Hoogste bod bij nog geen bod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:03

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Ik vroeg mij af waarom er standaard al als hoogste bod bovenaan een advertentie de vraagprijs staat, als er nog geen bod is gedaan. Ik vind het een beetje knullig aangezien je nu onderin moet kijken of er daadwerkelijk geboden is of dat tweakers gewoon de vraagprijs bedoeld. Aangezien de vraagprijs links van het hoogste bod staat, snap ik niet waarom hoogste bod niet gewoon '-' kan worden bij een advertentie zonder enig bod.

Wat is de redenatie achter het feit dat er nu de vraagprijs komt te staan?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:25

rob_erwt

What does this button do?

Voor de bezoeker van de advertentie is dat hoogste bod het bedrag waar hij overheen moet gaan als hij (of zij) intresse heeft in het artikel. Hierbij is het eigenlijk irrelevant of er überhaupt al geboden is of niet.

Ook als het een eerste bod is, zal dit bod boven de vraagprijs moeten liggen en eigenlijk is het dus niet eens interessant hoeveel en vooral hoe vaak er al geboden is op het artikel.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Tja het impliceert een beetje dat er al geboden is. Misschien bij nog geen bod het veranderen in "startbod" ofzo?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt

rob_erwt

Er loopt al een item in devtrack dat hiermee samenhangt: http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=2976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Topicstarter
Ik kan er niet in :S terwijl ik me net heb geregistreerd en geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devtrack kent een private en een public gedeelte; dit item staat in private.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt

rob_erwt

Ach ja, is inderdaad private bug. Was me even ontgaan, excuses. Nou ja, het gaat in ieder geval over het probleem dat je hier aanstipt en we zijn er mee bezig dus... ;)

Pagina: 1