Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] Bootprobleem met nieuwe PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 3 weken terug een nieuwe pc in elkaar gezet, nu heb ik al vanaf het begin af aan problemen met dat ding.

Eerst heb ik Vista Ultimate 64bit geinstalleerd, dit ging allemaal goed totdat hij na een paar dagen raar begon te doen met opstarten. Bij het opstarten geeft hij na het opstartbalkje alleen nog maar zwart beeld ik moet dan wel 4x of meer herstarten totdat hij eindelijk wel goed opstart (en hij start ook niet na 30 min door wat ik wel eens eerder gelezen heb). wat ook helpt is in veilige modus opstarten, dan 2x opnieuw opstarten en dan gaat hij in een keer door.

Daarna heb ik Vista Ultimate 32 bit geinstalleerd omdat ik dacht dan het misschien aan de 64bit versie lag, dit was ook niet het geval want na een paar dagen begon het weer.

Nadat ik VIsta 32 bit wéér opnieuw heb geinstalleerd ging het een hele tijd goed, ik ben toen alles stap voor stap gaan installeren, eerst de drivers van de videokaart, kaspersky internet security enzovoort. ik begon te vermoeden dat het in de windows update zat, want zolang ik deze niet deed ging het goed. maar nu toch na 4/5 dagen begon hij zaterdag weer raar te doen. toen heb ik systeemhestel gedaan van vrijdag maar ik krijg het niet meer weg.

Iemand ervaring met dit probleem?

Hieronder de specs van mijn pc

Gigabyte EP45-DS3 P45 F G SA
Intel Q6600 775 2400 BOX1066 8M
Gigabyte 1GB D3 X 9600GT HP TurboF R
D2 4GB 1066-555 XTC Plat K2 OCZ
Chieftec CFT-500A 500W ATX2
Samsung HD F1 500GB 16MB Sata II (met vista installatie) op 0
Western Digital 250GB op 1

Ik heb al heel wat op dit forum gezocht, en op google maar kon dit probleem nergens vinden.

Alvast bedankt voor jullie moeite!