Ervaringen Harman Kardon HK970.

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272332

Topicstarter
Ik heb nu een Onkyo tx-8222 stereo receiver, met 2 Tannoy's m1 speakers. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe hifi set.

Ik weet niet of ik voor een losse versterker met een losse tuner moet kiezen of toch een receiver, wat zijn de voor en nadelen van losse componenten ten opzichte van een receiver?

Nu zag ik voor €549,- een Harman Kardon powerset tegen, bestaan de uit de HK970 versterker, de TU970 tuner en de HD970 cd speler. Lijkt me zelf geen onaardige aanbieding. Heeft er iemand ervaring met deze componenten?

Kwa klank en kwaliteit, zijn daar nog grote verschillen tussen mn huidige Onkyo receiver en deze Harman Kardon set?

En Harman Kardon met mijn Tannoy's m1 zou dat een goede combinatie zijn? mn muzieksmaak gaat alle kanten uit, dus moet gewoon lekker allround zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JefSnare
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-11-2020
Zelf heb ik de HK970 versterker een tijd gehad, maar vond hem niet okee voor in mijn redelijk grote studio ruimte. Gebuikte hem voor het afspelen van verschillende kanalen.

BTW, je zult wel verschil horen in kwaliteit tussen HK en Onkyo

Twitter Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 20:27

voodooless

Sound is no voodoo!

Hallo Ron, ik denk dat je eerst even zelf op zoek zult moeten gaan naar antwoorden. Kijk eens naar reviews van betreffende componenten (internet of tijdschriften) en vraag ook eens in een goede winkel naar wat advies.

Voor de rest kennen je jou smaak niet, en weten we ook niet of jij verschillen hoort. Dat kan nogal verschillen van mens tot mens. Dat soort dingen zul je dus vooral eerst zelf moeten uitzoeken.

Verder worden dit soort "wat moet ik kopen" topics doorgaans gesloten. We verwachten gewoon dat mensen zelf eerst naar de winkel gaan en dingen bekijken en/of beluisteren en vooral ook advies inwinnen of zelf daarnaar op zoek gaan. Internet en ook dit forum heeft daar genoeg mogelijkheden toe.

Succes!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.