Vorige week ben ik met De_Bastaard op pad geweest naar een verlaten fabriek in onze omgeving. Aangezien we heel graag deze fabriek nog vaker willen bezoeken, laten wij ons niet uit over de locatie van deze fabriek, misschien dat in de toekomst we hierop terugkomen.
Voor mij was het mijn 1e keer op een urban locatie, even wennen want normaal fotografeer ik mensen, geen verlaten fabriek. Ik heb geen gebruik gemaakt van een statief, deze hele serie is uit de hand geschoten. (variërend van ISO100 tot ISO400, F4 a F5.6 en een bijpassende sluitertijd)
Van deze fabriek heb ik een serie neergezet die de staat van de locatie best prettig weergeeft, ik hoop dat jullie dat ook vinden.
#1:

#2:

#3:

#4:

#5:

#6:

#7:

Later zal De_Bastaard ook nog een case maken over deze locatie
Voor mij was het mijn 1e keer op een urban locatie, even wennen want normaal fotografeer ik mensen, geen verlaten fabriek. Ik heb geen gebruik gemaakt van een statief, deze hele serie is uit de hand geschoten. (variërend van ISO100 tot ISO400, F4 a F5.6 en een bijpassende sluitertijd)
Van deze fabriek heb ik een serie neergezet die de staat van de locatie best prettig weergeeft, ik hoop dat jullie dat ook vinden.
#1:

#2:

#3:

#4:

#5:

#6:

#7:

Later zal De_Bastaard ook nog een case maken over deze locatie