Verwijderd

Matched: tv
TripleQ schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:02:
Ik heb ook SIM only en had het ook afgelopen maandag aanvraagd,
Via het normale systeem kon het niet volgens die man, en via een ander systeem werkte het wel, maar ik moest maar een dag wachten voordat het werkt...

Nu 4 dagen verder en ik heb sporadisch TV, (zie soms de lijst met zenders, soms de foutmelding). en in my tmobile, staat nog steeds dat ik PIT heb...

Als het maandag nog niet werkt, ga ik maar weer eens bellen..
Same here..
Gisteren overgegaan van PIT naar Web 'n Walk plus, vanmorgen nog niks. Net gebeld..
Nee hoor, niets gebeurd. Belt u maandag of dinsdag maar terug..
Pardon ?
Eerder kunnen we niks doen.

Goed gedaan T-Mobile. Een dienst aanbieden en die vervolgens niet kunnen leveren.
Bah; ik baal.

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Heb net ook Coreplayer aangeschaft, nu werk het wel, moet zeggen dat de kwaliteit supper tegenvalt. De streams die ik krijg van DiamandTV (zijn wel andere zenders), zijn 100 keer beter.
Hoe heb je coreplayer aan de praat gekregen met mobiletv?
Ik heb in coreplayer de fileassociations aangepast zodat het de default player wordt in WM6.
Maar als ik op een van de mobiletv links klik dan krijg ik in PIE error 'Ongeldig adres'

Heeft iemand daar een oplossing voor?

Bvd

• hakuin
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 20:16
janzeeschuimers schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 19:14:
Mij zijn een aantal zaken nog niet helemaal duidelijk en de ks kan biedt ook geen uitkomst.

Ik heb nu pit+ en zou automatisch omgezet worden (er staat nog gewoon pit+ in mijn persoonlijk overzicht i.p.v. web and walk plus) maar welke prijs ga ik nu betalen , blijft het 19,50 Euro of word het 14,95 Euro ?

Valt het tv kijken nu wel of niet onder die 2gb data limiet ?

Wie weet wat er nu waar is van het onderstaande en geldt dit ook voor de mensen die een pit+ abb. hebben zonder 250mb limiet ?

"Euh... die notes zoals "Na 2 Gb wijzigt de snelheid automatisch naar
maximaal 384/ 64 Kbps" klinken heel redelijk. Prima toch, zodra je over de limiet zit wordt het gewoon langzamer? En volgende maand gaat de datalimiet weer in met hernieuwde snelheid.

Maar als ik die PDF lees ziet het er meer uit alsof je op de vingers getikt wordt voor dataverbruik daarmee: je bent dan een notoire data grootverbruiker en je moet een "heraansluiting" krijgen van echt breedband internet. Zie deze leuke puntjes onder "Diensten":
quote:
Reset snelheid voor web’n’walk Plus (in Nederland) € 5,00 behandelingskosten
Reset snelheid voor internet (in het buitenland) € 5,00 behandelingskosten
Reset snelheid voor breedband internet (in het buitenland) € 15,00 behandelingskosten
Dus je moet, als je over die limiet heen bent, € 5 betalen om de snelheid weer terug te krijgen?
Ik vroeg me ook al af hoe ze dat zo keurig automatisch ingesteld hadden. Kennelijk is het een handmatige actie though".
Ik heb het gevraagd bij KS. en die 5 euro geld alleen als je binnen die maand je snelheid verhoogd wil zien. Elke maand begint je internet weer met de hoogste snelheid zonder kosten.

Verwijderd

don spike schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:37:
[...]

Ok bedankt, zal het eens proberen.
Had ondertussen ook DiamandTV (diamondtv.fr) geinstalleerd, hiermee kan je van 31 landen 181 zeners bekijken, dit werkt wel echt perfect. Hij opend de streams in Media Player Mobile die ze gewoon kan afspelen. En goede streams van 200-300 kbps. Vloeiend, en kan ondertitels goed lezen.

Edit:
Heb net ook Coreplayer aangeschaft, nu werk het wel, moet zeggen dat de kwaliteit supper tegenvalt. De streams die ik krijg van DiamandTV (zijn wel andere zenders), zijn 100 keer beter.
Diamand TV?

Ook een aanrader: Youtube stream op FLV zetten... echt super kwaliteit als je dan youtube kijkt via Coreplayer... al menig iphone bezitter jaloers meegekregen

• yabbadabba
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-09 14:09

yabbadabba

badooo

De snelheid is erg afhankelijk van je bereik. Hier in het noorden is duidelijk minder geinvesteerd door T-mobile. Binnenshuis en kantoor valt het bereik vrijwel altijd terug naar GPRS. In de omgeving van Groningen-stad en Drachten (nieuwe industrieterrein) is het bereik erg goed, vrijwel overal 3,5g in het scherm, ook in de auto. TV kijken gaat inmiddels op alle kanalen goed (mits 3,5g in je scherm).

Daarnaast heb ik ook joikuspot geinstalleerd (de betaalde versie, ook echt betaald). Werkte voorheen nooit op mijn e90, na een firmware update wel en hoe!
Op de snelweg (ongveer 140km pu) langs Drachten met de EEE via WiFi ingelogd op de E90 dmv joikuspot met let op 130 kbs. Idd 1200bs in een rijdende auto en alles superstabiel. Meerdere malen gecheckt op speedtest.nl. Alle reguliere sites geprobeerd en de verbinden doet niet onder voor thuis. Kan er erg enthousiast over worden. Nu nog Overall 3,5g bereik en niet hier en daar en ik ben helemaal tevreden.

Ps. heb overigens niet getest of tv kijken en (zo snel) internetten tegelijkertijd kan, ga ik op de terugweg proberen.

Ook ik heb een wnw+ en kom vanaf een PIT (afgelopen maandag in 45 minuten via klantenservice omgezet..)

edit: tv kijken gaat op de terugweg ook soepel, speedtest daalt dan tot ongeveer 80kbs. De bandbreedte is dus duidelijk gelimiteerd inclusief tv (oftewel tv loopt niet via een andere proxy). Tv kost ongeveer 40kbs, vandaar dat de 3g telefoons (in tegenstelling tot mijn 3,5g tel en abbo) dat precies aankunnen met hun bandbreedt van ongeveer 50kbs max.

[ Voor 13% gewijzigd door yabbadabba op 05-09-2008 21:51 ]

yabbadab

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-12 09:02
turbootje schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 15:16:
Collega heeft inmiddels ook alles omgezet(downloadsnelheid 45k via laptop op LG vieuwty)
Heeft het standaart pakket ,maar je moest toch tijdelijk televisie kunnen kijken?
Of is dit al weer teruggedraait?
Op pda.t-mobile.nl geen icoontje te zien
en via t-mobile.nob.nl een error melding
Ik heb net hier met mijn laptop tv gekeken. PIT+ (word nog omgezet naar Laptop Economy) op Linux (Ubuntu Hardy) met een web'n'walk usb stick. Ik ging gewoon naar http://t-mobile.nob.nl/ en daar stonden de rstp links.

Coïtus ergo sum

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:29

XanderDrake

Build the future!

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar als ik ga naar de t-mobile.nob.nl (via mn Samsung Z140v en EEE 900) site krijg ik te lezen:
Storing, werkt niet
en
Alleen WnW+ abbo's mogen dit zien
Dus zou T-mobile nu al de rest van de abbo's (met uitzondering van pit+ blijkbaar) afgesloten hebben van het Mobiele TV gebeuren?
Of komt het door mn toestel, dat never-nooit-niet op de lijst van ondersteunde telefoons komt te staan?

Ik heb gewoon PIT op een Sim Only, dus nog niet overgeschakeld.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Verwijderd

cuberob schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:44:
misschien wat goed nieuws voor de huiverige piters met een simonly. Ik wilde met deze situatie over maar wnw+ en na 4x bellen en elke keer een iets andere excuus/probleem is het zojuist eindelijk gelukt! Echter niet via de ks maar gewoon bij de tmobile shop. Mijn tip als je niet kan wachten is dan ook probeer het daar eens, was bij mij meteen geregeld en ik typ dit nu dan ook met 1mbit op mijn n95 8gb in de stad!
Vanmiddag ook bij de tmobile shop omgezet naar wnw+. Meteen snelheid gecheckt toen ik buiten stond en werkte meteen! Gemeten snelheid 985 kbps. :) TV kijken werkt helaas niet goed. Site doet 't wel maar de streaming media player op m'n Diamond geeft vaak een foutmelding. Net werkte MTV toevallig wel maar alle andere keren deed geen enkele zender het. Wel slechte kwaliteit trouwens. Hoop dat de bitrate nog wordt verhoogd naar bijv 768 kbps.

• j0bro
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-12 18:14
Zo, ook geregeld!

Het heeft 3x proberen gekost; maar de aanhouder wint. Ik had sinds begin augustus Flex 20 Sim Only icm PIT (9,50 euro p/m). Gisteren voor de eerste keer de klantenservice gebeld, zie mijn post hierboven ergens. Meisje gaf toe n00b te zijn en kon mij niet echt helpen, ik zei dat ik het wel in de winkel zou proberen.

Nou daar ging ik dan vandaag :) In Eindhoven centrum zitten 2 T-Mobile shops vlak bij elkaar, dus ik de eerste naar binnen. Bij de ex-Orange-maar-nu-T-Mobile-shop mijn verhaal uitgelegd dat ik gelezen had dat ik kon switchen van PIT naar WnW+ zodat ik Mobiel TV kon kijken. Blijkt die gast een enorme arrogante lutser te zijn die misschien storemanager was oid, maar hij had allerlei argumenten dat ik met mijn Flex 20 Sim Only echt geen WnW kon krijgen, ik zou moeten upgraden naar PIT+ a 19,95 euro p/m maar Mobiel TV had ik dan niet, alleen extra snelheid. Hij viel me een paar keer in de rede en liet dan weten dat hij training had gehad en het niet kon/mocht doen; kortom een vervelend figuur dat de verkeerde baan heeft en me wegsnauwde.

Bij T-Mobile shop nr. 2 (richting de Catharinakerk) dezelfde vraag gesteld en er werd samen met mij in interne trainingsdocumentatie gelezen en uitvoerig uit de doeken gedaan hoe de constructies in elkaar zitten. Die jongen daar was rustig en beleefd en vermoedde ook dat het met Sim Only niet kon, maar nam de moeite om mijn gegevens op te zoeken en het in het systeem proberen aan te schakelen. Wat bleek, het is gewoon mogelijk, hij klikte wat het was gebeurd. Ik heb vriendelijk voor de moeite bedankt en feitelijk stond ik binnen 5 minuten tevreden weer buiten. Het werkte direct op mijn Touch Diamond (alhoewel ik vooruitziend al wel de streaming-video-fix van de TM website had geinstalleerd).

Mijn tip: regel WnW+ in de winkel, niet bij de klantenservice, maar het kan dus per winkel ook nog eens sterk verschillen in hoe je geholpen wordt!

To question is to grow.

• j0bro
  • Laatst online: 13-12 18:14
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 20:20:
[...]

Wist niet dat die fix er was. Heb 'm nu geïnstalleerd op m'n non-branded Touch Diamond. Wat installeert deze fix precies?

*edit*
Blijkbaar werkt die patch van t-mobile prima want nu werken alle zenders heel vloeiend. Wel jammer dat de streams maar 128 kbps zijn...
Nog voor de volledigheid de link naar de pagina op de T-Mobile website waarvandaan ik de patch gedownload heb voor mijn HTC Touch Diamond (bij T-Mobile bekend als de MDA Compact IV). De beschrijving die T-Mobile erbij geeft is:

Het is gebleken dat bij het afspelen van live video streams (Mobile TV service) op de MDA Compact IV een probleem optreedt. De Mobile TV video streams worden helaas niet afgespeeld. Om dit probleem op te lossen, stelt T-Mobile een fix voor u beschikbaar.

Wat er precies gefixt/gepatcht wordt weet ik niet zeker, maar de bestandsnaam doet vermoeden dat er een DirectShow filter voor het scalen naar fullscreen (VGA resolutie) geinstalleerd wordt. Hierdoor zou de hardwareversnelling van de displaydriver gebruikt worden waardoor de video vloeiender afgespeeld wordt.

PS: Voor de MDA Vario II (TyTN 2, Kaiser) is er zo'n zelfde patch beschikbaar.

[ Voor 28% gewijzigd door j0bro op 05-09-2008 21:45 ]

To question is to grow.

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Als je na 2gb te hebben verstookt door downloaden en/of tv kijken je snelheid terug wil kost dit je dus 5 Euro extra (of wachten op de nieuwe maand/periode).

Maar krijg je voor die 5 Euro dan weer de volle 1mbps snelheid voor de volgende 2 gb of is het vanaf dan onbeperkt downloaden voor die maand/periode op volle snelheid (1 mbps i.p.v. 384 kbps) ?

Nog een vraagje wanneer je na 2gb download bij web'n walk plus wordt teruggezet van 1 mbps naar 384 kbps is deze lagere snelheid dan toch nog voldoende om tv te blijven kijken ?

Want als dit zo is kun je volgensmij beter je pit+ (19,50 p/m) behouden.Dit is dan wel 4,55 Euro duurder per maand dan web'n walk plus (14,95 p/m) maar je blijft dan wel altijd de volle downloadsnelheid van 1 mbps behouden ongeacht hoeveel je download.

[ Voor 57% gewijzigd door janzeeschuimers op 05-09-2008 22:42 ]

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:33
Ik heb een brief gekregen vandaag dat mijn abbo automatisch is omgezet van PIT+ naar WnW+. (betekent dit eigenlijk een wijziging in de voorwaarden waardoor ik zou kunnen opzeggen?)

TV kijken werkt eigenlijk prima op mijn diamond, maar de stream is slechts 128kbit en van slechte kwaliteit, is dit ergens beter te vinden op de tmobile site?

[ Voor 14% gewijzigd door Rene op 05-09-2008 22:58 ]

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Verwijderd

OK, hier een vraag.
Ik heb een iphone abonnement i150, met iphone natuurlijk.
Maar nu heb ik ook nog een t-mobile compact IV in mijn bezit,
als ik mijn iphone sim in die compact IV doe en naar de site van
de t-mobile tv surf dan kom ik daar niet op.
Ik krijg een dubbele foutboodschap, iets over de drukte en dat
de links het misschien niet doen en iets over het verkeerde
abonnement.
T-Mobile klantenservice weet van niets, weten niet eens of het zou
moeten kunnen werken.
Hier iemand die mij zou kunnen helpen ???

cor

• hakuin
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 20:16
Verwijderd schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 12:08:
OK, hier een vraag.
Ik heb een iphone abonnement i150, met iphone natuurlijk.
Maar nu heb ik ook nog een t-mobile compact IV in mijn bezit,
als ik mijn iphone sim in die compact IV doe en naar de site van
de t-mobile tv surf dan kom ik daar niet op.
Ik krijg een dubbele foutboodschap, iets over de drukte en dat
de links het misschien niet doen en iets over het verkeerde
abonnement.
T-Mobile klantenservice weet van niets, weten niet eens of het zou
moeten kunnen werken.
Hier iemand die mij zou kunnen helpen ???

cor
Ik denk niet dat het zal werken, omdat je voor tv een WnW+ abonnement nodig hebt.

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
TripleQ schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:02:
Ik heb ook SIM only en had het ook afgelopen maandag aanvraagd,
Via het normale systeem kon het niet volgens die man, en via een ander systeem werkte het wel, maar ik moest maar een dag wachten voordat het werkt...

Nu 4 dagen verder en ik heb sporadisch TV, (zie soms de lijst met zenders, soms de foutmelding). en in my tmobile, staat nog steeds dat ik PIT heb...

Als het maandag nog niet werkt, ga ik maar weer eens bellen..
Ik heb dus een sim-only abbo (die afloopt in december, nummer gaat dan naar vodafone)
Afgelopen maandag had ik het dus aangevraagd.
Vanmorgen stond er nog steeds pocket internet totaal actief op de website.

Ik bellen, volgens die man was er een storing geweest, die nu wel opgelost zou moeten zijn.
En hij heeft het nogmaals voor mij geactiveerd, en binnen 15minuutjes moest het werken..

Nu alweer een dik uur later, en er staat nog steeds "pocket internet totaal"

:(

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Wordt nu nog leuker...

Heb al sinds 01:41 geen internet connectie volgens activesync (push mail) :?
Telefoon opnieuw opstarten helpt niet... Kan wel gewoon bellen, dus ontvangst heb ik wel.

En in het tmobile overzicht op de website staat nog steeds dat ik PIT heb..
zucht... Maandag dan toch maar eens langs een shop gaan.

En hopen dat vandaag 't internet spontaan nog weer is terug gaat komen.

[edit]
Nu staat op de site idd dat ik web&walk plus heb!!! *O*
Alleen werkt het internet nog steeds niet -O-

Telefoon herstarten enzo helpt niet...Ik hoef toch geen instellingen aan te passen? Heb de Touch pro

[edit2]
Spontaan werkt het nu wel weer...
Dagje geen internet dus gehad, maar ik heb nu de nieuwe snelheid! en mobiele tv :)

[ Voor 30% gewijzigd door TripleQ op 07-09-2008 21:24 ]

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-12 20:23
Ook hier even wat testjes gedraaid, wnw+, n95 8gb en een nokia n800. Ik ga dus mbv bluetooth via de n95 met de n800 online (volg je het nog:P).
Maargoed dat werkt erg lekker, zie ook deze 2 speedtests (2x klikken dan is het groot en kan je het lezen)

Afbeeldingslocatie: http://media.share.ovi.com/m1/large/0361/8504dc71268d4eca8b957ac58c3966b6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.share.ovi.com/m1/large/0362/cf9ba6f98c414824b4e547a5d6f3f718.jpg

ORB:
Afbeeldingslocatie: http://media.share.ovi.com/m1/large/0362/f4b5f8b6f5dd4e1884bd5b63ce54888e.jpg
via t-mobile.nob.nl de tv streams geprobeerd op de n800 maar die kreeg ik niet aan de praat (niet ondersteund). wat echter wel perfect werkt is orb! echt een aanrader (werkt natuurlijk ook op je toestel zelf). enige nadeel is dat je thuis pc aan moet staan, maar voor de rest werkt het geweldig en de kwaliteit is ook véél beter dan de t-mobile streams (zelf bitrate instellen). op deze screen zie je het ook wel, ondertiteling is perfect leesbaar.
Via orb kan je ook gewoon live tv kijken, alle zenders, enige vereiste is een tv-tuner in je pc..
Maar daarnaast kan je ook alle muziek en film bestanden die op je pc staan overal streamen (voor mensen zonder tv-tuner leuk)
en oja het is gratis ;) dus zeker het proberen waard!

• basix
  • Laatst online: 02-12 13:32
cuberob schreef op zondag 07 september 2008 @ 17:34:
Ook hier even wat testjes gedraaid, wnw+, n95 8gb en een nokia n800. Ik ga dus mbv bluetooth via de n95 met de n800 online (volg je het nog:P).
Maargoed dat werkt erg lekker, zie ook deze 2 speedtests (2x klikken dan is het groot en kan je het lezen)

[afbeelding]

[afbeelding]

ORB:
[afbeelding]
via t-mobile.nob.nl de tv streams geprobeerd op de n800 maar die kreeg ik niet aan de praat (niet ondersteund). wat echter wel perfect werkt is orb! echt een aanrader (werkt natuurlijk ook op je toestel zelf). enige nadeel is dat je thuis pc aan moet staan, maar voor de rest werkt het geweldig en de kwaliteit is ook véél beter dan de t-mobile streams (zelf bitrate instellen). op deze screen zie je het ook wel, ondertiteling is perfect leesbaar.
Via orb kan je ook gewoon live tv kijken, alle zenders, enige vereiste is een tv-tuner in je pc..
Maar daarnaast kan je ook alle muziek en film bestanden die op je pc staan overal streamen (voor mensen zonder tv-tuner leuk)
en oja het is gratis ;) dus zeker het proberen waard!
Ik gebruik Orb ook al een tijdje en stream mijn eigen MP3 collectie naar mijn telefoon en dat weer naar mijn autoradio, werkt helemaal super kan ik iedereen aanraden !

Greetz

Verwijderd

Als Orb ook als een service kan draaien op de achtergrond dan ga ik het denk ik op mijn server installeren. Jammer genoeg zit er geen tv-kaart in maar misschien moet ik die maar 's overhevelen vanuit m'n pc. Een stream van bijv 768 kbps zal ongetwijfeld een stuk beter beeld geven dan de huidige 128 kbps van t-mobile plus dat ik dan gewoon alle zenders kan kijken natuurlijk.

• sjans
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:43
(jarig!)
Iemand ervaring met een htc S730 (smartphone) icm mobile tv? Ik heb htc mediastream v2.2 maar geen tv. Heb een beetje gezocht maar kan niet zoveel vinden. Heb TCPMP geinstalleerd maar de url's naar de streams worden nogsteeds door de htc streamer gestart... Heb ook de bestandskoppelingen in TCPMP aangepast, maar geen resultaat.

Heb nu gelukkig eindelijk, en dat mocht ook wel een keer(afgelopen dagen aan de telefoon gelegen met t-mobile) 1Mbit en dat schiet zeker lekker op!

• Marc_K84
  • Laatst online: 10-12 14:12
Ik heb geen plus, maar tv kijken doet het nog wel. Overigens niet via het WnW internet menu (pagina), maar via de opgeslagen link in mijn Real Player om mijn N95. Ik moet zeggen dat ik het tegen vind vallen. Ondertitels zijn niet te lezen en het beeld is niet een volledig gebruikt (zwarte randen aan de zijkant, onder en bovenkant). Wel gaat het beeld en geluid vloeiend, dit in tegenstelling tot vorige week.

Mijn downloadsnelheden zijn ook goed, de volle 3G snelheid wordt gehaald (dus niet HSDPA).

• majic
  • Laatst online: 26-10 23:30
Goed, na een weekje WNW+ (Ik had hiervoor PIT+) mijn conclusies :

- Ondanks dat ik in Hartje Utrecht woon, in Breda studeer en regelmatig in Den Bosch ben bijna nooit 3.5G dekking
- Als die 3.5G er is gaat het nog steeds niet met snelheden dat ik zeg : woohoo! In de praktijk ben ik gewoon onderweg (Trein, auto, bus) en haal ik maar een hele korte tijd die 100kb/sec of 3.5G dekking.
- De videostreams zijn extreem belabberd, om te huilen. Sorry, ik kan daar echt geen seconde meer naar kijken en snap niet dat T-mobile dit als serieuze dienst durft aan te bieden. NOS Mobile ziet er veel, veel beter uit en dat gaat toch ook prima over 3G ?

Kortom, ik ga lekker terug over 2 maanden (want dan zou m'n PIT+ aflopen) naar WnW standaard. Haal ik dezelfde snelheden als voorheen met PIT+ maar wel lekker goedkoop ;-). Televiesie kijken doe ik wel via DVB straks op een N96, daar komt tenminste fatsoenlijk beeld uit met fatsoenlijke dekking.

Ik kan ook eerlijk gezegd niemand aanraden om WNW+ te nemen tenzij je exclusief in 3.5G gedekt gebied je vertoeft. De TV-streams zou ik het zeker niet om doen, die zijn gewoon niet om aan te zien en verpesten het kijkplezier.

Overigens bovenstaande op een verders perfect werkende N95-1 met recente firmwares.

So far mijn ervaringen...

Verwijderd

Frankster schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:35:
Ik gebruik de Tytn II (custom WM 6.1 ROM), maar krijg op geen enkele manier de streams werkend. Heb al een paar nieuwe HTC Streaming media spelers gedownload, maar de streams openen en bufferen wel, er komt alleen geen beeld of geluid. De teller gaat wel lopen, maar na 7 seconden stopt de boel. Ook al geprobeerd de T-mobile fix te installeren, maar die werkt niet. m.youtube.com afspelen werkt wel gewoon. Wnw+ is uiteraard al geactiveerd.

Iemand enig idee hoe ik de streams wel werkend krijg?
Werkt het bij jou al ? Ik zit met precies hetzelfde probleem nml. Maar dan emt een TYtn I
Wel lullig dat TV kijken gewoon niet werkt nu :-(

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-12 06:22
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 12:09:
[...]

Werkt het bij jou al ? Ik zit met precies hetzelfde probleem nml. Maar dan emt een TYtn I
Wel lullig dat TV kijken gewoon niet werkt nu :-(
Zojuist een harde reset gedaan en het werkt inmiddels weer! Ik gebruik de, standaard geïnstalleerde, HTC Streaming Media player versie 3.0h (Build 1817.1720) Dit schijnt de standaard speler van de Diamond te zijn. Dit is waarschijnlijk dezelfde als te vinden via: http://forum.xda-develope...php?p=2239730&postcount=1

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

Verwijderd

Marc_K84 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:57:
Ik heb geen plus, maar tv kijken doet het nog wel. Overigens niet via het WnW internet menu (pagina), maar via de opgeslagen link in mijn Real Player om mijn N95. Ik moet zeggen dat ik het tegen vind vallen. Ondertitels zijn niet te lezen en het beeld is niet een volledig gebruikt (zwarte randen aan de zijkant, onder en bovenkant). Wel gaat het beeld en geluid vloeiend, dit in tegenstelling tot vorige week.

Mijn downloadsnelheden zijn ook goed, de volle 3G snelheid wordt gehaald (dus niet HSDPA).
Probeer CorePlayer eens.

Verwijderd

Prulleman schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:31:
[...]

Dit is het Web & Walk topic hè....
Ja, dat weet ik........... dus ?
Mobiele tv op een TYtn met web 'n walk ...

• janzeeschuimers
Nog een vraagje wanneer je na 2gb download bij web'n walk plus wordt teruggezet van 1 mbps naar 384 kbps is deze lagere snelheid dan toch nog voldoende om tv te blijven kijken ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 18:37:
[...]

Vanmiddag ook bij de tmobile shop omgezet naar wnw+. Meteen snelheid gecheckt toen ik buiten stond en werkte meteen! Gemeten snelheid 985 kbps. :) TV kijken werkt helaas niet goed. Site doet 't wel maar de streaming media player op m'n Diamond geeft vaak een foutmelding. Net werkte MTV toevallig wel maar alle andere keren deed geen enkele zender het. Wel slechte kwaliteit trouwens. Hoop dat de bitrate nog wordt verhoogd naar bijv 768 kbps.
Hoe check jij nou toch zo snel je snelheid.
Speedtest net werkt niet en van DSL reports snap ik niet goed hoe je nou je snelheid moet opvragen.
Hoop dat je me kunt helpen!! 8)

• cuberob
janzeeschuimers schreef op woensdag 10 september 2008 @ 19:01:
streams zijn maar 128kbit (wordt hopelijk snel meer...) dus kan makkelijk.

zit nu even via hsdpa en n95 als bluetooth modem beetje te internetten, werkt heerlijk vlot. (tijd voor een netbook :9 )

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-12 12:57

Maestro

Fijne feestdagen

majic schreef op woensdag 10 september 2008 @ 09:58:
Goed, na een weekje WNW+ (Ik had hiervoor PIT+) mijn conclusies :

- Ondanks dat ik in Hartje Utrecht woon, in Breda studeer en regelmatig in Den Bosch ben bijna nooit 3.5G dekking
- Als die 3.5G er is gaat het nog steeds niet met snelheden dat ik zeg : woohoo! In de praktijk ben ik gewoon onderweg (Trein, auto, bus) en haal ik maar een hele korte tijd die 100kb/sec of 3.5G dekking.
- De videostreams zijn extreem belabberd, om te huilen. Sorry, ik kan daar echt geen seconde meer naar kijken en snap niet dat T-mobile dit als serieuze dienst durft aan te bieden. NOS Mobile ziet er veel, veel beter uit en dat gaat toch ook prima over 3G ?
......

Overigens bovenstaande op een verders perfect werkende N95-1 met recente firmwares.

So far mijn ervaringen...
Geen enkele twijfel over je ervaring, maar ik blijf me verbazen over de verschillen Ik maak zelf met een Nokia N82 gebruik van WnW+, en ik moet zeggen dat ik qua dekking zeer weinig problemen (meer) heb. Ik woon in Den Bosch en ben voor m'n werk regelmatig in Utrecht. Heb voor de fun wel eens een TV stream aangezet onderweg over de A2, en ik heb opvallend weinig hapers op die momenten over dat traject. Ben het wel met je eens dat de compressie op de streams te hoog is. 't is niet echt prettig kijken zo. Bedoel je overigens 100kByte of 100kbit? Want dat eerste haal ik bewegend op hogere snelheid ook zelden, over dat laatste: Lees hieronder over de rit Zwolle-Den Bosch :P

Nou wil ik op die dekking wel even verder in gaan. Ik heb tussen maart en 21 augustus veel problemen ervaren, zowel qua dekking, maar ook beschikbaarheid van de services. Vele malen meegemaakt in die periode dat ik 's avonds ineens allemaal SMSjes kreeg over gemiste oproepen, terwijl ie de hele dag naast me lag. :? Tevens zeer regelmatig geen data-overdracht bij een actieve GPRS of UMTS dataverbinding. Het toestel niet automatisch tussen GSM en UMTS netwerkmodus laten schakelen verminderde de problemen, maar ze waren nog wel dagelijks merkbaar.

Ik heb daar zeer regelmatig over gebeld en tussen eind mei en begin augustus ook afmeldingen gehad per SMS van de 'cases' (probleemmeldingen) die waren uitgezet, maar de problemen bleven. Ik heb daarom half augustus toch maar weer eens gebeld en beheerst, maar duidelijk vermeld dat dit toch wel erg frustrerend begon te worden. Ben ook zakelijk afhankelijk van die aansluiting en het wordt niet gewaardeerd als ik uren onbereikbaar ben overdag. :(

Ik vermoed niet dat dit laatste terzake heeft gedaan, maar het lijkt erop dat er de 21e augustus een magische switch is overgehaald. :+ Vanaf die dag heb ik niet alleen een zeer stabiele verbinding (voor voice en data), maar ben ook nagenoeg altijd binnen het bereik van het UMTS netwerk. Dat zal zeker met de locaties waar ik kom te maken hebben, maar als ik tijdens een rit van Zwolle naar Den Bosch over de A50 (Veluwe) slechts rondom Apeldoorn 2x een korte dip van 30 seconden heb in een 128k audiostream en verder continu geluid heb, dan heb ik niets te klagen. Ik heb het toestel sinds die datum alleen nog maar op UMTS only staan, en niet gemerkt dat ik onbereikbaar was. (Al zal het op sommige plekken vast wel even zo zijn geweest) Ik ben dan ook stomverbaasd over de klachtenstroom die juist de afgelopen weken op gang is gekomen, ook buiten de -door een minder gevoelige ontvangt geplaagde- iPhone om. Voor mij lijkt het alsof sinds die dag een perfecte integratie tussen de sites van het Orange en T-Mobile netwerk tot stand is gekomen :D

Voor de WnW abonnees: In de periode dat ik nog PIT+ had (de 384kbit variant voor 19,95) was het ook onmogelijk om gebruik te kunnen maken van HSDPA. Gezien de snelheid van UMTS voldoet, schakelen ze HSDPA standaard niet aan. Consequent waren ze er niet in (een kennis had wel HSDPA met PIT+), maar het is mij nooit gelukt om het via de helpdesk voor elkaar te krijgen. En er is genoeg energie ingestoken ;) Da's jammer, want het scheelt idd in de latency. pingtijd op 3G (UMTS) is zo'n 190-220ms. in NL, op een laptop via Bluetooth. Met HSDPA is dat 130-150ms.

Ik heb van de week overigens bij toeval ontdekt dat ook Bleutooth best wel wat latency heeft. Ik heb WalkingHotspot op m'n N82 geinstalleerd, omdat de N82 en MacBook niet lekker samen gaan via Bleutooth. Deze maakt (Net als JoikuSpot) een accespoint van je toestel. Voordeel van WalkingHotspot is dat de trailversie transparant werkt (dus niet alleen HTTP/HTTPS) Nu ik m'n MacBook via WiFi aan de N82 koppel, zijn m'n pingtijden met zo'n 50ms gezakt. Enig nadeel is dat 't wel een stuk meer slurpt...

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:41:
[...]

Ja, dat weet ik........... dus ?
Mobiele tv op een TYtn met web 'n walk ...
Pfui..... Coreplayer 1.2.5 did the job...
Mobiele tv werkt nu eindelijk op mijn Tytn 1.......... jammer dat het er zo Kwalitatief Uitermate Teleurstellend uitziet...

Lijkt wel een zeer slecht omgezet Divx'je... triest.

• janzeeschuimers
Als je na 2gb te hebben verstookt door downloaden en/of tv kijken je snelheid terug wil kost dit je dus 5 Euro extra (of wachten op de nieuwe maand/periode).

Maar krijg je voor die 5 Euro dan weer de volle 1mbps snelheid voor de volgende 2 gb of is het vanaf dan onbeperkt downloaden voor die maand/periode op volle snelheid (1 mbps i.p.v. 384 kbps) ?

Want als dit zo is kun je volgensmij beter je pit+ (19,50 p/m) behouden.Dit is dan wel 4,55 Euro duurder per maand dan web'n walk plus (14,95 p/m) maar je blijft dan wel altijd de volle downloadsnelheid van 1 mbps behouden ongeacht hoeveel je download.

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-12 21:19
Kan iemand mij vertellen hoe het zit als je een sim only abbo wil afsluiten met wnw plus (dus i-net met tv). Op de site kan ik met geen mogelijkheid wnw plus erbij kiezen. Dus bij de bel en sms bundel.
EDIT: Al gezien dat alleen bij relax 150(+) het mogelijk is voor webnwalk+

[ Voor 15% gewijzigd door turbojonny op 14-09-2008 14:42 ]

Verwijderd

Op termijn ga ik zelf alle tv-zenders streamen met m'n server. TV-kaart overhevelen van m'n pc, software installeren en klaar. Heb ik tenminste vga-kwaliteit. Maar eerst op vakantie. :Y)

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-12 22:38

tijmeng

Panasonic 7J

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:55:
Op termijn ga ik zelf alle tv-zenders streamen met m'n server. TV-kaart overhevelen van m'n pc, software installeren en klaar. Heb ik tenminste vga-kwaliteit. Maar eerst op vakantie. :Y)
wil ik op termijn ook doen. Al mn films en muziek gaat al op die manier

Verwijderd

Startsituatie:
T-mobile relax 300 met Pocket Internet Totaal, Compact IV plus Fix geinstalleerd, op mijn werk een HSDPA verbinding die prima werkt.

Opmerkelijk:
Gisteren heb ik op mijn werk de TV mogelijkheid van T-mobile werkende gekregen en heb ook tijdens het autorijden (omgeving Amsterdam) ook gewoon kunnen doorkijken.

Op de terugweg wilde ik graag PSV-Atletico gaan kijken maar helaas werkte het nu op dezelfde plaats niet meer. Ook vandaag op mijn werk lukt het niet meer.

Website:
Als ik naar pda.t-mobile.nl ga en vervolgens naar de mogelijkheid 'meteen TV kijken' krijg ik 9 van de 10 keer:

**Storing: door een tijdelijke storing..excuses voor het ongemak**
**Niet beschikbaar: Mobile TV is alleen... te activeren**

Die ene keer dat het wel lukt toont hij de kanalen en bij het activeren van een van de kanalen gaat alles goed (lijkt) tot hij met de melding dat de connectie met de server is verbroken.

OPLOSSING:
Heb ik niet, maar als jij hem wel hebt hoor ik het heel erg graag!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:25:
**Storing: door een tijdelijke storing..excuses voor het ongemak**
**Niet beschikbaar: Mobile TV is alleen... te activeren**
Exact dezelfde meldingen krijg ik vanochtend voor My T-Mobile en de My T-Mobile plugin voor iGoogle. Eerder in dit topic geeft iemand ook al aan dat dit het geval was. Volgens mij hebben ze dan ook wat IT problemen bij T-Mobile op het moment.

• BastiaanN
  • Niet online
Zijn er meer mensen die nu al geen tv meer kunnen kijken? Ik krijg steeds de melding dat ik geen WnW plus gebruiker ben.. (terwijl ik dit uiteraad, wel ben!)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
BastiaanN schreef op zondag 21 september 2008 @ 16:48:
Zijn er meer mensen die nu al geen tv meer kunnen kijken? Ik krijg steeds de melding dat ik geen WnW plus gebruiker ben.. (terwijl ik dit uiteraad, wel ben!)
Het werkt hier gewoon.

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-11 15:16
je kan nog steeds de t-mobile tv streams bekijken met een w&w standaard, het enige wat je hoeft te doen is je toestel uit en weer aan te zetten of even geen bereik hebben, en je kan gewoon kijken via eerdergenoemde link....

Verwijderd

Julius schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 21:45:
je kan nog steeds de t-mobile tv streams bekijken met een w&w standaard, het enige wat je hoeft te doen is je toestel uit en weer aan te zetten of even geen bereik hebben, en je kan gewoon kijken via eerdergenoemde link....
Youtube, uitzending gemist en lokale TV sites bieden al genoeg vertier :)

tekening moet vervangen worden. Ik ben blijkbaar zo stom geweest 90 graden te verwisselen met 45 graden :/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2008 23:32 ]

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Ik heb een HTC TP, geen T-Mobile branded version. Dus bij mij staat de tv uitzendingen nergens voorgeprogrammeerd. Waarom kan ik nergens vinden welke website ik naartoe moet? (waarom staat dat niet in de TS?)

Of ik heb ergens heel erg overheen gelezen. :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• genotsknots
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-11-2023
Kan iemand me vertellen waarom deze toetstellen gesupport worden:

LG Secret KF750
LG Viewty KU990
MDA Touch Plus
MDA Vario III*
MDA Compact IV*
MDA Vario IV
Nokia 6120
Nokia 6220
Nokia 6500 Classic
Nokia 6500 Slide
Nokia 6650
Nokia N78
Nokia N95
Nokia N95 8 GB
Nokia E51
Nokia E66
Samsung G800
Samsung Soul U900
Samsung Soul B U800
Samsung F480
SonyEricsson C902
SonyEricsson K800i
SonyEricsson W880i

Kijk bijvoorbeeld de Sony Ericsson K800i. Wat heeft dàt toestel wel dat bijvoorbeeld de Sony Ericsson Xperia X1 niet heeft. Is het dan helemaal NIET mogelijk om met bijvoorbeeld de X1 tv te kijken? Is het op hardware of software gebaseerd?

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-12 00:34

Comgenie

Soms heb je dat

genotsknots schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 16:16:
[...]
Kijk bijvoorbeeld de Sony Ericsson K800i. Wat heeft dàt toestel wel dat bijvoorbeeld de Sony Ericsson Xperia X1 niet heeft. Is het dan helemaal NIET mogelijk om met bijvoorbeeld de X1 tv te kijken? Is het op hardware of software gebaseerd?
Is totaal software based. Van die toestellen weten ze zeker dat het werkt (en bij sommige na een software update). Mij lukt het bijvoorbeeld prima om met VLC player op me laptop zo'n stream te openen (Web'n'Walk stick).

No animals were harmed in the making of this comment.

Verwijderd

genotsknots schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 16:16:

LG Secret KF750
LG Viewty KU990
MDA Touch Plus
MDA Vario III*
MDA Compact IV*
MDA Vario IV
Nokia 6120
Nokia 6220
Nokia 6500 Classic
Nokia 6500 Slide
Nokia 6650
Nokia N78
Nokia N95
Nokia N95 8 GB
Nokia E51
Nokia E66
Samsung G800
Samsung Soul U900
Samsung Soul B U800
Samsung F480
SonyEricsson C902
SonyEricsson K800i
SonyEricsson W880i

Lijstje is idd niet helemaal compleet. Zo werkt het allemaal ook wel gewoon op mijn HTC Touch Diamond, terwijl die niet specifiek genoemd wordt. Kijk even naar het besturingssysteem en de software en dan kun je wel afleiden of het gaat werken of niet. Of bel de TMobile KS ff en hoop dat je iemand spreekt die goed op de hoogte is van alle toestellen die op de markt zijn, ook hij/zij kan het je dan wel vertellen.

• Fuzzillogic
Ligt het aan mij, of is het volume van de TV-zenders van WnW+ erg hoog? Of wordt er misschien audio compressie toegepast? Feit is dat op mijn N95 zelfs op het laagste geluidsniveau (behalve mute ;)) het volume te hoog is in sommige situaties. De streams van de NOS zelf (nieuws, journaal24 etc) zijn daarentegen wel van acceptabel geluidsniveau.

Nou is het volume van de N95 sowieso vrij hoog, maar toch...

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Xanion schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 23:54:
Ik heb een HTC TP, geen T-Mobile branded version. Dus bij mij staat de tv uitzendingen nergens voorgeprogrammeerd. Waarom kan ik nergens vinden welke website ik naartoe moet? (waarom staat dat niet in de TS?)

Of ik heb ergens heel erg overheen gelezen. :)
Niemand?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• Fuzzillogic
Zo, WnW+ draait nu al een tijdje. Een evaluatie is wel op zijn plek.
  • De snelheid is geweldig. 1Mibit/s haal ik ook echt. Surfen op mobiel en op laptop gaat gewoonweg prima, zelfs in vergelijk met ADSL. WLAN gebruik ik zelden nog.
  • Het bereik daarentegen... Vooral als ik in het oosten in de trein zit is het gewoon janken. Zelfs GPRS is dan lang niet altijd beschikbaar. Streaming media is dan (in de trein) vaak ook geen optie, zelfs niet met Tunin.fm, die er naar mijn mening toch best redelijke buffertechnieken op nahoudt.
  • TV... Sja.. Nee. Te weinig zenders, te lage bitrare, te lage resolutie, hapert teveel en.. TE LUID. Het zachtste geluidsniveau is op m'n N95 soms gewoon nog te hard.
    De bitrate en resolutie zullen wel te maken hebben met de beperkingen van veel mobieltjes, maar dan kunnen ze toch "lo-end" en "high-end" streams aanbieden. QVGA met ~300Kibit/s h264 lijkt mij werkelijk uitstekend te pruimen. De huidige streams zijn te laag van kwaliteit voor ondertiteling.
    Het haperen is gewoon storend en lijkt me een technisch probleem, geen technische beperking. De streams van de NOS (journaal24, politiek24) hebben daar veel en veel minder last van.
  • De afwezigheid van beperkende crap in de voorwaarden kan ik erg waarderen, ondanks dat ik beslist geen grote gebruiker ben en ook bij andere providers niet in de buurt van hun FUPs en weet ik wat zou komen. De snelheidsbeperking na 2GiB is gewoon duidelijk, en te billijken.
Al met al ben ik redelijk tevreden☺ €15/maand is het mij wel waard, maar TV is nog niet wat het zijn moet.

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-11 21:53

ijskonijn

Now MOVE!

Nu doet ie het bij mij ook perfect;
Ik kan trouwens nog steeds gewoon TV kijken met Web'n'Walk standard :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• ChiMan
  • Laatst online: 23:07
ijskonijn schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 08:51:
Nu doet ie het bij mij ook perfect;
Ik kan trouwens nog steeds gewoon TV kijken met Web'n'Walk standard :)
Welke site gebruik je om TV te kijken?

Bij mij doen de links van t-mobile.nob.nl het niet!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:40
Volgens mij is het niet meer mogelijk om WnW standaard te gebruiken om tv te kijken. Je krijgt nu de melding dat je WnW plus moet nemen. Jammer maar helaas.

• nikk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2022
Misschien een rare vraag, maar zie je de televisiekanalen-tab niet als je toestel mobiletv niet ondersteunt op pda.t-mobile.nl? Ik vraag dit omdat ik een X1 heb van Sony Ericsson in combinatie met WnW Plus, maar geen idee heb hoe ik mobiel tv kan kijken. De website van T-Mobile verwijst doodleuk naar pda.t-mobile.nl en de tab "TV&Video", maar die tab kan ik nergens vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door nikk op 09-11-2008 04:10 ]

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:06
nikk schreef op zondag 09 november 2008 @ 04:05:
Misschien een rare vraag, maar zie je de televisiekanalen-tab.. reutel reutel.... doodleuk naar pda.t-mobile.nl en de tab "TV&Video", maar die tab kan ik nergens vinden.
probeer t-mobile.nob.nl eens...

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-12 12:07

GVR

Vind de kwaliteit van mobile tv helaas beetje tegenvallen

• DaanMc
  • Laatst online: 16-12 16:59
Ik heb een Sony Ericsson K810i. Ik heb geen Web 'n' Walk abonnement, maar zit er wel aan te denken om dit te nemen. Zoals ik begrijp is een Web 'n' Walk Plus abonnement nodig voor MobileTV?

Heeft iemand ervaringen met MobileTV in combinatie met de Sony Ericsson K800/K810i? Ben benieuwd of het goed werkt en of het de moeite waard is om een Plus abonnement af te sluiten.

• Bert2000
  • Laatst online: 13-12 15:07
DaanMc schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 20:15:
Ik heb een Sony Ericsson K810i. Ik heb geen Web 'n' Walk abonnement, maar zit er wel aan te denken om dit te nemen. Zoals ik begrijp is een Web 'n' Walk Plus abonnement nodig voor MobileTV?

Heeft iemand ervaringen met MobileTV in combinatie met de Sony Ericsson K800/K810i? Ben benieuwd of het goed werkt en of het de moeite waard is om een Plus abonnement af te sluiten.
het is de moeite niet, de resolutie is belachelijk laag. dus voor de tv hoef je het niet te doen.

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:34
Bert2000 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 20:25:
[...]

het is de moeite niet, de resolutie is belachelijk laag. dus voor de tv hoef je het niet te doen.
Een Sony K810i heeft een 240x320 scherm. De streams worden dus slechts minimaal opgerekt en de compressie valt best mee. Ja logisch dat ik op mijn MDA Vario IV last heb van pixeltjes. Maar wat wil je met een scherm van 480x640

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Fuzzillogic
netblade schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 23:44:
[...]

Een Sony K810i heeft een 240x320 scherm. De streams worden dus slechts minimaal opgerekt en de compressie valt best mee. Ja logisch dat ik op mijn MDA Vario IV last heb van pixeltjes. Maar wat wil je met een scherm van 480x640
Ik ben het toch meer met Bert eens. TV is een gimmick meer niet. Voor hedendaagse smartphones is de kwaliteit toch wel te laag eigenlijk. Het zenderaanbod is te beperkt, en het hapert ook nogal is mijn ervaring.

Ik heb het vooral voor de extra snelheid. 1Mibit/s is fijn ☺

• DaanMc
  • Laatst online: 16-12 16:59
Betekend dat dat de TV niet goed te zien is? Of omdat het sowieso niet aan te raden is omdat het uberhaubt niet lekker loopt?

Ik heb zelf omgezette dvd's op mn telefoonstaan van 320 * 240. Deze zijn goed te zien, evenals de ondertiteling. Niet erg duidelijk natuurlijk en je moet redelijk dichtbij kijken wil je ook de onder titels kunnen lezen. Maar verder is het wel goed te zien.

• Fuzzillogic
DaanMc schreef op woensdag 19 november 2008 @ 00:24:
Betekend dat dat de TV niet goed te zien is? Of omdat het sowieso niet aan te raden is omdat het uberhaubt niet lekker loopt?

Ik heb zelf omgezette dvd's op mn telefoonstaan van 320 * 240. Deze zijn goed te zien, evenals de ondertiteling. Niet erg duidelijk natuurlijk en je moet redelijk dichtbij kijken wil je ook de onder titels kunnen lezen. Maar verder is het wel goed te zien.
Ik neem aan dat je die DVD's naar een native resolutie van 320x240 hebt omgezet, of hoger. TV van T-Mobile is op QCIF-formaat. Ondertiteling is hooguit een enkele keer te lezen, met moeite.

Verwijderd

Waarom zijn er eigenlijk maar zo weinig TV zenders? Heeft dit met rechten e.d. te maken? Van Ned1, Ned3, RTL4, SBS6 en MTV gebruik ik eigenlijk alleen maar RTL4 en SBS6, de rest boeit me niet. Ik had liever bijvoorbeeld NET5 en RTL5 er bij gehad. Vind het aanbod wat magertjes en de kwaliteit behoorlijk pauper ook nog eens.

• netblade
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:38:
Waarom zijn er eigenlijk maar zo weinig TV zenders? Heeft dit met rechten e.d. te maken? Van Ned1, Ned3, RTL4, SBS6 en MTV gebruik ik eigenlijk alleen maar RTL4 en SBS6, de rest boeit me niet. Ik had liever bijvoorbeeld NET5 en RTL5 er bij gehad. Vind het aanbod wat magertjes en de kwaliteit behoorlijk pauper ook nog eens.
Kijken of het wel loopt wellicht? Inderdaad moet voor elke zender geld betaald worden door T-Mobile, en om dan meteen een geheel kabelpakket aan te bieden zonder dat je weet of er animo voor is lijkt me niet bepaald logisch.
Ik vind het af en toe ter verveling wel makkelijk, even snel het nieuws sochtends kijken, snel scores checken van voetbal. Daarvoor kan het handig zijn. Maar inderdaad ikzelf heb het ook meer voor de leuk, waar het echt om draait is die 1MBit (wat tegenwoordig wel meer dan 1Mbit is hier lokaal)

Verwijderd

nikk schreef op zondag 09 november 2008 @ 04:05:
Misschien een rare vraag, maar zie je de televisiekanalen-tab niet als je toestel mobiletv niet ondersteunt op pda.t-mobile.nl? Ik vraag dit omdat ik een X1 heb van Sony Ericsson in combinatie met WnW Plus, maar geen idee heb hoe ik mobiel tv kan kijken. De website van T-Mobile verwijst doodleuk naar pda.t-mobile.nl en de tab "TV&Video", maar die tab kan ik nergens vinden.
zelfde hier.
Ik heb gegoogled, maar dat leverde niets op.
Iemand enig idee?

• Omniferious
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-12 09:49
founz schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 13:00:
[...]

In vergelijking tot wat ik haal, mag jij erg tevreden zijn met je resultaten. Ik heb namelijk ook WnW Standard maar ik haal bij dezelfde test 42 kbit/s en een latency van 2.787s. De tmobile speedoptimizer staat btw uit.

Kan je tmobile hierop aanspreken? Je betaalt immers voor 384 kbit/s...
Ik mag dan best tevreden zijn, ik haal 987kbit/sec 0.252 latency meteen 8.547 /dl time,

Maar zoals iemanad hierboven al aangegeven had, ik heb nu dus web n walk +, op de website staat dat ik via de startpagine, naar de TV&Video tab moet gaan, maar ik zie daar alleen betaalde video downloads, ik wil dus TV kijken.. =\ Ik heb de SEX1

• Fuzzillogic
Omniferious schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:02:
[...]
Maar zoals iemanad hierboven al aangegeven had, ik heb nu dus web n walk +, op de website staat dat ik via de startpagine, naar de TV&Video tab moet gaan, maar ik zie daar alleen betaalde video downloads, ik wil dus TV kijken.. =\ Ik heb de SEX1
De TV-pagina van t-mobile staat op http://t-mobile.nob.nl/. Ga daar eens met de browser van je mobiel heen.

• Omniferious
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-12 09:49
Fuzzillogic schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:06:
[...]

De TV-pagina van t-mobile staat op http://t-mobile.nob.nl/. Ga daar eens met de browser van je mobiel heen.
Ik krijg een foutmelending, XML-verwerking mislukt: syntax fout Regel: 1, Karakter: 55m en heb ik nog de optie om het te openen als HTML, maar da krijg ik niks =[

Verwijderd

Vervelend; ik heb onlangs dus geupgrade naar W&W+ met mobiel TV kijken erbij. Gaat prima in de grote stad (waar ik werk) en ook in het dorp vlakbij die grote stad waar ik eerst woonde. Nu ben ik naar een dorp verhuisd aan de andere kant vd stad en daar heb ik ineens geen 3,5G dekking meer en dus ook geen snel internet. Zou hier enige mogelijkheid voor compensatie van TMobile in kunnen zitten? Of heb ik gewoon dikke pech? Kan nu dus waar ik woon geen gebruik meer maken van streaming video en TV kijken (waar ik dus net dat W&W+ voor af had gesloten...).

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-12 12:40

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Julius schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 16:45:
voor de mensen die graag gratis w&w plus willen en een nieuwe telefoon erbij willen, kijk eens op gsmweb.nl, als je daar minimaal een relax 300 afsluit krijg je 24 maanden w&w plus gratis erbij.
Je was me net voor :-p gisterend de HTC Touch hd besteld met bovengenoemde abbo, 29,50 per maand voor bellen, tv en 1mbit internet!

Alleen jammer dat je haast wel een sms bundel MOET nemen aangezien T-Mobile Relax smsen lomp duur is :(

Verwijderd

Wijnbo schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 06:58:
[...]

Je was me net voor :-p gisterend de HTC Touch hd besteld met bovengenoemde abbo, 29,50 per maand voor bellen, tv en 1mbit internet!

Alleen jammer dat je haast wel een sms bundel MOET nemen aangezien T-Mobile Relax smsen lomp duur is :(
Je moet niks.

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 10:28
Ik heb gisteren eindelijk mijn PIT omgezet naar Web 'n Walk plus. Snelheid is al doorgevoerd alleen ik heb bij de TV&VIDEO tab nog geen zenders staan.

Wel moet ik zeggen dat via NOS mobiel de uitzending gemist items full screen op mijn HTC Touch Cruise zeer goed te bekijken zijn! Daar ben ik dus erg blij mee. Heerlijk in de trein bijvoorbeeld.

Verwijderd

Damocles.NL schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:22:
Ik heb gisteren eindelijk mijn PIT omgezet naar Web 'n Walk plus. Snelheid is al doorgevoerd alleen ik heb bij de TV&VIDEO tab nog geen zenders staan.

Wel moet ik zeggen dat via NOS mobiel de uitzending gemist items full screen op mijn HTC Touch Cruise zeer goed te bekijken zijn! Daar ben ik dus erg blij mee. Heerlijk in de trein bijvoorbeeld.
Ja daar geniet ik ook van. Heb nog steeds niet MobielTV werkend gekregen via de T-mobile site.

Verwijderd

Damocles.NL schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:22:
Probeer het via: http://t-mobile.nob.nl
Bij mij werkt die TV&Video tab ook maar brak. Als je het direct via bovengenoemde link doet dan wil het wel. Laat ff weten of je er iets aan hebt gehad.

• Fuzzillogic
Zijn er eigenlijk mensen tevreden met TV van WnW+? Ik niet iig... Streams haperen op de paar seconde even, waardoor m.n. het geluid heel vervelend te volgen wordt. Daarnaast mogen ze best wel eens een versie met hogere bitrate en resolutie maken, nu kun je zelfs ondertitels nauwelijks volgen. En het zenderaanbod zou nu een paar maanden na introductie toch ook wel eens omhoog mogen.

Ik heb WnW+ vooral voor de hogere snelheid, maar ze adverteren ook met TV. Dan mag dat toch ook wel in orde zijn :/

• Julius
Over het tv gedeelte ben ik het totaal met je eens. Realplayer op mijn N78 crasht constant op de tv streams, het beeld hapert dan inderdaad en op een vergeven moment crasht het beeld en blijft het geluid gewoon doorlopen.

Als ik via de nos mobiel applicatie live naar Journaal 24 kijk werkt het wel goed. Ook de streams via m.uitzendinggemist.nl lopen goed. (die gebruiken ook realplayer)

Lijkt dus echt aan T-mobile en/of de NOB faciliteiten te liggen :(

Misschien een idee voor t-mobile om er een applicatie voor te ontwikkelen?

[ Voor 42% gewijzigd door Julius op 29-01-2009 21:29 ]

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:38
Julius schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 21:18:
Over het tv gedeelte ben ik het totaal met je eens. Realplayer op mijn N78 crasht constant op de tv streams, het beeld hapert dan inderdaad en op een vergeven moment crasht het beeld en blijft het geluid gewoon doorlopen.

Als ik via de nos mobiel applicatie live naar Journaal 24 kijk werkt het wel goed. Ook de streams via m.uitzendinggemist.nl lopen goed. (die gebruiken ook realplayer)

Lijkt dus echt aan T-mobile en/of de NOB faciliteiten te liggen :(

Misschien een idee voor t-mobile om er een applicatie voor te ontwikkelen?
TV is echt waardeloos, zeker in vergelijking met KPN. Ik heb WnW plus maar gebruik de TV shizzle niet.

• aangeboden
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-07 20:23
zeef schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 21:51:
[...]

TV is echt waardeloos, zeker in vergelijking met KPN. Ik heb WnW plus maar gebruik de TV shizzle niet.
Als klant zijnde maakt het niet uit wat voor techniek er wordt gebruikt, als die maar het TV-programma gewoon kan volgen zonder enige ergenis. Ik heb de reclames gezien van T-Mobile en KPN. Beide adverteren mobiel TV met de gratis Nokia N96 (laatste top model), bijna identiek.
Ik als klant gaat er van uit dat mobiel TV, een goed beeld weergeeft. T-mobile abo kost 29,50 met 5 zenders. KPN abo kost 32,50 met 11 zenders. Voor mij zijn de publieke zenders Ned.1 + Ned.3 belangrijk (het nieuws).
De N96 heeft DVB-H standaard ingebouwd. Ik ging er vanuit dat de lokale en publieke zenders vrij te ontvangen zijn net als bij DVB-T (Digitenne). Wat blijkt T-Mobile die streamed de 5 zenders. KPN haalt het uit de lucht met DVB-H (Digitenne). Ik kwam dit achter omdat ik klaagde over de kwaliteit van de gesreamde zenders.
Ik ben niet blij met de kwaliteit van T-Mobile. Stotterende beeld, vaak bufferend, af en toe valt het geluid weg, geluid loopt niet synchroon, beeld is niet beeldvullend (zwarte balken boven en beneden), ondertitels slecht leesbaar dus onscherp. Op bepaalde tijdstippen (18.00-20.00) is het zo erg (Crash) dat na 5 minuten de lol van af. Vaak moet je weer opnieuw starten. Te vermoeiend om verder het programma af te kijken.
Ik had toevallig een kennis met dezelfde telefoon maar met een KPN abo. En ik was verbaasd wat een kwaliteitverschil. KPN gebruikt het DVB-H signaal. Het beeld is scherp, kristal helder, full screen zonder zwarte balken, vloeiend zonder stotterende beeld, ondertitels makkelijk te lezen en 11 zenders.
Dit verslaat KPN makkelijk van T-Mobile. Ik snap niet waarom ik bij T-mobile het DVB-H signaal voor de vrije zenders niet kan activeren. Er moet een programmagids geactiveerd worden via de toegangspunt van T-Mobile.
In de T-Mobile shops wordt die mobielTV niet geshowed. Je komt pas achter als je het contract hebt afgesloten. Dit is wanprestatie en klanten worden misleid voor mobielTV.
Als je klaagt, dan krijgt je het verwijt dat je zelf niet al die informatie van te voren hebt ingewonnen voordat je het contract afsluit. En ze zeggen dan ook u krijgt bij uw relax 300 minuten GRATIS de Web en Walk Plus.
Dus het is GRATIS. U moet maar tevreden zijn omdat het GRATIS is.
Voor 3,50 euro meer heb ik dit gezeik niet. Weliswaar met 100 belminuten minder, maar KPN levert gewoon een service waar je voor betaald. (Nee ik werk niet bij de KPN)

Advies aan T-Mobile!!!! Zet die DVB-H kut signaal aan bij jullie!!! Ik wil dit signaal hebben voor die vrije zenders ontvangen. Het gaat mij niet om die commerciele zenders.

Too bad, verkeerde keuze gemaakt. Ben nu vast voor 2 jaar bij T-mobile!

Jaaaa, Waaaardeloooos! Een zeeeer teleurgestelde klant. :( :'( :'( :'( :'( ;( ;(

• cuberob
de tv-streams van t-mobile zijn inderdaad bagger... maar met een klein beetje onderzoek had je wel kunnen ontdekken dat kpn de enige is met een dvb-h netwerk volgens mij... was bij mij iig duidelijk bekend. (heb zelf een n95-8gb dus niks met dvb-h te maken)
iets anders: heb het misschien al een keer genoemd maar nog maar is http://piiptv.japo.fi/ (plugin voor mediaportal --> google) daarmee host ik zelf mijn tv streams inclusief tv-gids (@256kbit, maar geheel zelf in te stellen) werkt erg goed moet ik zeggen, enige nadeel is dat je thuis pc aan moet staan... werkt op iedere nokia met de "video-centrum" applicatie. voor andere toestellen is orb geloof ik een ( op tv-gebied iets minder uitgebreide) optie. ik ben iig goed over mijn eigen tv-streams OVER het t-mobile wnw+ netwerk te spreken.

• aangeboden
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-07 20:23
cuberob schreef op zondag 01 februari 2009 @ 16:02:
de tv-streams van t-mobile zijn inderdaad bagger... maar met een klein beetje onderzoek had je wel kunnen ontdekken dat kpn de enige is met een dvb-h netwerk volgens mij... was bij mij iig duidelijk bekend. (heb zelf een n95-8gb dus niks met dvb-h te maken)
iets anders: heb het misschien al een keer genoemd maar nog maar is http://piiptv.japo.fi/ (plugin voor mediaportal --> google) daarmee host ik zelf mijn tv streams inclusief tv-gids (@256kbit, maar geheel zelf in te stellen) werkt erg goed moet ik zeggen, enige nadeel is dat je thuis pc aan moet staan... werkt op iedere nokia met de "video-centrum" applicatie. voor andere toestellen is orb geloof ik een ( op tv-gebied iets minder uitgebreide) optie. ik ben iig goed over mijn eigen tv-streams OVER het t-mobile wnw+ netwerk te spreken.
DVB-H= Digital Video Broadcast Handheld
Handheld is bijvoorbeeld de mobieltjes die liveTV kan ontvangen, zoals de N96.
T-Mobile had net zo goed een N95-8GB of een ander model in de reclame kunnen gebruiken, dan is er minder verwarring. Nu lijken de reclames van T-Mobile identiek als die van de KPN met de N96.
Dus dan ging je ervan uit dat die DVB-H ondersteunt en gebruikt.
Het gaat erom puur het LIVE signaal (zenders) en niet om andere gestreamde programma's. Daar heb ik geen problemen mee. Net zozeer als filmpjes bekijken (3gp/mp4)
LiveTV = Mobiel TV.
Gestreamde programma's zijn van te voren gedigitaliseerd en geoptimaliseerd (http://.m.uitzendinggemist.nl). Je moet wel effe die applicatie installeren anders kan je het niet volgen met je mobiel.
Dus kan je niet met LiveTV mee vergelijken. De gestreamde Live-zenders (ned1, ned3, RTL4, SBS6, MTV) van T-Mobile is onder de maat.

Ik ga die site van jou Http://piiptv.japa.fi eens bezoeken. Www.Orb.com hoor ik ook goede positieve verhalen. Met Orb kan ik van mijn PC streamen (eventueel met een tuner-kaart) naar mijn mobiel of naar mijn Network Media Tank (Popcorn Hour) die aangesloten is op de plasmascherm.
Heb dit nog niet uitgeprobeerd.

In iedergeval voel ik me toch wel misleid.

• Julius
Ik heb de tv van t-mobile vergeleken met die van vodafone (is nu een actie bij vodafone, 3 maand gratis tv) en de beeldkwaliteit van de vf streams zijn echt veel beter: beeld en geluid loopt synchroon en het zenderaanbod is veel groter. Bijvoorbeeld discovery channel en cartoon network.

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:43

Ves

A gadget addicted Bounty

Onedayflyer682 schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 11:33:
Het verschil tussen HSDPA en UMTS is te verwaarlozen, beide vreten meer stroom dan GPRS. GPRS is wat dat betreft veel zuiniger.
Klopt, maar wie wil er GPRS snelheden als je beter heb. En je kan dan ook geen gebruik meer maken van Video bellen en Mobile TV. Laat staan het streamen van Uitzending gemist.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:24
VesNL schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 15:11:
[...]

Klopt, maar wie wil er GPRS snelheden als je beter heb. En je kan dan ook geen gebruik meer maken van Video bellen en Mobile TV. Laat staan het streamen van Uitzending gemist.
Precies, om nog maar niet te spreken over de latency van GPRS... Vreselijk haha!

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 17:48:
Ik had met mijn N95 ook het probleem dat ik met PIT geen 3.5G/HSDPA verbinding kon krijgen.
Vaak met T-mobile aan de telefoon gehangen.
Uiteindelijk kreeg ik een andere simkaart, die ook niet mocht baten.

Om te proberen heb ik mijn abonnement op My T-mobile van PIT 2006 gewijzigd in WnW (Web and Walk)
Na ongeveer 15min stond dit ook veranderd in My T-mobile.

En wat denken jullie.......3.5G op mijn N95!!!!!!!!

Is dit DE oplossing of is dit toeval????
Ik denk dat het de oplossing is. Ik zag nu bij m'n pa met zijn WnW standaard ook HSDPA op zijn N95. Blijkbaar is HSDPA dan nu ook standaard geworden voor alle WnW-abo's. Vreemd, want de incentive om WnW+ te nemen is kleiner.

Ik heb tevens geconstateerd dat TV van WnW+ niet exemplarisch alleen bij mij slecht loopt. Ook op m'n pa's mobiel (N95, meest recente firmware itt mijn N95) is TV slecht te volgen wegens alle haperingen. Binnenkort maar eens klagen daarover, dit is geen porem. Op het t-mobile-forum inmiddels een flinke rant geplaatst. Bijval daar is welkom :)

[ Voor 6% gewijzigd door Fuzzillogic op 16-02-2009 18:51 ]

Verwijderd

Ligt het nou aan mij of biedt Tmobile in zijn geheel geen tv-zenders meer aan?

Heb de rom geflashed en sindsdien dus niet meer de standaard bookmarks in mijn pda (HTC Touch Pro), maar via de T-mobile site kwam ik dan toch uiteindelijk bij pda.tmobile.nl uit.
Daar vind ik echter alleen video's :?.

Iemand enig idee?

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 21:07:
Ligt het nou aan mij of biedt Tmobile in zijn geheel geen tv-zenders meer aan?
Het werkte gisteren idd niet op m'n N95. Nu weer wel. De kwaliteit is echter onveranderd slecht. :(

Verwijderd

Fuzzillogic schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 10:25:
[...]

Het werkte gisteren idd niet op m'n N95. Nu weer wel. De kwaliteit is echter onveranderd slecht. :(
Het kan aan mij liggen hoor, maar waar (op welke site) kan ik de tv-zenders aanklikken dan :?.

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-11 10:49
Zelf heb ik nu bijna een jaar de nokia N98 8GB met een TV abbo via vodafone. Ik ben over het algemeen erg te spreken over het beeld en het geluid, toen ik nog regelmatig met het OV aan het reizen was vond ik het erg prettig om s'morgens even het nieuws te kijken of om een filmpie te kijken tijdens een eventuele avonddienst. O-) Op sommige plaatsen in ned. heb je slechter ontvangst dan andere, dan word het beeld blokkerig en krijg je van de vreemde stemvervormingen, over het algemeen is dit op te lossen door even de browser te herstarten (neemt ong. 1 a 2 min in beslag) en dan lekker verder te kijken.

Opzich een toppertje dus van vodafone, maar nu ik alleen nog maar in de auto stap... Niet echt meer nodig.

Verwijderd

Ik krijg het echt niet meer voor elkaar om tv te kijken op mijn htc touch cruise.

Heb al verschillende roms gebruikt en andere versies van HTC streaming media, maar alles is zonder succes.
Elke keer krijg ik failed to find network.
Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben hier in den haag en zoetermeer?
Of weet iemand misschien een oplossing.

Het rare is ook dat ik op pda.t-mobile.nl geen links vindt.
Ik moet echt naar t-mobile.nob.nl gaan om de links te vinden.
Zou het misschien zo zijn dat T-mobile me van het tv netwerk af heeft gegooid.
Ik heb namelijk wel gewoon HSDPA en een snelheid van 1010kbit/s met 2 balkjes ontvangst binnen.

Heeft iemand anders ook een touch cruise en werkt het bij hem wel gewoon en welk programma gebruikt je???

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 06:02:
Ik krijg het echt niet meer voor elkaar om tv te kijken op mijn htc touch cruise.

Heb al verschillende roms gebruikt en andere versies van HTC streaming media, maar alles is zonder succes.
Elke keer krijg ik failed to find network.
Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben hier in den haag en zoetermeer?
Of weet iemand misschien een oplossing.

Het rare is ook dat ik op pda.t-mobile.nl geen links vindt.
Ik moet echt naar t-mobile.nob.nl gaan om de links te vinden.
Zou het misschien zo zijn dat T-mobile me van het tv netwerk af heeft gegooid.
Ik heb namelijk wel gewoon HSDPA en een snelheid van 1010kbit/s met 2 balkjes ontvangst binnen.

Heeft iemand anders ook een touch cruise en werkt het bij hem wel gewoon en welk programma gebruikt je???
Ik heb precies hetzelfde (maar dan de Nederlandse melding):
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 21:59:
[...]

Als ik daar naar toe ga en een zender aanklik geeft de media player aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de server. Ik heb zelf wel web n walk plus, echter is mijn mobiel niet van T-mobile zelf. Moet ik zelf nog wat dingen instellen voordat het werkt?

Verwijderd

Ik ben eigenlijk enorm teleurgesteld over het TV van web'n'walk plus, het is echt niet het kijken waard omdat het zo een slecht beeld is en omdat het zo lelijk schokerig is.

Is er geen manier om de kwaliteit te verbeteren?

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 23:05:
Ik ben eigenlijk enorm teleurgesteld over het TV van web'n'walk plus, het is echt niet het kijken waard omdat het zo een slecht beeld is en omdat het zo lelijk schokerig is.

Is er geen manier om de kwaliteit te verbeteren?
Klagen bij t-mobile. Ze hebben een forum. Maar let op, ik had daar een posting geplaatst die behoorlijk negatief oordeel/klacht over Mobile TV, maar die wel gewoon beschaafd en onderbouwd was. Die posting is dus inmiddels keihard verwijderd!! Gewoon censuur dus.
Hoo ik klets uit mijn nek. M'n posting is niet verwijderd, maar samengevoegd met een andere thread over de kwaliteit van MobileTV. Maar laten we zeggen dat de forumsoftware daar bij lange na niet zo duidelijk is als die van GoT ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Fuzzillogic op 16-03-2009 00:50 ]

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:43

Ves

A gadget addicted Bounty

De standaard moet voldoende voor je zijn. Plus heeft alleen het echte voordeel van Mobiel TV.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

• netblade
VesNL schreef op maandag 16 maart 2009 @ 20:04:
De standaard moet voldoende voor je zijn. Plus heeft alleen het echte voordeel van Mobiel TV.
En een download van 130KB/s

Verwijderd

Fuzzillogic schreef op maandag 16 maart 2009 @ 00:42:
[...]

Klagen bij t-mobile. Ze hebben een forum. Maar let op, ik had daar een posting geplaatst die behoorlijk negatief oordeel/klacht over Mobile TV, maar die wel gewoon beschaafd en onderbouwd was. Die posting is dus inmiddels keihard verwijderd!! Gewoon censuur dus.
Hoo ik klets uit mijn nek. M'n posting is niet verwijderd, maar samengevoegd met een andere thread over de kwaliteit van MobileTV. Maar laten we zeggen dat de forumsoftware daar bij lange na niet zo duidelijk is als die van GoT ;)
maar wordt dan je kwaliteit verbeterd? zal wel niet |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 00:00:
[...]

maar wordt dan je kwaliteit verbeterd? zal wel niet |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(
Nee, maar als niemand duidelijk maakt dat MobileTV stinkt dan verandert er zeker niks.

Het is dat ik de snellere verbinding van WnW+ ook wel kan waarderen, anders had ik ze allang te kennen gegeven dat ik geen gebruik meer wens te maken van de plus-variant, wegens het "kwalitatief uitermate teleurstellende" karakter van MobileTV.

• netblade
Fuzzillogic schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 01:17:
[...]

Nee, maar als niemand duidelijk maakt dat MobileTV stinkt dan verandert er zeker niks.

Het is dat ik de snellere verbinding van WnW+ ook wel kan waarderen, anders had ik ze allang te kennen gegeven dat ik geen gebruik meer wens te maken van de plus-variant, wegens het "kwalitatief uitermate teleurstellende" karakter van MobileTV.
Stja het is geen KPN inderdaad, maar op mn vario IV valt het (mits met de standaard firmware) prima te volgen. Geen schokjes whatsoever. Misschien ligt het ook aan mn woonplaats. aardig rustig daar op het UTMS netwerk.

Verwijderd

Bedankt voor jullie reacties.
Heb net nog eens zitten rekenen.
Alles op jaarbasis berekent aangezien ik een contract voor een jaar af ga sluiten.
Als ik de kosten van telefoon en abonnement bereken voor een heel jaar
kom ik uit op een verschil van 3,20 euro per maand voor Web N Walk Plus of Standaard.
Dus voor 3,20 euro per maand meer heb ik, ondanks ik Mobile TV niet ga gebruiken, wel de
extra internet snelheid van Plus.
Weet ik zeker dat ik me nooit hoef te ergeren aan een lage internetsnelheid.
Of hoeft dat ergeren bij Standaard ook echt niet als ik alleen een beetje websites doe surfen?

Verwijderd

Als ik Mobiel TV wil kijken op mn Nokia 5800, dan geeftie nadat hij 100% geladen is een fout... namelijk 'Algemeen: Systeemfout', iemand dit probleem eerder gehad?

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:37:
Als ik Mobiel TV wil kijken op mn Nokia 5800, dan geeftie nadat hij 100% geladen is een fout... namelijk 'Algemeen: Systeemfout', iemand dit probleem eerder gehad?
Momenteel lijkt het helemaal plat te liggen. Via de opgeslagen streaming links gebeurt er niks, en als ik vanaf de website wil kijken zegt-ie dat het niet beschikbaar is omdat WnW+ vereist is. (hetgeen ik dus wel heb)

Nouja hopelijk zijn ze er dan aan het sleutelen zodat de kwaliteit eindelijk wel eens te pruimen wordt. Maar ik verwacht er weinig van eigenlijk :(

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-12 22:10

Ad Hox

N/A

Ik heb een HTC Touc HD met T-Mobile en Webnwalk Plus. Als ik naar pda.t-mobile.nl ga en het tabje TV & Video zie ik alleen maar informatie over het downloaden van video's. Maar niets over TV kijken? Hoe kan ik dit oplossen.

• oshin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11-2024
Ad Hox schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:59:
Ik heb een HTC Touc HD met T-Mobile en Webnwalk Plus. Als ik naar pda.t-mobile.nl ga en het tabje TV & Video zie ik alleen maar informatie over het downloaden van video's. Maar niets over TV kijken? Hoe kan ik dit oplossen.
Je kunt voor mobiel tv ook naar de website http://t-mobile.nob.nl kunt gaan op je Touch HD. vanaf daar kun je de gewenste zender kiezen.
Maar ik moet zeggen dat ik dat mobiel tv niks aan vind hoor. Werkt voor geen meter en zeer haperig, ook met goede hsdpa verbinding.
Pagina: 1 2 3