Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Thema terugzetten zonder te zien hoe

Pagina: 1
Acties:

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:30
Beste allemaal.

Op mijn Eeepc wilde ik een ander windows theme installeren. Dus mijn bekende theme dat ik gebruik voor mn desktop gedownload en op m'n Eee gezet.
Afijn, wat er dus gebeurde is dat alles zwart is geworden behalve de icoontjes van de programma's. Mijn muis is ook nog in beeld.
Voor de rest is alles zwart!!

Ik kan dus niet zien hoe of wat ik terug ga naar het veranderen van mn Theme.
Is er een mogelijkheid om vanuit safe mode theme's te verwijderen of terug te gaan naar de standaard? Want met normaal opstarten krijg ik het niet voor elkaar.

Ook system restore kom ik niet in..

Iemand tips hoe ik mijn normale theme weer terugkrijg, ( oftewel, dat ik weer IETS zie?) :)

edit:
System restore gaat niet omdat als ik in run-> cmd zit. Ik geen \ en / kan doen. Er komen dan tekens zoals - en >. Als daar een oplossing voor is dan hoor ik het graag, dan kan ik gewoon systeemherstel doen..
edit 2:
Als ik via configuratiescherm naar beeldhscherm ga, zie ik een rode kruis komen. Verder niks omdat het zwart is maar toch, een rood kruis..

[ Voor 20% gewijzigd door Tomino op 25-08-2008 11:48 ]

Verwijderd

[b][message=30631387,noline]
Is er een mogelijkheid om vanuit safe mode theme's te verwijderen of terug te gaan naar de standaard? Want met normaal opstarten krijg ik het niet voor elkaar.
Dat is een kwestie van proberen lijkt mij.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Simpel, aanmelden als administrator, thema weggooien en klaar, toch? Gebruik je het welkom scherm, dan twee keer ctrl+alt+del drukken, dan krijg je het klassieke aanmeldscherm.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Je kan via RPC de RDP server aanzetten: http://www.badmark.com/Ho...ing+Computer+Manager.aspx .
Dan kan je via Remote Desktop je theme verwijderen.

• Tomino
Hero Of Time schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:04:
Simpel, aanmelden als administrator, thema weggooien en klaar, toch? Gebruik je het welkom scherm, dan twee keer ctrl+alt+del drukken, dan krijg je het klassieke aanmeldscherm.
Ja, de theme staat dus in C windows recources. Echter als ik die weghaal verhelpt dit het probleem niet..

• KILLorBE
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-06-2024
Tomino schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:31:
System restore gaat niet omdat als ik in run-> cmd zit. Ik geen \ en / kan doen. Er komen dan tekens zoals - en >. Als daar een oplossing voor is dan hoor ik het graag, dan kan ik gewoon systeemherstel doen..
Ctrl + Shift ?

• NTAuthority
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-11 19:51
Windows-toets+R (opent Start/Uitvoeren)
net stop themes

Nu zou het klassieke thema terug moeten komen, en kun je een uxtheme.dll-patch installeren voor eigen .msstyles toelaten, en dan kun je rebooten. :)

• Tomino
NTAuthority schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:36:
Windows-toets+R (opent Start/Uitvoeren)
net stop themes

Nu zou het klassieke thema terug moeten komen, en kun je een uxtheme.dll-patch installeren voor eigen .msstyles toelaten, en dan kun je rebooten. :)
Thnx!
Dat net stop themes, snap ik. Dat tweede niet. Zou je dat uit kunnen leggen?
Nee, werkt ook niet..

[ Voor 16% gewijzigd door Tomino op 26-08-2008 22:02 ]

Verwijderd

services.msc in uitvoeren
dan de themeservice stoppen

Misschien werkt dit...

• Tomino
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:00:
services.msc in uitvoeren
dan de themeservice stoppen

Misschien werkt dit...
Thnx, geprobeerd.. Maar het enige dat ik van services.msc zie zijn de tandwieltjes, rest is zwart :D

• skate master
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:21

skate master

Autodesk Educator Expert

Tomino schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:59:
Dat net stop themes, snap ik. Dat tweede niet. Zou je dat uit kunnen leggen?
Kijk eens op google voor een handleiding voor uxtheme.dll-patch
http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a

Verwijderd

Tomino schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:02:
[...]

Thnx, geprobeerd.. Maar het enige dat ik van services.msc zie zijn de tandwieltjes, rest is zwart :D
ok :P

Open hem eens, druk dan snel op de letters 't' 'h' 'e' . Dan op die knop naast je rechter windowsknop op je toetsenbord. En dan op de 'o'. Dan wordt hij gestopt.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-11 17:06

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

De Theme service stoppen in services.msc hoef je niet te proberen, want NTAuthority in "[XP] Thema terugzetten zonder te zien hoe" doet hetzelfde, zij het in een command prompt.

• Tomino
Glaanieboy schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:16:
De Theme service stoppen in services.msc hoef je niet te proberen, want NTAuthority in "[XP] Thema terugzetten zonder te zien hoe" doet hetzelfde, zij het in een command prompt.
Èn dat werkt dus niet.. Dan gebeurd er gewoon niks als ik dat intyp..
Morgen x verder, nu bed :w

[ Voor 5% gewijzigd door Tomino op 26-08-2008 22:19 ]

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-11 17:06

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik kan nergens vinden of je Windows Vista of XP gebruikt? Ik gok XP gezien de hardware in de eee PC, maar mocht je toch Vista gebruiken dan werkt --> NTAuthority in "[XP] Thema terugzetten zonder te zien hoe" niet omdat je dan niet als administrator ben ingelogd.

Kan je anders niet de command prompt te voorschijn halen door op Win+R te drukken, je typt cmd.exe en drukt Enter? Als je dat wel kan lezen (als het goed is wel, de tekstkleur in de prompt zou niet zijn meeveranderd in de themewisseling), kan je daar proberen om "net stop themes" uit te voeren. Zo kan je duidelijker zien wat de eventuele foutmelding is en daar verder mee gaan.

• Tomino
Glaanieboy schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:26:
Ik kan nergens vinden of je Windows Vista of XP gebruikt? Ik gok XP gezien de hardware in de eee PC, maar mocht je toch Vista gebruiken dan werkt --> NTAuthority in "[XP] Thema terugzetten zonder te zien hoe" niet omdat je dan niet als administrator ben ingelogd.

Kan je anders niet de command prompt te voorschijn halen door op Win+R te drukken, je typt cmd.exe en drukt Enter? Als je dat wel kan lezen (als het goed is wel, de tekstkleur in de prompt zou niet zijn meeveranderd in de themewisseling), kan je daar proberen om "net stop themes" uit te voeren. Zo kan je duidelijker zien wat de eventuele foutmelding is en daar verder mee gaan.
Zie de tag in mijn titel van mn topic: XP!

Anyway, net stop themes ingevoerd en dat is done. "De thema service is gestopt"

And now?

Deze gewdownload:
http://www.sizzledcore.co...patch-for-windows-xp-sp3/
Nu gewoon theme installen?

*O* *O* EINDELIJK, ik zie weer

Duizendmaaaaal dank! _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Tomino op 27-08-2008 20:34 ]

Pagina: 1