Net zag ik in een stuk C# code de volgende constructor staan.
Public SpriteBatch(..., ... ,... Rectangle? rectangle, ..)
Wat betekend het vraagteken? Ik kan het niet op internet vinden (Question mark in variable declaration C# ?) maar dat geeft geen bruikbare hits.
Wat interessant is, is dat Rectangle? blijkbaar geen Rectangle is, want dan krijg je de volgende (logische) error:
Het is niet echt een probleem (kan gewoon casten) maar wat betekend het vraagteken? Ik ben er al wel achter dat het alleen op structs toegepast kan worden.
Public SpriteBatch(..., ... ,... Rectangle? rectangle, ..)
Wat betekend het vraagteken? Ik kan het niet op internet vinden (Question mark in variable declaration C# ?) maar dat geeft geen bruikbare hits.
Wat interessant is, is dat Rectangle? blijkbaar geen Rectangle is, want dan krijg je de volgende (logische) error:
Verder lijkt Rectangle? wel gewoon een rectangle te zijn en als ik het object construct en gewoon een normale Rectangle meegeef gaat het wel allemaal goed.Error 1 Cannot implicitly convert type 'Microsoft.Xna.Framework.Rectangle?' to 'Microsoft.Xna.Framework.Rectangle'. An explicit conversion exists (are you missing a cast?)
Het is niet echt een probleem (kan gewoon casten) maar wat betekend het vraagteken? Ik ben er al wel achter dat het alleen op structs toegepast kan worden.