• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-12 14:19
Matched: Nederland1_high, 3gp
Den Haag, HSDPA connectie tot ik erbij neerval (heerlijk).

Enkel... krijg Mobile TV met geen mogelijk aan de slag. Ben nu met de RTSP url's bezig. Diverse Apps uit de market getrokken om die streams op te laten pikken. Enig idee hoe de site van T-Mobile een PID toewijst? Eventueel iemand met een G1 of G2 die zijn PID wil sharen?

Naar mijn idee verwijst de PID naar het toestel (Player ID?) Aangezien deze ID op dit toestel elke keer het zelfde is. Eventueel het aanpassen van de PID kan de sleutel zijn tot Mobile TV?
Mijn PID: rtsp://t-mobile.nob.nl/tv/Nederland1_high.3gp??&&pid=319148467

Zelf kan ik me hier flink over frustreren. Oudere toestellen worden geaccepteerd. Het is een dienst waar in wezen voor betaald is. Enkel willen ze mijn nieuwe toestel niet toelaten..?

[ Voor 4% gewijzigd door Novah op 10-06-2010 15:20 ]

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:28
Novah schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:19:

Enkel... krijg Mobile TV met geen mogelijk aan de slag. Ben nu met de RTSP url's bezig. Diverse Apps uit de market getrokken om die streams op te laten pikken. Enig idee hoe de site van T-Mobile een PID toewijst? Eventueel iemand met een G1 of G2 die zijn PID wil sharen?

Naar mijn idee verwijst de PID naar het toestel (Player ID?) Aangezien deze ID op dit toestel elke keer het zelfde is. Eventueel het aanpassen van de PID kan de sleutel zijn tot Mobile TV?

Zelf kan ik me hier flink over frustreren. Oudere toestellen worden geaccepteerd. Het is een dienst waar in wezen voor betaald is. Enkel willen ze mijn nieuwe toestel niet toelaten..?
Je kan ook SPB TV proberen, dat werkt perfect. Je kan zelf zenders aanmelden bij SPB. Mobile tv heeft bij mij nog nooit acceptabel gewerkt, als het werkt is de kwaliteit om te huilen, SPB heeft voor elke zender een 350kbps stream.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:33
Novah schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:19:

Hier verbaasde ik mij ook over; als ik mijn simkaart in mijn oude touch cruise doe werkt het prima, op een desire met geen mogelijkheid.

Het op het laatste moment er uit mikken van NL1 ben ik ook niet echt blij mee. Dan maar even op zoek naar een minder officiele stream...
Pagina: 1