Toon posts:

Volledige naam vermeld op t.net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi! Op 9 juli 2001 heb ik me aangemeld bij de Dutch Power Cows, zoals te zien op:

http://tweakers.net/nieuws/17552

Hier staat mijn volledige naam vermeld. Zouden jullie dit s.v.p. kunnen wissen/wijzigen?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zie meerdere namen staan. Welke is van jou dan? Mail of DM die naam :)

[ Voor 18% gewijzigd door Robin op 25-08-2008 15:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Er staat één echte naam, dat is 'm. De rest zijn nicknames. Kortom naam nummer 4.
Welkom bij DPC krok, bcordia, Participant #358,496 en **********

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2008 15:49 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
D'r staan wel meerdere namen in het artikel. De naam is bij deze weggehaald en verandert naar je nick.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02 14:16

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Wat ik me (puur prive) afvraag; waarom?

Wat voor een kwaad kan zo'n naam nu bij zo'n artikel? Waarom zou je het weg willen hebben? Als je op die naam googled kwam ik iig dit artikel niet tegen op de eerste 10 pagina's.

[ Voor 4% gewijzigd door Kees op 25-08-2008 16:12 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:12
Is dat niet gewoon je username daar dan? :?

Die zal wel vaker terugkomen (bij mijlpalen etc)?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:17
Hier staat hij ook nog eens: Dutch Power Cows RC5-hitparade van 9 juli (search op GoT), en als je met Google zoekt (eventueel met caching versie pagina) vind je ook nog genoeg. Verder with Kees on this one :P

[ Voor 7% gewijzigd door asfaloth_arwen op 25-08-2008 16:17 ]

Specs

Verwijderd

Topicstarter
Kees schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:12:
Wat ik me (puur prive) afvraag; waarom?

Wat voor een kwaad kan zo'n naam nu bij zo'n artikel? Waarom zou je het weg willen hebben? Als je op die naam googled kwam ik iig dit artikel niet tegen op de eerste 10 pagina's.
Als je de naam met dubbele aanhalingstekens (") omsluit, dan staat op plaats 10 op de 1e pagina de betreffende webpage. Waarom ik mijn naam weg wil hebben is om dezelfde reden als dat iedereen gebruik maakt van nicknames; namelijk privacy.
Zou de vermelding aldaar alstublieft ook nog weggehaald kunnen worden?

In ieder geval al erg bedankt voor het wijzigen van de naam op t.net! Ik zag dat daar inmiddels mijn nickname vermeld wordt.
asfaloth_arwen schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:15:
... en als je met Google zoekt (eventueel met caching versie pagina) vind je ook nog genoeg.
Dat zijn andere mensen met dezelfde naam... helaas.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 16:58 ]

Pagina: 1