My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Schrijf dan meteen M$ Xbla om het af te maken
@Wiethoofd: ik volg niet, wat hebben de caps er mee te maken?
[ Voor 32% gewijzigd door DieterVDW op 25-08-2008 13:47 ]
dat zou op z'n minst logisch zijn, maar om dat in de titel te doen?DaannO schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:49:
Als het zo is, dan was het misschien handig om een abbr eronder te mikken voor de duidelijkheid
Dan kom ik tóch aan met het T.net hoofdletterbeleid, hoewel ik het daar ook niet mee eens ben. Het staat ter discussie voor de volgende revisie dus het lijkt me niet nodig om daar weer een discussie over te starten.Wiethoofd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:48:
full caps = volledig met hoofdletters
dus ipv Xbla wordt het dan XBLA
Afkortingen niet meer in hoofdletters?
[alg] Visie op hoofdletters bij afkortingen
Ieee moet IEEE zijn
Enz.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Nee idd, maar dan dus dat het in de tekst terug zou komen met een abbr. Dat zou al helpenWiethoofd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:53:
[...]
dat zou op z'n minst logisch zijn, maar om dat in de titel te doen?
Dan ziet de titel er nog steeds niet uit. Ik zat effe te dubben of het topic wat -NMe- hierboven noemt (3e linkje, is het meest recent) een schop te geven maar de laatste post deed mij van gedachten veranderen. De redactie is ermee bezig, we moeten het even afwachten.DaannO schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:17:
Nee idd, maar dan dus dat het in de tekst terug zou komen met een abbr. Dat zou al helpen
En ja, Xbla staat wel heel erg vreemd naar je lezers toe zo. Niet dat het er niet gekkig uitziet als je XBLA typt, dat hele acroniem is gewoon vreemd.
Misschien is het een idee om Xbla gewoon voluit te schrijven, of desnoods gewoon als X-Box Live of iets in die geest, en Duke Nukem af te korten naar DN3d?
[ Voor 11% gewijzigd door Cyphax op 25-08-2008 14:25 ]
Saved by the buoyancy of citrus
Wat?
Wordt het nog niet veel duidelijker op vrees ik.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Verwijderd
Mwoa, mij zei het ook niets maar dat geldt kennelijk niet voor iedereen...
Als je dan toch bezig bent, maak er dan meteen MS Xbla vanDieterVDW schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:46:
Schrijf dan meteen M$ Xbla om het af te maken.
Nm, ik dacht dat dit een soort Xbox nickname was zoals M$ er 1 is voor Microsoft ...TheZeroorez schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:42:
[...]
Als je dan toch bezig bent, maak er dan meteen MS Xbla van
Weet ik veel dat dat staat voor Xbox Live Arcade ... Behoorlijk verwarrend ...
Verwijderd
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dan doe je iets verkeerd.moto-moi schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:02:
Ik heb zo'n xbox 360, maar xbla zegt me echt niets hoor