Ik heb een Samsung Z300 die ik in Frankrijk 2 jaar lang met veel plezier heb gebruikt. Na veel 5en en 6en heb ik eindelijk de unlock-code gekregen van Orange FR om de simlock eraf te halen. Dat is ook gelukt. Maar nu heb ik het volgende probleem: enkele seconden na het opstarten freezet hij. Hij reageert dan op geen enkele toets meer, zelfs niet aan/uit. De enige manier om eruit te komen is om de accu eruit te halen.
Ik heb hem nu geprobeerd met twee oude Orange FR SIMmetjes, één met een dood abonnement en één nog levende prepaid-SIM, en met een Vodafone NL SIM, steeds het zelfde resultaat.
Toen dacht ik dat een volledige reset het misschien op zou kunnen lossen. Telefoon aan, uit-knop om de startup wizard meteen af te sluiten, menu-knop, 3, 0 en dan vraagt hij om de PIN-code voor de reset. Daar heb ik dan als ik geluk heb de tijd om 2 codes te proberen voordat hij freezet, maar geen enkele code die ik probeer wordt aangenomen.
Help?
Ik heb hem nu geprobeerd met twee oude Orange FR SIMmetjes, één met een dood abonnement en één nog levende prepaid-SIM, en met een Vodafone NL SIM, steeds het zelfde resultaat.
Toen dacht ik dat een volledige reset het misschien op zou kunnen lossen. Telefoon aan, uit-knop om de startup wizard meteen af te sluiten, menu-knop, 3, 0 en dan vraagt hij om de PIN-code voor de reset. Daar heb ik dan als ik geluk heb de tijd om 2 codes te proberen voordat hij freezet, maar geen enkele code die ik probeer wordt aangenomen.
Help?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.