Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem met gebruiker en documents en settings map laden.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heey forumers,
Is er een manier om op mijn pc in te stellen, welke documents en settings map hij moet selecteren bij een bepaalde gebruiker?
alvast bedankt,
wesley

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat gebeurt al automatisch, per gebruikersnaam wordt er een aparte map aangemaakt. Misschien kun je proberen je vraag wat te verduidelijken, en ook aan te geven om welke Windows versie het gaat?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Euh, nee :)

Dat is namelijk gekoppeld aan de user waarmee je inlogt.
Maar iets in je verhaal doet mij denken dat je maar half uitlegt wat er nu precies aan de hand is, en dat je stiekem de foutmelding krijgt dat je profiel niet gevonden kan worden.

Klopt dat zo'n beetje? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
ik weet er verder niet zo heel veel van af maar als ik kijk op de schijf zelf bij documents and settings dan staat er "wesley de wit" en "wesley de wit.WESLEY" en al mijn oude outlook gegevens en internet favorieten staan in die "wesley de wit". terwijl als ik inlog op de computer ik alleen maar "wesley de wit" kan kiezen of een account van het werk genaamd "wesley". verder zitten er wel 2 domeinen waar ik uit kan kiezen eentje is "fysio" (van het werk) en eentje heet "WESLEY (deze computer). Ik snap dus niet waar die map "wesley de wit.WESLEY" vandaan komt en waarom hij niet meer gewoon de "wesley de wit" pakt die hij vroeger altijd laadde als ik inlogde.