[PC] Quest for Glory II VGA

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pes
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-10 22:08
http://www.agdinteractive.com/homepage/homepage.html

Voor de old-school adventurers, nostalgisten en andere liefhebbers: de QG2 remake door AGD Interactive is beschikbaar. Erg cool; nu nog m'n oude import character terugvinden, of anders QG1 opnieuw spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Hey wat grappig, dat is alweer jaren geleden dat ik die uitgespeeld heb.

Jammer dat de QfG serie gestopt is, heb genoten van alle games. Al vond ik deel 5 wel iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:23

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

:o Ik vond QfG2 altijd de beste van de serie, zelfs met alle anderen in VGA vond ik dit EGA juweeltje toch de beste. Hopelijk kan de remake dit reputatie aan, ik ga het zeker proberen. :D

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Oh, wow, Quest for Glory 2 met de graphics van deel 3 en 4.
Persoonlijk is deel 4 mijn favoriet (de gesproken dialogen van die dudes in de herberg, fantastisch gewoon 8)7 ). Al heb ik hem nooit volledig kunnen uitspelen met dank aan de bugs die het spel had.

Zeker iets om te onthouden. (als ik me weer eens verveel) :)

[ Voor 13% gewijzigd door SirNobax op 26-08-2008 00:22 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:30
Geweldig, al heel lang die site niet meer in de gaten gehouden want het schoot niet op. Nieuwe website tenminste :P

edit: Ligt het aan mijn browser of is die website niet actief behalve bij Join the agdi newsletter :? , ik kan nergens op clicken

[ Voor 52% gewijzigd door Tr!gger op 26-08-2008 00:32 ]

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

SirNobax schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 00:21:
Oh, wow, Quest for Glory 2 met de graphics van deel 3 en 4.
Persoonlijk is deel 4 mijn favoriet (de gesproken dialogen van die dudes in de herberg, fantastisch gewoon 8)7 ). Al heb ik hem nooit volledig kunnen uitspelen met dank aan de bugs die het spel had.

Zeker iets om te onthouden. (als ik me weer eens verveel) :)
Ik deel je mening..
Heb hem dus ook nooit uit kunnen spelen. (bugs in the swamp)

Van deel 1 heb ik ook erg veel plezier gehad. (remake)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.waaromzijnbananen.com/pics/qfg2tv.jpg

Vorige week nog uitgespeeld, voldoet wat mij betreft prima zo. :P

Ik volg die remake al een tijdje, maar hij is niet zo aan mij besteed. De graphics en interface van QFG2 zijn binnen vijf minuten weer gewend, en dan zit je weer helemaal in het spel. Deze remake voegt iets betere graphics toe (maar niet geweldig beter) en een point & click interface (die ik niet hoef). Knap werk van ze, maar geef mij het origineel maar.

Voor wie QFG4 nog eens wil uitspelen (het is de moeite waard!) heeft deze gast een aantal patches geschreven die onder andere error 52 en 47 (in het moeras) oplossen. Ik ben nog steeds tegen een paar problemen aangelopen, maar wie weet.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

@patches: Hmm misschien nog maar eens naar kijken, ben eigenlijk wel benieuwd hoe het spel nu afloopt.. tis op dit moment nog steeds een open boek voor mij.
Pagina: 1