Iphone kopen in Amerika

Pagina: 1
Acties:
  • 1.259 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-10 14:24
Een collega van mij gaat volgende week naar New York. Is het mogelijk om een Iphone te kopen? Ik heb gezocht op internet maar zie allerlei tegenstrijdige reacties. Ook van het grote importtopic ben ik niet echt wijzer geworden.

Is het mogelijk (op wat voor manier dan ook) een Iphone te kopen in Amerika...En zo ja, wat zijn daar de kosten van? Ik hoef niet perse een 3G Iphone te hebben, ik wil het liefst rond de 200 dollar uitgeven namelijk...

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10 15:51

World Citizen

FreeReef.nl

hier is een speciaal topic voor

[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 15:21
Dannydeman schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 12:43:
Een collega van mij gaat volgende week naar New York. Is het mogelijk om een Iphone te kopen? Ik heb gezocht op internet maar zie allerlei tegenstrijdige reacties. Ook van het grote importtopic ben ik niet echt wijzer geworden.

Is het mogelijk (op wat voor manier dan ook) een Iphone te kopen in Amerika...En zo ja, wat zijn daar de kosten van? Ik hoef niet perse een 3G Iphone te hebben, ik wil het liefst rond de 200 dollar uitgeven namelijk...
Niet mogelijk. Bij het kopen van een iPhone moet je direct een abonnement afsluiten en voor het afsluiten van een abonnement moet je een Amerikaans sofi-nummer hebben.

Verder is het niet mogelijk om nog een oude iPhone te vinden, omdat die al enkele maanden uitverkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-10 14:24
mmmm erg jammer in ieder geval...
Ach dan maar wachten op een aanbieding over een jaar :)

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 23:27
Dannydeman schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:13:
mmmm erg jammer in ieder geval...
Ach dan maar wachten op een aanbieding over een jaar :)
of je gaat naar belgie toe ;)

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:37
Het is al opgelost. Maar je had inderdaad het antwoord op je vraag kunnen vinden in de topicstart van [iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.