Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Voor de bezoeker van de advertentie is dat hoogste bod het bedrag waar hij overheen moet gaan als hij (of zij) intresse heeft in het artikel. Hierbij is het eigenlijk irrelevant of er überhaupt al geboden is of niet.
Ook als het een eerste bod is, zal dit bod boven de vraagprijs moeten liggen en eigenlijk is het dus niet eens interessant hoeveel en vooral hoe vaak er al geboden is op het artikel.
Ook als het een eerste bod is, zal dit bod boven de vraagprijs moeten liggen en eigenlijk is het dus niet eens interessant hoeveel en vooral hoe vaak er al geboden is op het artikel.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Tja het impliceert een beetje dat er al geboden is. Misschien bij nog geen bod het veranderen in "startbod" ofzo?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Er loopt al een item in devtrack dat hiermee samenhangt: http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=2976
Ik kan er niet in
terwijl ik me net heb geregistreerd en geactiveerd.
Ach ja, is inderdaad private bug. Was me even ontgaan, excuses. Nou ja, het gaat in ieder geval over het probleem dat je hier aanstipt en we zijn er mee bezig dus...
Pagina: 1