Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

zeer kort door de bocht mr. elevator

Pagina: 1
Acties:
  • 339 views

• goddegoddeot
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Onderstaande de reactie van onze lift. De vraag was niet ellenlang omdat het mijns inziens gewoon duidelijk was wat mijn vraag was. Vooronderzoek was gebeurt en een van de oplossingen had ik niet gevonden (GPO). Vreemd beleid om na een uur een topic al te sluiten, voordat ik de kans heb om te reageren. :(
<<<<
goddegoddeot,

Ik ga je topic sluiten en wel omdat ik totaal elke vorm van inzet of andere vorm van informatie mis :)

Hier op GoT verwachten we toch iets meer dan enkel je vraag neerzetten en dan verwachten dat er informatie komt, een goede topic titel, zelf onderzoek (en dit ook laten zien in je topic :) ), en dergelijke zijn allemaal zaken die we graag terug zien in een topic :)>>>>

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:54

lier

MikroTik nerd

Volgens mij kan je via DM (direct message) contact opnemen met een/de Admin, misschien is dat een betere route om te nemen ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit is inderdaad niet helemaal de juiste manier :)

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit topic is gesloten.