Feest kom net tot de ontdekking dat mobiele tv niet werkt op de nokia 5800. Totaal niet logisch vind ik maarja >.<
#define "niet werkt"? Zelfs de streams direct bekijken werkt niet? Dan lijkt me inderdaad hoogst onwaarschijnlijk, het zijn gewoon 3GP-streams.Crazyanz schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 20:15:
Feest kom net tot de ontdekking dat mobiele tv niet werkt op de nokia 5800. Totaal niet logisch vind ik maarja >.<
Je kunt al in drie stappen mobiel tv-kijken.
Ga naar de mobiele website van T-Mobile door in je toestel het web'n'walk logo te kiezen.
Kies de TV&Video tab.
Kies je favoriete tv-zender. Het programma wordt geopend in je mediaspeler.
Er is alleen een probleem ik zie die zenders niet staan. Iemand enig idee hoe dat kan?
Ga naar de mobiele website van T-Mobile door in je toestel het web'n'walk logo te kiezen.
Kies de TV&Video tab.
Kies je favoriete tv-zender. Het programma wordt geopend in je mediaspeler.
Er is alleen een probleem ik zie die zenders niet staan. Iemand enig idee hoe dat kan?
Verwijderd
Matched: tv
Hoe wil je mobiel kijken met een GPRS verbinding? Dat is veels te langzaam. Voor mobiele TV heb je op z'n minst een goede HSDPA verbinding nodig. Aangezien deze dekking bij T Mobile nog een grote gaten kaas is, is mobiel TV kijken erg lastig. Laat staan radio streams beluisteren. Dat is al een crime als je alleen maar in GPRS ontvangst gebied zit...Voor T Mobile is het zaak eerst dus die HSDPA dekking verder uit te breiden, dan is TV kijken op je mobiel pas een optie. Nu nog niet...
Heb je wel een abbo met TV kijken en niet alleen web & walk?
[ Voor 3% gewijzigd door mad_max234 op 05-05-2009 13:52 ]
Verwijderd
Ik niet, maar dat maakt niets uit. Het gaat of de verbinding goed is en met alleen GPRS kom je er niet..mad_max234 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:52:
Heb je wel een abbo met TV kijken en niet alleen web & walk?
Gebruik aub de edit-knop in plaats van 2x achter elkaar te posten.
[ Voor 12% gewijzigd door RoD op 05-05-2009 14:15 ]
heeft iemand het inmiddels al werkend op de 5800?
baal er eigenlijk toch wel van dat ik 15 euro betaal voor plus en dat tv dan niet werkt ongeacht of ik het nou veel ga gebruiken of niet.
baal er eigenlijk toch wel van dat ik 15 euro betaal voor plus en dat tv dan niet werkt ongeacht of ik het nou veel ga gebruiken of niet.
UGH..ik ben echt klaar met dat TV van onze T-mobile vrienden. Gisteravond op weg naar huis eeeveeentjes proberen te kijken naar de uitslag van het songfestival. Hele weg volop HSDPA ontvangst maar nederland 1 was simpelweg niet te kijken en 1 bonk stottttering. Andere zenders gingen wel goed.
Ook tijdens vliegtuigramp paar maanden terug was de berichtgeving gewoon niet te kijken. Ik begrijp best dat je het lastig kan krijgen bij piekbelasting maar dit soort momenten is voor mij belangrijk om juist DAN even tv te kunnen kijken.
Het komt nog steeds over voor mij als een leuk extraatje maar meer dan dat is het echt niet. Heb zelfs het idee dat het nog meer is samengeknepen en de kwaliteit teruggelopen is.
Ik gooi hem uit mijn pakket in iedergeval
Ook tijdens vliegtuigramp paar maanden terug was de berichtgeving gewoon niet te kijken. Ik begrijp best dat je het lastig kan krijgen bij piekbelasting maar dit soort momenten is voor mij belangrijk om juist DAN even tv te kunnen kijken.
Het komt nog steeds over voor mij als een leuk extraatje maar meer dan dat is het echt niet. Heb zelfs het idee dat het nog meer is samengeknepen en de kwaliteit teruggelopen is.
Ik gooi hem uit mijn pakket in iedergeval
Hebben jullie ook een e-mail gekregen met daarin de vraag of je één maand web n walk + wilt proberen ?
Kreeg hem, en heb het snel even ingevuld. Daarna nog eens goed gekeken en staat dat het is tot wederopzegging. Heb de mail helaas niet meer omdat ik altijd alles wegflikker in mijn mailbox maar neem nog wel even contact op met de klantenservice. Ik zou sowieso eerst een mail krijgen dat het was geactiveerd en dan zou het ook ingaang. Nog niks gekregen, mss iemand anders ben net terug van vakantie namelijk ?
EDIT: Net gebelt, en gaat morgen in en ik moet het zelf opzeggen dus moet in de laatste week van volgende maand bellen wat ik er van vondt en dan zetten ze het terug. Ga dan toch weer op vakantie dus nu mooi maandje tv kijken.
Kreeg hem, en heb het snel even ingevuld. Daarna nog eens goed gekeken en staat dat het is tot wederopzegging. Heb de mail helaas niet meer omdat ik altijd alles wegflikker in mijn mailbox maar neem nog wel even contact op met de klantenservice. Ik zou sowieso eerst een mail krijgen dat het was geactiveerd en dan zou het ook ingaang. Nog niks gekregen, mss iemand anders ben net terug van vakantie namelijk ?
EDIT: Net gebelt, en gaat morgen in en ik moet het zelf opzeggen dus moet in de laatste week van volgende maand bellen wat ik er van vondt en dan zetten ze het terug. Ga dan toch weer op vakantie dus nu mooi maandje tv kijken.
[ Voor 28% gewijzigd door NeoMe op 28-05-2009 09:52 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Alle mail wegflikkeren, klinkt slimNeoMe schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:33:
Hebben jullie ook een e-mail gekregen met daarin de vraag of je één maand web n walk + wilt proberen ?
Nee, niet gekregen, raar...wil het ook wel 1 maand voor niksNeoMe schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:33:
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Verwijderd
ik ben peter en ik heb een nokia 5800...met een t-mobile abbo met web n walk plus...dus ik denk...nou dan kan ik lekker internetten en tv kijken op me mobiel...hahahha stom van mij he natuurlijk kan dat niet,want het zal een keer goed gaan...hier gaan we....ik heb de intellingen voor internet opgevraagd per sms(alleen dat ging goed)...dus ik opslaan...internet aan...niet meer dan10 kb/sec...ik dacht daar gaan we weer,ik alle instellinegn bekeken ..alles staat goed...ik t-mobile gebeld..alles nagekeken maar die kunnen mijniet verder helpen want het word doorgespeelt naar de technische dienst...dus dat maar afwachten dan...nu het volgnde...ik wil dus tv gaan kijken op mobiel dus ik naar die link van t-mobile waar je op het logo moet tikken en dan naar video/tv...maar waar staat dat in godsnaam...ik ben in rotterdam en het hpds dinges...dus goed ontvangst...kan iemand mij misschien ff helpen met bv instellingen of tips want ik gooi nu ff de handdoek in de ring.
alvast bedankt
alvast bedankt
Verwijderd
en ik bedoelde dus...als ik op die tmobile site gaat moet je op video/tv drukken en dan zou je de zenders te zien krijgen die worden geopend in je mediaspeler...ik zie nergens die zenders staan dus misschien heeft iemand een id.
ook voor de lage snelheid aub
alvast bedankt
ook voor de lage snelheid aub
alvast bedankt
@megamind, voip werkt redelijk (met wnw+ dan, ook al blijft de latency via 3.5g een beetje lastig, dus je houdt iets meer vertraging dan met gewoon bellen helaas)
@mbden de directe link naar mobiele tv is http://t-mobile.nob.nl maar de streams werken helaas nog niet met de nokia 5800 (zojuist nog is getest met laatste firmware maar helaas nog steeds niks)
dus dat is wachten van of een update van nokia of van t-mobile (ik denk het 2de want video streamen via bv. orb gaat zonder problemen op de n5800)
@mbden de directe link naar mobiele tv is http://t-mobile.nob.nl maar de streams werken helaas nog niet met de nokia 5800 (zojuist nog is getest met laatste firmware maar helaas nog steeds niks)
dus dat is wachten van of een update van nokia of van t-mobile (ik denk het 2de want video streamen via bv. orb gaat zonder problemen op de n5800)
Dat mobiel tv kijken gaat hier echt bagger, moet je daarvoor in een H dekking zitten. Heb op me kamer momenteel Gprs, want woon niet echt in een grote stad ofzo. Vanmiddag nog maar eens proberen, ga naar eindhoven daar hebben ze wel H.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Hoe lang duurt het als je van Web 'n Walk naar Web 'n Walk plus wordt gezet?
En als je toestel niet in de lijst van ondersteunde toestellen staat, kun je dan nog wel Mobile TV gebruiken (het gaat om een Samsung i780)
En als je toestel niet in de lijst van ondersteunde toestellen staat, kun je dan nog wel Mobile TV gebruiken (het gaat om een Samsung i780)
Soms is de snelheid van mijn touch cruise met WebNWalk Plus wel dramatisch. Om over het TV kijken nog maar niet te beginnen, dat is echt niet te doen bijna.
Ik heb het een maand op proef gehad, Web n Walk +.
Beviel me voor geen meter, TV kijken ging niet omdat ik vaak niet genoeg dekking had. Verder zou ik het liever via DVT ofiets willen, maar niet via internetstreaming. Woon ook niet in de buurt van een grote stad, alleen als ik naar school ging in Eindhoven had ik er eigenlijk iets aan. Pagina's laden dan iets sneller, maar om nou te zeggen dat het echt een vooruitgang was nee. Zeker niet tegen de meerprijs, ben weer terug naar standaard dat is voor mij voldoende. Als je in een grotere stad woont met H dekking dan is het misschien aan te raden anders niet.
Beviel me voor geen meter, TV kijken ging niet omdat ik vaak niet genoeg dekking had. Verder zou ik het liever via DVT ofiets willen, maar niet via internetstreaming. Woon ook niet in de buurt van een grote stad, alleen als ik naar school ging in Eindhoven had ik er eigenlijk iets aan. Pagina's laden dan iets sneller, maar om nou te zeggen dat het echt een vooruitgang was nee. Zeker niet tegen de meerprijs, ben weer terug naar standaard dat is voor mij voldoende. Als je in een grotere stad woont met H dekking dan is het misschien aan te raden anders niet.
Beetje triest dat de helpdesk dat niet weet. Maar je hebt gelijk: het is gecapt op €5/dag. Wel gaat de snelheid dramatisch naar beneden als je meer dan 10MiB verbruikt op een dag. (naar 16Kibit/s)maxjuh schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:25:
Ik had een vraag omtrent mobiel internet in het buitenland. We gaan namelijk binnenkort op vakantie (zone 1), is toch wel fijn als je dan gemakkelijk toegang tot internet hebt.
Op de prijslijst van flex staan keurig de kosten per MB vermeld, maar ook een maximale kosten per dag (in mijn geval 5 euro). Dus dit houd in dat er per dag maximaal 5 euro mag worden afgeschreven, ongeacht het dataverbruik? Ik wil dit even heel zeker weten voordat ik zo die rekt met een toren hoge rekening zit.
Heb natuurlijk ook even T-mobile gebeld, maar de meneer aan de andere lijn zij dat hij dat niet kon terugvinden in de voorwaarde: "er is geen maximum gesteld". Ik vertellen dat er in de prijslijst toch echt iets anders staat vermeld. Hij gaf mij vervolgens gelijk en ik kon dus uitgaan van die prijslijst.
Disclaimer: ik heb het ook maar uit de prijslijst gehaald, en dat was in december. Ik ben ook niet aan die €5 gekomen. Ik geef dus geen garanties...
Bij Relax moet je gewoon los betalen. Heb je flex? Dan weet ik het niet.Owja... Ik mag aannemen dat die kosten gewoon van mijn bundel afgaan? (heb namelijk nogal wat euro'tjes eurootjes over en die komen nu erg mooi van pas)
Geen wijzigingen nodig - het werkt zonder aanpassingen. Althans, op m'n N95.edit:
Hoe zit het btw met de instellingen. Die blijven gewoon het zelfde mag ik aannemen (verbind de mobiele telefoon vaak met de laptop)
Alsjeblieft geen DVB-H. Imo is die techniek feitelijk al achterhaald: in Japan zijn mobieltjes die gewoon DVB-T snappen. Bovendien vergt het weer extra hardware. Dus duurder en zwaarder/lomper.NeoMe schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:36:
Beviel me voor geen meter, TV kijken ging niet omdat ik vaak niet genoeg dekking had. Verder zou ik het liever via DVT ofiets willen, maar niet via internetstreaming.
Maar je hebt gelijk: mobile TV van WnW+ stinkt. Veel te lage bitrate en te lage resolutie, en daarbij hapert het ook nog. En als toegift heb je ook maar een paar zender erbij.
Ik kan me voorstellen dat je het de meerprijs niet waard vind. Feitelijk is plus ook alleen nuttig voor HSDPA en hogere bandbreedte.
Je weet dat DVB-H een aanpassing op DVB-T is om mobiel gebruik mogelijk te maken? DVB-H is ruwweg DVB-T met roaming(en in NL aangepast naar lage resolutie).Fuzzillogic schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 18:09:
Alsjeblieft geen DVB-H. Imo is die techniek feitelijk al achterhaald: in Japan zijn mobieltjes die gewoon DVB-T snappen. Bovendien vergt het weer extra hardware. Dus duurder en zwaarder/lomper.
Maar je hebt gelijk: mobile TV van WnW+ stinkt. Veel te lage bitrate en te lage resolutie, en daarbij hapert het ook nog. En als toegift heb je ook maar een paar zender erbij.
Ik kan me voorstellen dat je het de meerprijs niet waard vind. Feitelijk is plus ook alleen nuttig voor HSDPA en hogere bandbreedte.
Plus is wat mij betreft wel het mooiere pakket(gebruik nu WnW) maar dan niet zozeer wegens Mobiel TV, maar meer wegens snel even mail checken op Laptop via VPN.
Weet iemand of ze die resolutie van de webtv eens omhoog gaan gooien? Ik moet zeggen dat ik het echt extreem waardeloos vind. Tour de France kijken loopt dus ook voor geen meter omdat je niks maar dan ook niks kan lezen. (Sterker nog ik vind het zelf bijna pure oplichting omdat ze adverteren net zoals thuis, en je dus maar een resolutie van 160x120 pixels krijgt ongeveer
)
Ook kan ik de url nergens vinden als ik de normale procedure volg, pda.t-mobile.nl en dan naar de tv en video tab. Ik vind daar echt geen zender. Via internet t-mobile.nob.nl gevonden, maar dit is dus die waardeloze kwaliteit...
iemand raad?
Ook kan ik de url nergens vinden als ik de normale procedure volg, pda.t-mobile.nl en dan naar de tv en video tab. Ik vind daar echt geen zender. Via internet t-mobile.nob.nl gevonden, maar dit is dus die waardeloze kwaliteit...
iemand raad?
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ga het volgen met de NOS streampeugeot206gt schreef op maandag 06 juli 2009 @ 16:24:
Weet iemand of ze die resolutie van de webtv eens omhoog gaan gooien? Ik moet zeggen dat ik het echt extreem waardeloos vind. Tour de France kijken loopt dus ook voor geen meter omdat je niks maar dan ook niks kan lezen. (Sterker nog ik vind het zelf bijna pure oplichting omdat ze adverteren net zoals thuis, en je dus maar een resolutie van 160x120 pixels krijgt ongeveer)
iemand raad?
Een paar maanden geleden was ik in Duitsland voor een weekend. Elke dag flink ge-internet. Geen last gehad van 16/16 snelheid. Ik bleef keurig de 384kbit houden. Zelf verbruikte ik ongeveer 40 a 50 mb per dag.NeoMe schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:36:
Ik heb zelf ook een flex abonnement en er werd keurig 4,98 euro's per dag van mijn bel tegoed afgehaald. Echter als je tussentijds controleerd kun je ook een spook factuur van een paar euro's zien. Echter alles komt goed aan het einde van de maand.
Heel veel succes met het opmaken van je overgebleven tegoed.
Jamesbond007uk
Heb een Sony Ericsson X1 Xperia telefoon. Hierbij heb ik sinds gister een Tmobile relax 300 abbo + web n walk plus. Hiermee zou ik dus tv moeten kunnen kijken. Dit lukt echter niet
Als ik in de browser surf naar t-mobile.nob.nl kan ik daar kiezen uit een aantal zenders. Nadat ik bijv. RTL 4 aangeklikt heb wordt het programma Streaming media opstart. Deze komt vrijwel direct met de foutmelding: Vinden van netwerk mislukt. Dit is bij alle zenders hetzelfde.
Wat doe ik verkeerd of wat ben ik misschien vergeten in te stellen op mijn Xperia..?
Alvast bedankt voor een antwoord!
Groetjes Vincent
Als ik in de browser surf naar t-mobile.nob.nl kan ik daar kiezen uit een aantal zenders. Nadat ik bijv. RTL 4 aangeklikt heb wordt het programma Streaming media opstart. Deze komt vrijwel direct met de foutmelding: Vinden van netwerk mislukt. Dit is bij alle zenders hetzelfde.
Wat doe ik verkeerd of wat ben ik misschien vergeten in te stellen op mijn Xperia..?
Alvast bedankt voor een antwoord!
Groetjes Vincent
Haha, blijkbaar is het TV-kijken via WnW+ niet bepaald populair
Gisteren keek ik toevallig nog eens of ze inmiddels het haperen opgelost hebben, en WOW, wat zie ik daar? Opeens de keuze tussen de kwaliteit "Normaal" en "Hoog"! De hoge kwaliteit blijkt dus een h264-stream van 320x240 te zijn met AAC-geluid! De bitrate is onbekend, maar qua beeldkwaliteit niets meer te klagen nu eigenlijk, want het ziet er prima uit! Ondertiteling bij het journaal is nu eindelijk ook gewoon uitstekend leesbaar.
Maar helaas: het hapert en schokt nog steeds zoals tevoren. En niet alleen op m'n N95. Ik keek net ook met VLC op de PC, en het haperde en schokte daar nog veel meer, tot mijn verbazing. Hoe kan dat nou toch?? De signaalsterkte hier is uitstekend, en qua doorvoer haal ik gewoon de volle 1Mibit/s. Kan de NOB dan nou gewoon geen fatsoenlijke stream aanbieden? Of is er toch sprake van teveel packetloss, wat te wijten zou kunnen zijn aan t-mobile?
Maar helaas: het hapert en schokt nog steeds zoals tevoren. En niet alleen op m'n N95. Ik keek net ook met VLC op de PC, en het haperde en schokte daar nog veel meer, tot mijn verbazing. Hoe kan dat nou toch?? De signaalsterkte hier is uitstekend, en qua doorvoer haal ik gewoon de volle 1Mibit/s. Kan de NOB dan nou gewoon geen fatsoenlijke stream aanbieden? Of is er toch sprake van teveel packetloss, wat te wijten zou kunnen zijn aan t-mobile?
Absoluut dat laatste, sinds Orangeklanten op het netwerk van T-Mobile zijn gekomen (en die iPhone ook) is het netwerk bar en boos. In Alphen a/d Rijn (waar ik woon) valt het allemaal nog wel mee, maar zodra ik naar een grotere stad ga is het meteen raak, sites worden niet lekker opgebouwd, streaming gaat slecht. Het voelt allemaal sloom aan. Die overname van Orange was wel het slechtste wat ze voor hun (toenmalige) eigen klanten hadden kunnen doen.Fuzzillogic schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 11:22:
Haha, blijkbaar is het TV-kijken via WnW+ niet bepaald populairGisteren keek ik toevallig nog eens of ze inmiddels het haperen opgelost hebben, en WOW, wat zie ik daar? Opeens de keuze tussen de kwaliteit "Normaal" en "Hoog"! De hoge kwaliteit blijkt dus een h264-stream van 320x240 te zijn met AAC-geluid! De bitrate is onbekend, maar qua beeldkwaliteit niets meer te klagen nu eigenlijk, want het ziet er prima uit! Ondertiteling bij het journaal is nu eindelijk ook gewoon uitstekend leesbaar.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Verwijderd
Ik heb mijn Web 'n' Walk Standard sinds kort laten omzetten in Web 'n' Walk Plus.
Nu vroeg ik mij af of dat TV kijken ook onder de 2 GB limiet valt.
Dit kan ik namelijk niet terug vinden op hun site. Klantenservice weet zelf ook niet precies hoe dat zit.
Dit kan ik namelijk niet terug vinden op hun site. Klantenservice weet zelf ook niet precies hoe dat zit.
jep valt eronder. Ik kan je helaas geen referentie geven maar heb dat op verschillende plaatsen op dit forum terug ien komenVerwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 18:07:
Ik heb mijn Web 'n' Walk Standard sinds kort laten omzetten in Web 'n' Walk Plus.
Verwijderd
Ik heb mijn w'n'w Standard laten omzetten in w'n'w Plus.
Echter als ik nu Mobile TV kijk op mijn HTC Touch Diamond, dan loopt het beeld en geluid niet synchroon (via de Streaming Media player van HTC zelf).
Als ik de stream open in CorePlayer, dan loopt alles wel synchroon, maar dan heb ik geen stereo geluid (CorePlayer ondersteunt geen AAC+ audio).
Hebben meerdere mensen last van dit probleem, en is er eventueel een oplossing voor?
Echter als ik nu Mobile TV kijk op mijn HTC Touch Diamond, dan loopt het beeld en geluid niet synchroon (via de Streaming Media player van HTC zelf).
Als ik de stream open in CorePlayer, dan loopt alles wel synchroon, maar dan heb ik geen stereo geluid (CorePlayer ondersteunt geen AAC+ audio).
Hebben meerdere mensen last van dit probleem, en is er eventueel een oplossing voor?
Ligt aan de streaming media player, aac+ is juist het probleem op WM toestellen dat het niet synchroon loopt. Op Nokia's heb je daar weer geen last van.Verwijderd schreef op zondag 06 september 2009 @ 18:31:
Ik heb mijn w'n'w Standard laten omzetten in w'n'w Plus.
Ik heb de vernieuwde Mobile TV van T-mobile gecheckt!
Op mn telefoon (xperia X1) draait het maar zijn er problemen met de audio. Heb ook last van stottering. Misschien moet ik eens kijken of ik Coreplayer kan gebruiken. De videokwaliteit is wel prima en het geluid (als het werkt) ook!
Ik heb het ook al geprobeerd op mijn PC met VideoLAN. Kwaliteit is uitstekend, hele verbetering. Maar bij veel beweging stottert de video en audio. Buffer opties aanpassen helpt niet. Verbruik van de stream is ongeveer 35KB/s.
Ik heb vrij goed ontvangst van HSDPA en sta stil, dus waar zouden de haperingen door komen?
[edit] Naarmate ik langer de stream heb openstaan stabiliseert de verbinding. Is dit logisch
?
Op mn telefoon (xperia X1) draait het maar zijn er problemen met de audio. Heb ook last van stottering. Misschien moet ik eens kijken of ik Coreplayer kan gebruiken. De videokwaliteit is wel prima en het geluid (als het werkt) ook!
Ik heb het ook al geprobeerd op mijn PC met VideoLAN. Kwaliteit is uitstekend, hele verbetering. Maar bij veel beweging stottert de video en audio. Buffer opties aanpassen helpt niet. Verbruik van de stream is ongeveer 35KB/s.
Ik heb vrij goed ontvangst van HSDPA en sta stil, dus waar zouden de haperingen door komen?
[edit] Naarmate ik langer de stream heb openstaan stabiliseert de verbinding. Is dit logisch
[ Voor 7% gewijzigd door XanderDrake op 22-09-2009 11:49 ]
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Ja dat klopt.XanderDrake schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:46:
Ik heb de vernieuwde Mobile TV van T-mobile gecheckt!
[edit] Naarmate ik langer de stream heb openstaan stabiliseert de verbinding. Is dit logisch?
Ik heb zojuist m'n HD2 binnen i.c.m. Web 'n Walk Plus en heb geprobeerd mobiele TV te starten, ik ging naar de mobiele site en toen naar TV & Video, ik kan echter niet vinden waar ik het ook daadwerkelijk kan starten...
(Verder is het internet wel enorm goed, overal HSPA tot nu toe!
)
(Verder is het internet wel enorm goed, overal HSPA tot nu toe!
[ Voor 13% gewijzigd door M-en-M op 10-11-2009 17:03 ]
Ga naar dit adres....M-en-M schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 17:02:
Ik heb zojuist m'n HD2 binnen i.c.m. Web 'n Walk Plus en heb geprobeerd mobiele TV te starten, ik ging naar de mobiele site en toen naar TV & Video, ik kan echter niet vinden waar ik het ook daadwerkelijk kan starten...
(Verder is het internet wel enorm goed, overal HSPA tot nu toe!)
http://t-mobile.nob.nl/
daar moet het wel lukken
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Dat Mobiel TV werkt niet echt bij mij. Bij navigeren naar t-mobile.nob.nl krijg ik de melding dat mobile tv alleen beschikbaar is voor t-mobile klanten met het web'n'walk plus abo.
En dat heb ik. Ik heb een G1 met 2 jaar gratis WnW Plus
Van de tmobile website:
Van de tmobile website:
Niet dat ik het uberhaupt zou gebruiken maar vaag vind ik het wel.Bundels:SMS Verdubbelaar
w'n'w Plus
T-Mobile Grenzeloos
Heb na meer dan een maand eindelijk het abonnement om weten te zetten naar web n walk plus, veel technische problemen blijkbaar bij T-mobile ook. Snelheid tussen de 250 en 800, wisselt sterk van minuut tot minuut, op dezelfde plek zittend, in een dichtbebouwd gebied (het schiet wel steeds naar HSDPA als ik surf). Via de nob-url krijg ik de beloofde tv zenders, opent in de standaard streaming media player die op mijn HTC Diamond 1 zit.
Echter beroerde kwaliteit van zowel beeld als geluid, in hoge en normale kwaliteit, legoblokjes-vorming, hapering om de 10 seconden en als ik t buffertempo op zn hoogst zet, toch nog elke 2 minuten een bufferpauze van luttele seconden, danwel een helemaal vastlopen en 'contact met server verloren, klik hier om opnieuw te verbinden. Hetzelfde heb ik met een fikse radiostream via een website, elke 2 min. opnieuw aanzetten.
Ik denk dat het puur aan deze ""streaming media for pocket pc, build 3.0" player ligt: Want mediaplayer doet t veel beter met andere streams, zonder haperen, de youtube applicatie idem, de uitzending gemist applicatie idem.
Weet iemand een alternatief voor deze vervelende RSTP player en of die ergens gratis te downloaden is... en, hoe kan ik er dan voor zorgen dat die tv streams voortaan door *die* player worden opgepakt en niet meer door dit onding? Sorry, ik ben een leekje en ik hoop dat ik hier bij het goede topic zit. Bij voorbaat hartelijk dank!
Echter beroerde kwaliteit van zowel beeld als geluid, in hoge en normale kwaliteit, legoblokjes-vorming, hapering om de 10 seconden en als ik t buffertempo op zn hoogst zet, toch nog elke 2 minuten een bufferpauze van luttele seconden, danwel een helemaal vastlopen en 'contact met server verloren, klik hier om opnieuw te verbinden. Hetzelfde heb ik met een fikse radiostream via een website, elke 2 min. opnieuw aanzetten.
Ik denk dat het puur aan deze ""streaming media for pocket pc, build 3.0" player ligt: Want mediaplayer doet t veel beter met andere streams, zonder haperen, de youtube applicatie idem, de uitzending gemist applicatie idem.
Weet iemand een alternatief voor deze vervelende RSTP player en of die ergens gratis te downloaden is... en, hoe kan ik er dan voor zorgen dat die tv streams voortaan door *die* player worden opgepakt en niet meer door dit onding? Sorry, ik ben een leekje en ik hoop dat ik hier bij het goede topic zit. Bij voorbaat hartelijk dank!
Bij werkte het eerst ook nooit, maar vandaag naar aanleiding van dit topic nog eens geprobeerd en ik krijg nu wel beeld. Niet dat ik het ook maar zou gebruiken, maar het werkt wel. Heb precies hetzelfde abbo als dat jij hebt.Krypt schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:28:
Dat Mobiel TV werkt niet echt bij mij. Bij navigeren naar t-mobile.nob.nl krijg ik de melding dat mobile tv alleen beschikbaar is voor t-mobile klanten met het web'n'walk plus abo.
Van de tmobile website:
[...]
Niet dat ik het uberhaupt zou gebruiken maar vaag vind ik het wel.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Guys 'n' dolls,
Ik heb v1.0 van mijn T-Mobile TV app voor Android op de Market gezet. Portrait/landscape afspelen is mogelijk, hoge/lage kwaliteit is instelbaar via het menu. Het is nog maar een eerste release, dus brand los als je een feature request hebt of een issue waar je tegenaan bent gelopen. Let op: WnW+ is benodigd!
Screenie:

Zoek in de Android Market op 'T-mobile TV' of gebruik deze QR-code:
Ik heb v1.0 van mijn T-Mobile TV app voor Android op de Market gezet. Portrait/landscape afspelen is mogelijk, hoge/lage kwaliteit is instelbaar via het menu. Het is nog maar een eerste release, dus brand los als je een feature request hebt of een issue waar je tegenaan bent gelopen. Let op: WnW+ is benodigd!
Screenie:

To question is to grow.
Lees dit net te laat, had vanochtend hier UMTS dekking maar ze hebben die mast toch maar weer uitgezet. Zal thuis even checken of het wat is en of het stabiel werkt. Keep u updated!j0bro schreef op maandag 08 februari 2010 @ 22:02:
Guys 'n' dolls,
Screenie:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb wel gewoon 3,5g / hsdpa maar mijn snelheidsverloop over de dag is ongeveer gelijk , in de ochtend om een uur of 6 gewoon 1 Mbps en naar mate de dag vordert steeds langzamer tot ongeveer 23.00 uur , dan neemt de snelheid weer toe tot 1 Mbps (de snelheid daalt zo erg dat mobiel TV kijken niet meer fatsoenlijk werkt en ook video en audio streamen is niet meer mogelijk).Krypt schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:49:
Mijn G1 geeft geen H weer. Geeft enkel 3G.
Ik blijf dus op dezelfde mast zitten; vanmorgen had ik 1Mbps. Vanmiddag 100Kbps en nu zit ik met 63Kbps.
Toch mijn sim maar eens in mijn oude telefoon prikken, kijken wat ie dan doet.
In de nacht heb ik altijd volle snelheid dus is mijn conclusie , het 3g netwerk van T-mobile in mijn woonplaats kan het gewoon niet meer aan overdag.
Op de eerste plaats gaat spraakverkeer altijd voor dataverkeer , ook de vele gebruikers van de iPhone en de web and walk gebruikers die beide geen last hebben van een fup verstoken veel data waardoor het netwerk overbelast is en de snelheid drastisch zakt.
Zo moet T-mobile geen plus abonnementen aanbieden , de snelheid wordt overdag niet meer gehaald en ook het tv kijken is alleen mogelijk met een redelijke snelheid.
T-mobile heeft dus nu 2 problemen:
1. Niet overal een goede 3g dekking.
2. En waar de dekking wel goed is hebben ze gewoon niet voldoende capaciteit om alle gebruikers de snelheid te garanderen.
T-mobile heeft geen fair use policy maar dit legt wel extra druk op het netwerk , ook de vele iPhone gebruikers verstoken meer data dan de gemiddelde smartphone bezitter.
Dus T-mobile moet niet alleen reclame maken voor mobiel internet maar ook zorgen voor voldoende dekking en capaciteit zodat de snelheid gewoon op peil blijft.
[ Voor 15% gewijzigd door janzeeschuimers op 10-02-2010 23:02 ]
Het vreemde is dat ik voor 1,5 week geleden er nooit problemen mee heb gehad. Nu krijg ik timeouts als ik naar de android market toe ga.
Ik heb overigens net mijn auto N95 getest; en die heeft hetzelfde probleem. Overigens is nu mijn snelheid gemiddeld 260Kbps; dus is wel beter maar verre van optimaal. Het vreemde is, dat de upload gewoon rond de 360Kbps is en blijft. Dat is wel stabiel.
Toch morgen maar eens bellen; misschien dat er iets mis is met mijn abo. Kan ook geen tv kijken, website zegt steeds dat ik geen W&W+ heb; zowel op mijn G1 als mijn N95.
Ik heb overigens net mijn auto N95 getest; en die heeft hetzelfde probleem. Overigens is nu mijn snelheid gemiddeld 260Kbps; dus is wel beter maar verre van optimaal. Het vreemde is, dat de upload gewoon rond de 360Kbps is en blijft. Dat is wel stabiel.
Toch morgen maar eens bellen; misschien dat er iets mis is met mijn abo. Kan ook geen tv kijken, website zegt steeds dat ik geen W&W+ heb; zowel op mijn G1 als mijn N95.
Kan iemand de link naar de pagina voor TMobile mobile TV geven? Op mijn N900 krijg je deze namelijk niet.
Belangrijk voor HTC HD2 bezitters !!peugeot206gt schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 19:09:
[...]
Ga naar dit adres....
daar moet het wel lukken
Ik had ook het probleem dat Mobile TV van T-mobile niet werkt op de HTC HD2 . en dat blijft zo. Heb zojuist een telefoontje gekregen van de technische dienst dat het toestel door hen niet wordt ondersteund, terwijl ze hem wèl leveren met abonnement. Ik voel me aardig genomen want hij deed het wèl nog op mijn HTC Touch Diamond, die mijn zoon nu heeft, maar ik had me juist enorm verheugd op TV op zo'n groot scherm, onderweg toch even Ned 1 of 3 kunnen kijken.
Toch zag ik elders iemand die het wel werkend had op de HD2. Zijn er daar meer van?? Ik wil hiermee maar even waarschuwen om GEEN T-mobile met WebnWalk plus te nemen als je er TV mee wil kijken op je HD2 !
(Technische dienst zei dat het "ooit" wellicht ondersteund gaat worden, maar geen idee wanneer. Wacht berichten daarover dus maar even af!)
Ik kan je met zekerheid zeggen dat tv op de HD2 via t-mobile perfect werkt. ok als de dekking minder is zit je voornamelijk te kijken naar buffering xx% maar op de meeste plekken kan ik tv kijken..
Welke webbrowser gebruik je? ik gebruik opera gan naar http://t-mobile.nob.nl en klik op hoog/laag daarna start streaming media applicatie en kan ik tv kijken.
Welke webbrowser gebruik je? ik gebruik opera gan naar http://t-mobile.nob.nl en klik op hoog/laag daarna start streaming media applicatie en kan ik tv kijken.
PV: Panasonic HIT Kuro/SolarEdge HD Wave 4.225 kWp verdeeld over 2600 Zuid Oost en 1625 Noord West
exact dezelfde player als op de Touch Diamond, een RTSP streaming player (niet erg stabiel overigens). Zou het helpen om een andere player te installeren, welke dan, en hoe zorg ik er dan voor dat het programma via t.mobile.nob.nl in *dat* dan wèl programma opent? Iemand een tip? Ik krijg steeds de melding : U heeft web n walk plus nodig voor mobile tv". Dat hèb ik al, en het werkt ook aantoonbaar sneller dan de WnW standaard.ThinkPadd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 19:28:
Ik zie dat ze allebei Windows Mobile hebben, dus ik zou eens kijken welke player er werd gebruikt op je Touch Diamond.
En dan kijken of je die ook op je HD2 kan installeren.
Want wat gebeurt er precies? Je moet toch naar een site gaan waar je de zenders ziet, en dan klink je een zender aan, en moet hij een speler op je apparaat openen...?
De technische dienst zei ècht dat de HD2 geen Mobile TV ondersteunt. Hoe kan dit dan? Overigens, mijn dekking is prima: Ik heb bijna altijd HSDPA en meer dan 700 kb met Web n Walk plus. Ze hebben me nu gezegd dat ik maar moet proberen mijn abo te laten downgraden naar standaard.
Zie ook: http://www.htcforum.nl/forum/viewtopic.php?f=133&t=4173
en ja, ik gebruik ook Opera. Ik kreeg 1of 2 keer de zenders wel te zien, maar na erop geklikt te hebben kreeg ik de melding dat hij niet geopend kan worden. Meestal krijg ik de zenders niet eens te zien en staat er "U kunt alleen Mobile TV kijken met een Web n Walk Plus abonnement"...wat ik dus *heb*.rjhilbrink schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 20:15:
Ik kan je met zekerheid zeggen dat tv op de HD2 via t-mobile perfect werkt. ok als de dekking minder is zit je voornamelijk te kijken naar buffering xx% maar op de meeste plekken kan ik tv kijken..
Hoe kan ik nou in vredesnaam dit voor elkaar krijgen als èn de shop, èn de technische dienst mij niet willen helpen en het afdoen met "We hebben dat niet voor de HD2"? Hoe kan het dan dat jullie dat wèl hebben?
Hmm. die melding krijg ik ook telkens op mijn Android. Het heeft overigens wel gewerkt op mijn Android icm het originele abonnement (Relax300). Sinds ik het omgezet heb naar een Flex abo, werkt het niet meer en blijf ik de melding houden dat ik "WnW plus" nodig heb.ietsje schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 00:49:
[...]
exact dezelfde player als op de Touch Diamond, een RTSP streaming player (niet erg stabiel overigens). Zou het helpen om een andere player te installeren, welke dan, en hoe zorg ik er dan voor dat het programma via t.mobile.nob.nl in *dat* dan wèl programma opent? Iemand een tip? Ik krijg steeds de melding : U heeft web n walk plus nodig voor mobile tv". Dat hèb ik al, en het werkt ook aantoonbaar sneller dan de WnW standaard.
De technische dienst zei ècht dat de HD2 geen Mobile TV ondersteunt. Hoe kan dit dan? Overigens, mijn dekking is prima: Ik heb bijna altijd HSDPA en meer dan 700 kb met Web n Walk plus. Ze hebben me nu gezegd dat ik maar moet proberen mijn abo te laten downgraden naar standaard.
Heb al een case aan laten maken; maar daar is ook niets uit gekomen. Ze zeggen dat het aan mijn toestel ligt en dat ik 'm moet hard-resetten. Dat het op een N96 en een N95 met de juiste instellingen ook niet werkt, hebben ze geen boodschap aan. (Ze beweren overigens ook dat je, ook al heb je 3G connectie, dat je niet kan bellen en internetten tegelijk)
Ik denk zelf dat het aan de abonnement instellingen ligt. Als ik zo af en toe mijn snelheid check (update download voor mijn android via cmupdater) dan download ik met 150KB/s en upload kan ik rond de 40 a 50KB/s. Dat is toch iets sneller dan de 1MB down en 384Kbit up.
[ Voor 3% gewijzigd door Krypt op 04-03-2010 08:50 ]
Bizar verhaal. De HD2 zou zonder enig probleem die streams moeten weergeven.ietsje schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 00:49:
Je zou een andere player kunnen proberen. Via je browser kan je de link naar een stream van een zender kopieren en pasten in een andere player zoals CorePlayer (BetaPlayer ondersteunt helaas geen rtmp).
Via een omweg kan je ook een ander programma koppelen aan rtmp streams, maar weet niet 1-2-3 meer hoe ik dat deed...
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Bij mij werkt het ook zonder problemen met de HD2.rjhilbrink schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 20:15:
Dank jullie voor alle feedback, dit zal ik meenemen naar de T-mobile shop. Iemand moet me daar toch kunnen helpen, maar zowel de techische dienst als de shop willen bijvoorbeeld niet eens naar de instellingen kijken en roepen "De HD2 wordt gewoon niet ondersteund voor TV". Ik zal terugmelden hoe dit afloopt.troftnom schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 12:35:
[...]
Bij mij werkt het ook zonder problemen met de HD2.
aanvulling: Hier is iemand die ook gebeld heeft met T-mobile en gehoord heeft dat Mobile TV *niet* wordt ondersteund op de HD2 http://www.htcforum.nl/fo...133&t=4173&p=45477#p45477
[ Voor 17% gewijzigd door ietsje op 05-03-2010 13:22 ]
Eeeeeeeeeeeeeeeuhhhhm, niet te veel hopen op vaardigheid en kennis mbt nieuwe WM smartphones bij de T-mobile store.ietsje schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:11:
Dank jullie voor alle feedback, dit zal ik meenemen naar de T-mobile shop. Iemand moet me daar toch kunnen helpen, maar zowel de techische dienst als de shop willen bijvoorbeeld niet eens naar de instellingen kijken en roepen "De HD2 wordt gewoon niet ondersteund voor TV". Ik zal terugmelden hoe dit afloopt.
aanvulling: Hier is iemand die ook gebeld heeft met T-mobile en gehoord heeft dat Mobile TV *niet* wordt ondersteund op de HD2 http://www.htcforum.nl/fo...133&t=4173&p=45477#p45477
Een hint in die richting heb je al gehad: De technische dienst, die op zn minst een beetje meer zou moeten weten komt ook al met beweringen dat de HD2 mobile TV niet ondersteunt terwijl het gewoon internet-streams zijn. Omdat de HD2 zo nieuw is staat hij alleen nog niet het lijstje van Supported Telefoons (net zoals mijn X1 in het begin). Veel kans dat ze hetzelfde zeggen in de T-mobile store.
Ik zweer het, mijn SPV C500 (7+ jaar oud) zou deze streams kunnen afspelen. Wat een gedoe allemaal.
Heb je al andere software geprobeerd, met name CorePlayer?
De melding dat je WnW+ nodig hebt, ook al heb je dat, geeft toch echt al voldoende reden om te denken dat er bij T-Mobile zelf iets mis zit. (ik ga er maar niet van uit dat je via WLAN probeert te kijken)
Knoop je HD2 eens aan een PC via bluetooth of lekker retro via USB, en gebruik het apparaat als modem. Ga dan eens met je PC naar die T-Mobile TV pagina, en probeer het dan eens. Met o.a. VLC kun je die streams direct op PC bekijken, zonder probleem.
Knoop je HD2 eens aan een PC via bluetooth of lekker retro via USB, en gebruik het apparaat als modem. Ga dan eens met je PC naar die T-Mobile TV pagina, en probeer het dan eens. Met o.a. VLC kun je die streams direct op PC bekijken, zonder probleem.
en ook aan Xanderdrake: Het is opgelost! Het was toch inderdaad echt een probleem bij T-mobile, zoals ik al dacht. De telefoon *is* bekend bij ze dus dat was het niet... maar zie hier voor de reactie van T-mobile:Fuzzillogic schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:24:
De melding dat je WnW+ nodig hebt, ook al heb je dat, geeft toch echt al voldoende reden om te denken dat er bij T-Mobile zelf iets mis zit. (ik ga er maar niet van uit dat je via WLAN probeert te kijken)
http://www.htcforum.nl/fo...133&t=4173&p=45477#p45477
(laatste reactie van "iet")
maargoed, wie weet help ik anderen hier weer mee. Ik kreeg in ieder geval pas de goede hulp nádat ik de "bewijzen" van tweakers.net (andere gebruikers met een HD2) liet zien
Verwijderd
Ik heb W&W abonnement (zonder plus) en heb de afgelopen jaren steeds 3,5G op display van mijn Nokia E66 gehad tijdens internetten. Ook bij TV kijken via programma "SPB-TV".
Sinds enige tijd krijg ik geen 3,5G meer op display. Slechts 3G.
Heb contact opgenomen met klantenservice.
Hun oplossing: 'uw simkaart is defect. Ik stuur een nieuwe..."....
Maar ik twijfel of dat de oplossing is.
Denk zelf aan abo-instellingen bij T-Mobile zelf...
Het kan ook aan de masten liggen. Tmobile heeft vaak last van kapotte masten wat invloed heeft op je bereik.Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 21:39:
Ik heb W&W abonnement (zonder plus) en heb de afgelopen jaren steeds 3,5G op display van mijn Nokia E66 gehad tijdens internetten. Ook bij TV kijken via programma "SPB-TV".
Voorbeeld. Amsterdam Zuid, mast was maanden lang kapot. Hierdoor had ik alleen maar G of geen bereik!
Verwijderd
Nou, de simkaart is binnen.... en natuurlijk ligt het daar niet aan.Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 21:39:
Het vreemde is wel: na plaatsen sim ontving ik opnieuw de instellingen.
Blijken 3stuks te zijn: internet, mms, tzones.
Ga ik via 'internet' het web op, dan blijft het bij 3G.
Ga ik vai 'tzones' het web op, dan verschijnt wel 3,5G (HSDPA) in beeld en is internet wel sneller.
Het enige verschil in gegevens is dat bij tzones er een proxy en poort staat ingevuld. (en een andere homepage).
Als ze nu maar niet een 'vervangende simkaart' in rekening brengen...zucht...
Hier hetzelfde. Ik heb mijn simkaart al in een andere telefoon geprobeerd, ook alleen 3G. Een vriend van me, die zelf in Amsterdam woont (ik in Rotterdam) heeft het ook.Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 21:39:
Hey,
Ik heb even een stomme vraag
. Maar ik heb net een nieuwe telefoon (HD2), en ik het heb het plus abbo van de t-mobile. Meet weet een van jullie ook gauw, via welke website ik de live tv kan kijken? Deze stond dus in de favorieten bij de oude.....
Alvast bedankt.
Ik heb even een stomme vraag
Alvast bedankt.
Lekker snel, dacht et wel
Bij mij valt de data verbinding gewoon weg; telefoon zegt dat ie connected is, maar data is er helemaal niet doorheen te krijgen. Maar als dit wel lukt, dan gaat het met een goede snelheid. Ik haal regelmatig 1.9Mbit terwijl ik eigenlijk maar een W'n'W Plus abo heb (en 500Kbit up).
Ik kan overigens geen tv kijken met mijn telefoon; t-mobile.nob.nl geeft continu aan dat ik een W'n'w Plus abo nodig heb (wat ik dus heb). Denk echt dat er iets met mijn abo is; dat wel internet geactiveerd is, maar dat er geen profiel aan hangt oid.
Ik kan overigens geen tv kijken met mijn telefoon; t-mobile.nob.nl geeft continu aan dat ik een W'n'w Plus abo nodig heb (wat ik dus heb). Denk echt dat er iets met mijn abo is; dat wel internet geactiveerd is, maar dat er geen profiel aan hangt oid.
Heb hetzelfde probleem met mijn HD2, probeerde wat van de Giro te zien van het weekend maar dat lukte dus niet. Het heeft eerder wel ooit gewerkt op een ander mobiel, dus vroeg me nog af of het aan het toestel zou kunnen liggen. Of er moet bij mijn laatste verlenging iets fout gegaan zijn betreffende mobiele TV, internet werkt verder gewoon.Krypt schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:27:
Heb Tmobile er al een paar keer over gebeld; maar elke keer moet ik 3 tijdstippen opgeven dat tv niet werkt.
Toen zei de technische dienst dat het aan mijn toestel of instellingen lag; de melding dat het met een andere sim (met w'n'w plus) wel werkte op deze telefoon en mijn sim het ook niet deed op een N96 en N95 waarop een andere sim wel werkte, werd afgewimpeld dat het daar niet aan kon liggen.
Laatste keer wilde ik het proberen terwijl ik met de technische dienst aan de lijn zat zodat ze direct konden kijken; toen werd mij verteld dat dat niet kon omdat data en spraak niet tegelijkertijd kon, ook niet bij 3G. Dit alles heeft mij doen besluiten om er maar helemaal geen moeite meer in te steken.
Toen zei de technische dienst dat het aan mijn toestel of instellingen lag; de melding dat het met een andere sim (met w'n'w plus) wel werkte op deze telefoon en mijn sim het ook niet deed op een N96 en N95 waarop een andere sim wel werkte, werd afgewimpeld dat het daar niet aan kon liggen.
Laatste keer wilde ik het proberen terwijl ik met de technische dienst aan de lijn zat zodat ze direct konden kijken; toen werd mij verteld dat dat niet kon omdat data en spraak niet tegelijkertijd kon, ook niet bij 3G. Dit alles heeft mij doen besluiten om er maar helemaal geen moeite meer in te steken.
Probeerde het van het weekend weer eens (voor de Giro) en nu werkt het bij mij wel weer. Dus misschien moet je ook nog maar eens testen. Het lijkt erop dat ze bij T-mobile de juiste knop omgezet hebben.Krypt schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:54:
Heb Tmobile er al een paar keer over gebeld; maar elke keer moet ik 3 tijdstippen opgeven dat tv niet werkt.
Voor mij is die Mobiel TV al 1.5 jaar een grote miskoop; ik heb op verschillende treintrajecten niet genoeg ontvangst voor een stabiele verbinding. 10 seconden beeld, en dan weer bufferen is niet interessant.
HTC Desire wordt niet ondersteund voor Mobile TV. Toch wil ik stiekem die Mobile TV streams kunnen ontvangen. Uiteindelijk betaal ik toch uiteindelijk 15 euro per maand en wil ik toch kunnen meegenieten van Mobile TV.
Als het op de G1 functioneert... moet het toch ook op een ander Android toestel functioneren. Andere media speler? Hoe o hoe kunnen we dit eventueel werkend krijgen...
Als het op de G1 functioneert... moet het toch ook op een ander Android toestel functioneren. Andere media speler? Hoe o hoe kunnen we dit eventueel werkend krijgen...
Den Haag, HSDPA connectie tot ik erbij neerval (heerlijk).
Enkel... krijg Mobile TV met geen mogelijk aan de slag. Ben nu met de RTSP url's bezig. Diverse Apps uit de market getrokken om die streams op te laten pikken. Enig idee hoe de site van T-Mobile een PID toewijst? Eventueel iemand met een G1 of G2 die zijn PID wil sharen?
Naar mijn idee verwijst de PID naar het toestel (Player ID?) Aangezien deze ID op dit toestel elke keer het zelfde is. Eventueel het aanpassen van de PID kan de sleutel zijn tot Mobile TV?
Mijn PID: rtsp://t-mobile.nob.nl/tv/Nederland1_high.3gp??&&pid=319148467
Zelf kan ik me hier flink over frustreren. Oudere toestellen worden geaccepteerd. Het is een dienst waar in wezen voor betaald is. Enkel willen ze mijn nieuwe toestel niet toelaten..?
Enkel... krijg Mobile TV met geen mogelijk aan de slag. Ben nu met de RTSP url's bezig. Diverse Apps uit de market getrokken om die streams op te laten pikken. Enig idee hoe de site van T-Mobile een PID toewijst? Eventueel iemand met een G1 of G2 die zijn PID wil sharen?
Naar mijn idee verwijst de PID naar het toestel (Player ID?) Aangezien deze ID op dit toestel elke keer het zelfde is. Eventueel het aanpassen van de PID kan de sleutel zijn tot Mobile TV?
Zelf kan ik me hier flink over frustreren. Oudere toestellen worden geaccepteerd. Het is een dienst waar in wezen voor betaald is. Enkel willen ze mijn nieuwe toestel niet toelaten..?
[ Voor 4% gewijzigd door Novah op 10-06-2010 15:20 ]
Je kan ook SPB TV proberen, dat werkt perfect. Je kan zelf zenders aanmelden bij SPB. Mobile tv heeft bij mij nog nooit acceptabel gewerkt, als het werkt is de kwaliteit om te huilen, SPB heeft voor elke zender een 350kbps stream.Novah schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:19:
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
kan je via dat programma ook ned 1 / 2 / 3 kijken ?Kassad schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:13:
[...]
Je kan ook SPB TV proberen, dat werkt perfect. Je kan zelf zenders aanmelden bij SPB. Mobile tv heeft bij mij nog nooit acceptabel gewerkt, als het werkt is de kwaliteit om te huilen, SPB heeft voor elke zender een 350kbps stream.
Burp
Update, ik heb contact gehad met T-Mobile. Medewerkster vertelde mij dat het kwam vanwege dit nieuwsbericht. Behalve dat ik denk dat het hier gaat om het door de NOS zelf streamen van de media (en dus niet voor partijen als T-Mobile die een compleet TV pakket aanbieden) heb ik natuurlijk ook een contract waarin Nederland 1 wordt benoemd. Dit laatste zijn ze met me eens en ze erkennen het probleem. Na door te zijn verbonden met een manager (ofzo) hebben ze een interne call (ofzo) aangemaakt, ik wordt er begin volgende week over terug gebeld (zal ik tzt wel melden hier). Als ze niet hun verplichtingen nakomen heb ik dan het recht mijn contract voortijdig te verbreken?? Zo ja, zendt Vodafone de beelden wel uit?
GC.Collect();
Ik heb niets te maken met wat de NOS doet.
Ik heb een contract met t-mobile afgesloten en in het pakket was onder andere inbregrepen nederland 1 tv. Je kunt toch niet zomaar zeggen: ja je krijgt Nederland 1 behalve als er iets interessants op komt?
Ik heb een contract met t-mobile afgesloten en in het pakket was onder andere inbregrepen nederland 1 tv. Je kunt toch niet zomaar zeggen: ja je krijgt Nederland 1 behalve als er iets interessants op komt?
ik wilde dat ik eens een coole sig. kon bedenken.
Hier verbaasde ik mij ook over; als ik mijn simkaart in mijn oude touch cruise doe werkt het prima, op een desire met geen mogelijkheid.Novah schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:19:
Het op het laatste moment er uit mikken van NL1 ben ik ook niet echt blij mee. Dan maar even op zoek naar een minder officiele stream...
Voor mensen met (de nieuwste) Opera browser die geen TV kunnen kijken: De nieuwe Opera werkt op een andere manier waarbij de websites eerst naar de Opera server worden gedownload en dan krijg je een "plaatje" van de website doorgestuurd van de Opera server.
Dat zorgt er voor dat de NOS server niet "ziet" dat de opgravraagde website via een T-Mobile verbnding wordt opgevraagd en daarom kan je niet kijken.
Oplossing: gebruik de Microsoft browser die ook op je telefoon zit. Zo werkt het voor mij wel. (voor windows mobile gebruikers)
Dat zorgt er voor dat de NOS server niet "ziet" dat de opgravraagde website via een T-Mobile verbnding wordt opgevraagd en daarom kan je niet kijken.
Oplossing: gebruik de Microsoft browser die ook op je telefoon zit. Zo werkt het voor mij wel. (voor windows mobile gebruikers)
ik wilde dat ik eens een coole sig. kon bedenken.
Zijn er meer mensen die ook geen tv meer hebben op hun mobiel sinds een uur of 3 vanmiddag?
Ik weet echt niet waar ze nu weer mee bezig zijn, maar internet is meer dan http...
Maps werkt slecht, de store werkt totaal niet. Zelfs google.com is regelmatig niet bereikbaar.
Nog een jaartje en dan fijn naar vodafone.
Ik weet echt niet waar ze nu weer mee bezig zijn, maar internet is meer dan http...
Maps werkt slecht, de store werkt totaal niet. Zelfs google.com is regelmatig niet bereikbaar.
Nog een jaartje en dan fijn naar vodafone.
Ja ook ik heb vandaag in Den Bosch , Veghel en Uden geen tv meer op mijn mobiel , de rest lijkt wel gewoon te werken.netblade schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 17:53:
Zijn er meer mensen die ook geen tv meer hebben op hun mobiel sinds een uur of 3 vanmiddag?
Wat is de url voor mobiele tv bij tm?
Is er ook een WiMo app voor?
[ Voor 47% gewijzigd door wvkreg op 13-08-2010 09:25 ]
Waarom zou er een app voor zijn? Je kunt de locatie van de stream zelf toch zeker wel bookmarken in de mediaplayer?..wvkreg schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:20:
Wat is de url voor mobiele tv bij tm?
Volgens mij kan je gewoon naar de mobile TV link surfen als je Plus hebt:Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:59:
Beste mensen,
is mobiel TV al werkend te krijgen op de HTC DESIRE??
☻/
/▌
/ \
Ik zag vandaag een nieuwe reclame van T-mobile op de tv. Het ging over; overal internet oid, en ik kreeg een beetje het gevoel dat ze een beetje aan het promoten waren dat je ook via je mobiel naar je laptop (theteren) kan internetten.
Als dit echt zo is, wil ik wel WnW+ zodat ik geen apart internet abonnement hoef af te sluiten Zijn er meer mensen die dat zo doen en werkt dat een beetje?
Maar met 1Mbit ben ik dus aan het downloaden met 125Kb/s ? Dat zet ook niet veel zoden aan de dijk...(bedenk ik me net)
Als dit echt zo is, wil ik wel WnW+ zodat ik geen apart internet abonnement hoef af te sluiten Zijn er meer mensen die dat zo doen en werkt dat een beetje?
Maar met 1Mbit ben ik dus aan het downloaden met 125Kb/s ? Dat zet ook niet veel zoden aan de dijk...(bedenk ik me net)
[ Voor 13% gewijzigd door kaasaanfiets op 22-08-2010 00:06 ]
Ze verbieden het niet. Ik tether er dan ook rustig op los, en m'n pa was ook helemaal happy dat-ie maar op een knopje hoeft te drukken om zijn laptop online te krijgen. Telefoon blijft gewoon in je broekzak en hoef je niet eens aan te raken. Zo hoort het ook. (tenzij je zo onhandig bent geweest om een mobiel met gare bluetooth-implementatie te nemen, zoals de huidige Androids)koekoek2003nl schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 00:01:
Ik zag vandaag een nieuwe reclame van T-mobile op de tv. Het ging over; overal internet oid, en ik kreeg een beetje het gevoel dat ze een beetje aan het promoten waren dat je ook via je mobiel naar je laptop (theteren) kan internetten.
Die quatsch met extra abonnementen en laptoplullen (lees:dongels) is gewoon om geld uit je zak te schudden.
Waarom vindt iedereen het toch zo belangrijk om "dingen te downloaden"?Als dit echt zo is, wil ik wel WnW+ zodat ik geen apart internet abonnement hoef af te sluiten Zijn er meer mensen die dat zo doen en werkt dat een beetje?
[ Voor 7% gewijzigd door Fuzzillogic op 22-08-2010 00:26 ]
Verwijderd
Misschien een domme vraag maar: ligt het nou aan mij of bied T-Mobile helemaal geen mobiel TV meer aan, kan er niks meer over vinden op hun site.
Als het in het contract stond wel, maar daar heeft Mobiel Tv bij mijn weten nooit ingestaan. Ze hebben het als een bonus erbij geleverd zeg maar, dus dat krijg je moeilijk als argument erdoor denk ik.
Mijn nieuwe Flex Zakelijk 15 Sim-Only heb ik 30 augustus besteld. 31 december geactiveerd. Daar werkt Mobiel TV via de Android App nog wel (als ik 3G bereik heb, dus bij mij thuis niet binnenshuis).Vonkie schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:48:
Zoals ik al zei, ze bieden het niet meer aan bij nieuwe contracten/verlengingen.
Edit: overigens staat het nog steeds genoemd in vele prijslijsten van T-Mobile.
[ Voor 18% gewijzigd door Jan-E op 11-01-2011 13:46 ]
Flex zakelijk is zo slecht nog niet. Uit de prijslijst per 6 december:netblade schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:36:
De snelheidsverhogingen gelden alleen voor nieuwe klanten omdat er een aantal voorwaarden gewijzigd zijn (voip mag niet meer, telefoon als modem gebruiken mag niet meer, na 1 of 2 Gb een cap van 64/64kbit) dus daarom krijg je geen nieuwe internetbundel.
Heb je flex, dan heb je sowieso pech, hierbij worden de nieuwe bundels sowieso nooit beschikbaar.
Internet Plus (Vast): extra snel internet 3.6 Mbps/384 Kbps Tot 2 GB
Na 2 GB wijzigt de snelheid automatisch naar maximaal 64/64 Kbps.
VoIP is niet toegestaan icm Flex Zakelijk.
Mijn abo is in augustus besteld en per 31-12 geactiveerd. Ik heb de komende 2 jaar Flex 15 Sim-Only met Web'n'walk Plus voor 7,50 per maand ex BTW in totaal. En kon daarnaast ook nog een HTC Desire kopen voor 149 euro.
Ik zit dus nog op de oude voorwaarden. 1 Mbps/384 Kbps inclusief mobile TV. Na 2 GB 384/64 Kbps. Is mij snel genoeg. Die 2 GB per maand haal ik trouwens van geen kant (heb meestal Wifi in de buurt). Geen melding, dat VoIP of tetheren niet toegestaan is.
Mij hoor je niet klagen
[ Voor 13% gewijzigd door Jan-E op 13-01-2011 04:04 . Reden: oude voorwaarden ]