Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bug in Combat Wings Battle of Brittain

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Omdat ik nergens anders iets heb kunnen vinden over dit onderwerp probeer ik het hier.

Onlangs heb ik Combat Wings Battle of Brittain geinstalleerd op een XP-home machine voorzien van Servicepack 2, het spel werkt prima met uitzondering van 2 levels waar ik tegen aan loop.

Het gaat om de levels waarbij in de ene level het vliegveld en in een andere level Londen moet worden verdedigd met luchtafweergeschut.
Ik kan daar namelijk maar 2 dingen doen, en dat is de loop van het geschut linksom laten draaien met de pijltjestoest naar links. En het tweede is de loop van het geschut omhoog richten, zodra ik dat gedaan heb kan ik de loop niet weer naar beneden krijgen. De conclusie is dat ik alleen maar recht omhoog kan vuren.
De eerste level heb ik bij geluk gehaald omdat het vliegveld nog redelijk intact was en dan is je missie dus succesvol. In de tweede level met Londen lukt dat niet, ik weet dat er de mogelijkheid is om in die levels de loop vrij alle kanten uit te laten draaien.

Ik heb geprobeerd het spel opnieuw te installeren, ook heb ik de nieuwste drivers voor mn Ati Radeon 9800 geinstalleerd maar het resultaat is nihil. Ook heb ik de patch geinstalleerd die te vinden is op de site van //city-interactive.com, maar ook hier heb ik geen resultaat geboekt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om dit probleem te fixen, want ik kom er (helaas) niet uit.
Alvast bedankt voor het meedenken.

Arjan

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Lijkt me geen kwestie van verkeerde videodrivers, dan eerder

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

F_J_K schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:15:
Lijkt me geen kwestie van verkeerde videodrivers, dan eerder
Je vergeet wat ;)

Ik denk dat het spelgerelateerd is en niet drivergerelateerd. Heb je toevallig de mogelijkheid om het spel op een andere machine te testen (zo om zeker te zijn dat het alleen aan jouw PC ligt).

[ Voor 4% gewijzigd door Outerspace op 26-08-2008 11:22 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat heb ik wel. Ik kan de laptopt van de zaak eens proberen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Oeps :X

Outerspace in "Bug in Combat Wings Battle of Brittain" dus :P

Of als al een driver, dan van moederbord / apart toetsenbord. Maar applicatie zelf lijkt me waarschijnlijker.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geprobeerd, maar ook daar doet ie het ook niet goed. Ik hoop dat iemand nog een idee heeft.

A.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm... geen reacties meer.

Stel dat het applicatiegerelateerd is, welke oplossing is er dan voor?
A.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met het spel draaiend op Vista...

Leuk spel, maar hoe haal je in hemelsnaam het level waarin je d.m.v. de luchtafweer het vliegveld moet verdedigen tegen de bommenwerpers? Het beeld draait als een gek rond en je ziet nauwelijks waar je schiet/ kunt nauwelijks richten. Ik heb telkens teveel schade, en dus mission failed.

Iemand enig idee of dit zo hoort, waar het aan kan liggen... hoe kun je dit level halen? (na 5 keer proberen heb ik het opgegeven). Irritant dat ik zo dus niet verder kan komen in het spel. :(
Pagina: 1