer laten synchroniseren.

Waarbij de mail met maximaal één kan synchroniseren. Waarschijnlijk heb je er dus twee instaan.

Je kan op de computer waar je nog wel mee kan synchroniseren zorgen dat die up-to-date is.
In je telefoon beide profielen verwijderen. En dan met die computer op nieuw een synchroniseren verband instellen. Nu naar de andere computer en daar het zelfde doen.
Ik synchronizeer m'n email helemaal niet, en ik heb volgens mij maar met 1 computer gesynchroniseerd.

Aangezien het de computer van mijn vorige werkgever betreft, kan ik daar dus niet meer bij.
Ik heb wel al mijn (onder andere persoonlijke) contacten in staan (100'en), dus ik wil wel graag een oplossing voor dit probleem :)

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Grolsch schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:56:
[...]

Ik synchronizeer m'n email helemaal niet, en ik heb volgens mij maar met 1 computer gesynchroniseerd.

Aangezien het de computer van mijn vorige werkgever betreft, kan ik daar dus niet meer bij.
Ik heb wel al mijn (onder andere persoonlijke) contacten in staan (100'en), dus ik wil wel graag een oplossing voor dit probleem :)
Met het programma PPCPimBackup.exe kan je bepaalde dingen backuppen.

Download dat programmatje
run het vanaf je HP en selecteerd wat je wilt backuppen. ( hij schrijft dit weg in een bestand op je HP )
Daarna zet je sync met nieuwe PC en open je weer het programmatje en kies je voor restore en kies het bestand.
Nu zal hij alles terug lezen. Dit zal ook gesynchroniseerd worden met de nieuwe pc.

• Grolsch
geforce5_guy schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:14:
[...]

Met het programma PPCPimBackup.exe kan je bepaalde dingen backuppen.

Download dat programmatje
run het vanaf je HP en selecteerd wat je wilt backuppen. ( hij schrijft dit weg in een bestand op je HP )
Daarna zet je sync met nieuwe PC en open je weer het programmatje en kies je voor restore en kies het bestand.
Nu zal hij alles terug lezen. Dit zal ook gesynchroniseerd worden met de nieuwe pc.
tnx, ik moest uiteindelijk 3 x restoren voordat al mijn 842 contacten geïmporteerd waren, maar het is gelukt :) _/-\o_