Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:03

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Topicstarter
Hallo,
Ik ben van plan om deze LCD TV te gaan kopen, nu ben ik op zoek naar wat reviews, en dan niet van een site als beslist of kieskeurig, maar een echte pro review site. Of uiteraard een mede tweaker de deze tv heeft, of de Samsung LE37A552 of andere maten.

Graag wil ik gewoon een redelijk uitgebreide info hebben over wat er bevalt en wat niet en hoe hij is vergeleken met andere tv's en eventueel monitoren.

ik hoop dat ik op jullie hulp kan rekenen.
Alvast bedankt

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262602

In dit topic vindt je alles wat je wil weten. Lees het aandachtig, filter alles wat relevant is eruit en je hebt de beste review die je je maar voor kunt stellen.

[LCD TV] Samsung LCD TV`s (alle series) Deel 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Topicstarter
Dat deel heb ik inderdaad gezien, en is ook zeker nuttig geweest, maar toch zoek ik nog ervaringen van mede tweakers en vooral professionele reviews.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoewel ik nog steeds vind dat je vraag in het bovengenoemde topic thuis hoort, kan ik je wel wat over de lcd vertellen. Een professionele review weet ik zo snel niet te vinden, maar...

Ik heb deze LCD zelf en ik ben zeer tevreden. Hij heeft voor mij slechts twee minpuntjes.

1. De 24p weergave is gebrekkig. Ik ervaar een lichte judder bij het afspelen van 24p content. Het is niet heel storend, maar wel aanwezig. Als je perse een 100% judderfree 24p weergave wil dan is deze LCD niet voor jou.

2. Backlight bleeding in de linker en rechter bovenhoek. Het lijkt een beetje alsof er twee spotjes vanuit de bovenhoeken je scherm verlichten. Wederom niet heel erg storend, maar wel aanwezig. Je moet er even aan wennen.

Verder een absolute topbak, getuigende ook dit bericht:

http://www.hvdm.nl/pers/samsung/ce/150808.htm

Het betreft in dit artikel de 557, deze is echter gelijk aan de 552 op een doorzichtig randje in het design en een digitale tuner na.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 262602 op 25-08-2008 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Topicstarter
Okay, heel erg bedankt. Dit is voor mij alweer een zetje verder richting deze TV.
Ben nu nog een thomson 100hrz CRT tv gewend van 62 cm. en dan me pc monitor(samsung 226CW)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grappig. Mijn vorige tv was een Thomson 100hrz Spectra 63. Ook een crt. Nou, de overstap naar de 552 was gigantisch! Ik wens je nu vast hetzelfde plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Topicstarter
Vandaag de TV ophalen:D

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-08-2024
hey ik ben hier pas nieuw op tweakers.net (dus doe ik iets verkeerds neem me aub niet kwalijk)

Ik heb een Samsung LE40A552 televisie

nou las ik op internet dat je de zaptijd kon verlagen door in het service menu te gaan, dat heb ik gedaan.

maar ik heb ook wat andere instellingen gewijzigd wat niet slim van mij was. nu zou ik ze graag weer op de normale standaard instellingen willen zetten maarja ik weet de standaard instellingen niet meer.

kan iemand mij helpen, weet iemand wat de standaard instellingen in het service menu zijn?

misschien dat iemand met deze televisie in het service menu kan gaan, en een paar fotos kan maken en hier kan posten, zodat ik ik dezelfde instellingen in mijn eigen tv kan instellen.

alvast hartelijk dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genji
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-12-2024
Zit er niet ergens een "reset to factory defaults" in het menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-08-2024
jawel, maar dat is volgens mij de standaard instellingen, zoals geluid, beeld, en kanalen programering.

Laat ik er ook maar meteen bij zetten wat er nu mis is met mijn televisie.
In de Pc stand (DVI-HDMI aansluiting) is alles overdreven scherp. ik weet niet hoe ik het precies moet uitleggen, maar alle omlijningen zijn heel erg scherp, bij fotos en tekst is alles zo overdreven scherp.

Edit: ik heb het probleem al opgelost, bij de HDMI 2 setting moet je hem op PC stand zetten.

Dat doe je door de HDMI 2 een naam wijzigingen te geven, naar de PC.

[ Voor 18% gewijzigd door crobo op 18-04-2009 11:48 ]

Pagina: 1