Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om de tijd zichtbaar te maken als de schuifklep omhoog is ? Dit is op kantoor of waar dan ook ideaal en een gewenning voor mij geworden. Dit kon wel op de Nokia N73 ?

[ Voor 11% gewijzigd door een moderator op 28-08-2008 08:34 . Reden: aanhef en/of groeten is niet nodig ]

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-11 12:23
denk dat je bedoeld om als de schuifklep naar beneden is (dus de telefoon dicht) de tijd te laten zien. Denk dat hier vast wel een symbian programmaatje voor geschreven is. Heeft google je al resultaten geleverd? Heb je je collega al gevraagd hoe hij dat doet met z`n N73?

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Er is een centraal G810 topic,

Zie hier Samsung G810 topic

Ik snap je vraag niet helemaal, je bedoelt als de schuifklep omhoog is (dus je telefoon is opengeschoven) dan kan je toch gewoon een willekeurige toets indrukken om ervoor te zorgen dat de backlight van je scherm aangaat? En dan kan je de tijd toch zien? En btw, dit geldt ook als je telefoon is dichtgeschoven. Dan kan je ook een willekeurige toets indrukken, en dan zal ook je schermverlichting aangaan.

[ Voor 60% gewijzigd door Gaargod op 27-08-2008 21:53 ]