Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Paar dagen geleden een blackberry bold besteld bij KPN via het internet. Zat op dat moment bij Hi, heb aangegeven dat ik mijn nummer wil behouden etc.

Heb nu mijn BB ontvangen + KPN simkaart, simkaart van KPN flexibel erin gezet, maar ik heb geen bereik...Heeft iemand enig idee hoe dit komt, of moet ik ergens wat gaan activeren?

Mijn Hi abbo was al verlopen, dus kon zo naar een KPN flexibel abbo.

Alvast dank!

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12-2024
Misschien moet je even met KPN bellen (uiteraard met een andere aansluiting), die kunnen je vast vertellen wat er nog moet gebeuren. Lijkt me handiger dit soort dingen met de leverancier op te pakken, ipv op een forum te vragen wat je nu moet doen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door wasted247 op 25-08-2008 12:42 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Even naar een Hi-winkel gaan, of een andere plek om te zien of het een lokaal probleem is? Alternatief is een belletje naar KPN :)

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 25-08-2008 12:45 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Ze zeggen dat er een probleem is met het netwerk naar blackberry's toe. volgens mij is dit echt een BS verhaal?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:06:
Ze zeggen dat er een probleem is met het netwerk naar blackberry's toe. volgens mij is dit echt een BS verhaal?
Waarom denk je dat? Problemen komen nu eenmaal voor. Als het over een paar dagen nog steeds niet opgelost is, dan gewoon naar een KPN winkel toe.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• EnigmA-X
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-11 15:08
Welke blackberry heb je?

Mijn 8820 schakelt 'radio' uit op het moment dat de batterij bijna leeg is. Een enkele keer blijft hij uitgeschakeld tijdens/na het opladen. Misschien even checken bij 'Connections'.

Update: ik heb prima ontvangst met mijn Blackberry atm :)

[ Voor 13% gewijzigd door EnigmA-X op 25-08-2008 15:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Alles staat aan, wat aan moet staan.

Heb een blackberry bold van KPN..
Pagina: 1