Toon posts:

Crap cleaner=CCleaner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
meuk: Crap Cleaner 2.11.636
het progje heet echt al heel geen Crap-Cleaner meer, maar CCleaner. Dit natuurlijk vooral omdat lang niet alle tijdelijke bestanden crap zijn, maar soms zelfs wel handig.

Moet T.net niet een keertje de nieuwe en juiste naam gaan gebruiken?

Verwijderd

:?

Dat klopt wel, maar het gaat nergens over ;)

De naam herkent iedereen wel, dus ik vind het geen issue.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 00:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
tuurlijk wel, de juiste naam moet toch gebruikt worden :| je noemt KPN toch ook geen PTT meer?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 00:49 ]

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 00:33:
meuk: Crap Cleaner 2.11.636
het progje heet echt al heel geen Crap-Cleaner meer, maar CCleaner. Dit natuurlijk vooral omdat lang niet alle tijdelijke bestanden crap zijn, maar soms zelfs wel handig.
[..]
Ik kan het niet met zekerheid zeggen maar de naamsverandering naar het meer politiek correctie CC is volgens mij meer gedaan vanwege eisen van derden (Yahoo crap toolbar die vanaf een gegeven moment optioneel bij Crap Cleaner erbij is gekomen).

Overigens heb ik het altijd een geweldige naam gevonden "Crap Cleaner" _/-\o_

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Verwijderd

Tenminste, ik gebruik het altijd, al zolang het bestaat.

Ccleander kun je ook noemen : "C:\ cleaner", omdat het hoofdzakelijk Windows temp bestanden opruimt.

Begrijp me goed, als de naam net is veranderd en ze gebruiken in de meuktracker per ongeluk de oude naam is dat niet erg; ALS ze het de volgende keer maar correct vermelden ;)
Dat was mijn eerlijke issue.

Verwijderd

Topicstarter
Jammer dat er geen reactie van de redactie komt, want daar was de vraag uiteindelijk aan gesteld natuurlijk

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Geduld is een schone zaak :) De meukcrew is op de hoogte gesteld en zal hier heus reageren.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-02 14:31

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Done.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Een kleine follow-up: meuk: Ccleaner 2.12.651 is dus ook correct geschreven :P

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-02 14:50
Ik wil niet heel lullig doen, maar CCleaner, is volgens mij met 2 maal een kapitale C...

Something something

Verwijderd

SeenD schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:48:
Ik wil niet heel lullig doen, maar CCleaner, is volgens mij met 2 maal een kapitale C...
Nee, hoofdletters werken op t.net anders als in de rest van Nederland, dat weet je toch? :+
Pagina: 1