Zyxel NBG460N Router, 300Mbps

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:38
Weet iemand iets te melden over de prestaties van deze relatief nieuwe router? Het lijkt een goed alternatief voor de populaire D-Link DIR 655. Volgens Hardware.info is de WAN>LAN doorvoersnelheid ruim 2x zo hoog als van de DIR 655 en presteert deze verder net zo goed of beter. De prijs is over het algemeen lager. Extraatje is dat op de zyxel de wireless functie gescheduled kan worden. Veel meer kan ik niet over dit apparaatje vinden.

Korte specs:
WAN: 1x 1000Base-T • LAN: 4x 1000Base-T • WLAN: draft 802.11n/802.11b/802.11g • Beveiliging: 64-/128-/152-Bit WEP, WPA, WPA2
Zyxel Website
Afbeeldingslocatie: http://geizhals.at/img/pix/344244.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 13:37
Pascal.A schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:43:
Weet iemand iets te melden over de prestaties van deze relatief nieuwe router? Het lijkt een goed alternatief voor de populaire D-Link DIR 655. Volgens Hardware.info is de WAN>LAN doorvoersnelheid ruim 2x zo hoog als van de DIR 655 en presteert deze verder net zo goed of beter. De prijs is over het algemeen lager. Extraatje is dat op de zyxel de wireless functie gescheduled kan worden. Veel meer kan ik niet over dit apparaatje vinden.

Korte specs:
WAN: 1x 1000Base-T • LAN: 4x 1000Base-T • WLAN: draft 802.11n/802.11b/802.11g • Beveiliging: 64-/128-/152-Bit WEP, WPA, WPA2
Zyxel Website
[afbeelding]
*Schopje

in de Computer totaal van oktober komt de Zyxel als Beste getest (link) uit de test tussen meerdere superkannonen Draft-n routers. Ik heb nog weining over dit ding gehoord en ben toch redelijk benieuwd naar wat mensen er hier van vinden. Ik ben van plan dit ding aan te schaffen toch krijg ik met de naam Zyxel ergens negatieve asssociaties (na het lezen van de tele2 en telfort topics hier op GoT).

* PS.Ik heb gekeken in wat voor termijn je nog een topic mag "schoppen" maar kon even zo snel in de FAQ's geen duidelijk antwoord vinden....excuus als dit schopje dus onterect is.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zins kort de Router in gebruik
maar het zendvermogen van de router vindt ik minimaal
Router hing in de MK maar op de 1ste verdieping was is het signaal kwijt
Router hangt nu in de slaapkamer op de 1ste verdieping
buiten met de laptop heb ik wel verbinding maar zeer laag valt ook afentoe uit
de afstand tussen router /laptop bedraagt nog geen 10mtr

Wie kan mijn helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 01:41
Over het algemeen valt mij op dat Zyxel zijn spullen goed voor elkaar heeft.
Ik gebruik eigenlijk ook niets anders meer. (Als ik de keuze heb voor de klant)

Wel is het zo dat draadloos een, in mijn ogen, techniek is die nog niet volwassen is.
Resultaten zijn erg afhankelijk van de situatie.

Er gaat niets boven een kabeltje ;)

Abort, Retry, Quake ???

Verwijderd

Is er toevallig iemand die deze router i.c.m UPC Fiberpower 120 gebruikt?

Ik ben benieuwd of deze router de 120mbit connectie van UPC goed aan kan.

Ik heb nu een d-link 825 en die halveert bekant m'n downlaod snelheid :'(